Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11907
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

origo licence KKK co se dělali za komanče měli mít koeficient přeplňování 1,6 občas nějaký hodně dobrý to mělo ...běžně těch 1,2-1,4 myslim že se to moc nezměnilo u liazek možná tak na max 2(2 atm) jinak nový motory jsou honěný tlakem maj 2,2 i ke 2,8-3 podle značky a vyrobce muj ted co mám tlačí 2,75 ale háže trochu olej ....je to mastný :wink:ale je to man
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned lis 06, 2011 9:49 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

tak jsem dneska zkoušel naloženej co tam padá za čísla a pak v otáčkách tam je lehce přes 1.8 bar
L I A Z 18.33 SB
pon lis 07, 2011 6:15 pm

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Zdar, tak to máš hodně dobrý turbo, když ze zkušenosti z práce vezmu motor M1.2c v ležaté verzi 242kw z motorové jednotky regionova tak to plný lidí do největšího kopce kde to jezdí plní 1,3 některá i 1,4 a víc ani prd. Jsou to ještě vcelku zánovní stroje s najetými max. 230 000km.
Ale jinak běná liazka už občas vylítne i těsnění pod hlavou a měnili se už 2turba, opět se povolujií všechny průtokáče u skleničky, takže nám ty motory moc nepřinesly,ale snad to vydrří víc než ML 634.
sob lis 19, 2011 8:36 am

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

tohle bylo na R10 u brandýsa nad labem od vody nahoru jakoby k mercedesu žižákovi , naloženo s vlekem 23t písku

Obrázek

jinak tady v tom místě jsem ze 150 řadil a půl kvaltu dolu a na kopci jsem jel 65-70 a nemohl jsem to rozdejchat na další kvalt až k VGP parku,protože to je do kopce

teď s 300 se dole rozjedu na 90 + a nahoře jedu na stejný kvalt 85 a jak se to zlomí u merdedesu,tak jde rychlost nahou
:) :)
L I A Z 18.33 SB
sob lis 19, 2011 10:25 am

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

To máš dobrý dělo a jak koukám na fotku tvoji lízi v ikoně je pěkně vymazlená tokových mnoho není přeji ti hodně zdaru. My s tátou udržujem při životě 25ti letou 100.053 valník s plachtou s vlekem a jak pod tím neležíš skoro deně tak to prostě nejde a ty flojdi vidí liazku tak tě staví skoro denně a dělají chytrý.
sob lis 19, 2011 2:28 pm

Uživatelský avatar
Study
Příspěvky: 177
Registrován: pon pro 24, 2007 10:17 pm
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pánové, takový praktický dotaz, i když ke Karose, ale s ML635. Jak moc málo stačí k tomu, aby začal unikat olej do vody? Dneska jsem odvezl na týden autobus do Holešova na výluku a řidič si začal stěžovat, že to netopí. Odvzdušnil jsem co šlo a dolil za tepla do plna vodou, mezitím si všiml, že na nalévacím hrdle expanzky je docela slušný nános bahénka, které začalo vytékat i z radiátorů. Začal si vymrčovat že tam s tím týden nebude, že chce dovízt druhý autobus, vzhledem k tomu že to byl právě on co to vždycky hned po nafoukání žene i přes opakované varování do otáček a dlabe nějaké zahřívání, poslal jsem ho do patřičných míst, že ten výkon můžu klidně nechat někomu jinému. Stačí pár těchto rozjezdů pro odrovnání výměníku?
sob lis 19, 2011 3:39 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Study co jsem tak slyšel tak výměník se nejčastěji zničí už při samotné montáži pokud při nasazování sebemíň odřeš to mikroskopický pomědění je vymalováno a prohnije ""cobydup""že by se zničil prudkým zahřátím motoru mi nedává logiku to se nadměrně opotřebovávají vodítka a dříky ventilů ale výměníku by to nemělo vadit :mad: :mad: :mad: Navíc on každej ten výměník má minimálně tuším 12-30let a ona ta hloubková koroze za tu dobu ""svou práci odvedla""Tím se nechci zastávat mantáka co to honí jak zdmutou kozu ale za tohle asi nemůže naopak málo řidičů na to přijde dřív než je pozdě a motor je zadřenej
sob lis 19, 2011 5:12 pm

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

Příspěvek

kdepak jsi pořídil takovej pěknej budíček???
sob lis 19, 2011 7:18 pm

Spyker
Příspěvky: 236
Registrován: úte říj 23, 2007 7:32 pm

Příspěvek

jo jede ti pěkně a to kdyby jsi ji měl povolenou na 400k, tak to by ti ani rychlosti nestačily...
sob lis 19, 2011 7:20 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11907
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

LUKA

Příspěvek

to máš hodně hodně dobrý.... helenc ten budík taky chcu :!: :!: :!: :!: :D kde si ho čornul-kupil :?: :D :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob lis 19, 2011 7:31 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

budíček jsem měl doma z nějakýho osobáku,na internetu se toho dá koupit mraky, ty levnější stojí cca 1000 + kč , dělají i bez podtlaku

jinak když jsme to koupili,tak to byla pěkná lenivka,ale přišel na řadu čerpadlář,kterej z toho strhal plomby a trochu se v tom povrtal :) :)

taky předtím to nezakouřilo ani trošku a teď když jedu málo otáček,a dám plnej plyn,tak než se to nafoukne,tak to malilinko černě kouří :) ale v otáčkách už zase ne

jinak když na ní stoupnu,tak jede 107km/h a pak to zavře naftu , asi už max otáčky :lol: :lol:

a díky za pochvaly :!: :wink:
L I A Z 18.33 SB
ned lis 20, 2011 9:32 am

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Myslel jsem si ,že v tom bude něco takovýho, oni motory M1.2c zrovna moc živí nebyly v pohodě si jim stačil se starší liazkou a v kopci to jelo snad ještě hůř.
Takhle věřím,že je to solidní pochodák.
ned lis 20, 2011 10:07 am

Uživatelský avatar
Karlos
Příspěvky: 442
Registrován: stř led 24, 2007 10:25 pm
Bydliště: Doma

Příspěvek

Tak s tím,že stojáky jeli v kopci nějak zle si dovolím nesouhlasit.Kdo zná
cestu ze španělských hranic(Irun) směr San Sebastian a dál na Bilbao mi
může potvrdit jaký bezva stoupání tam jsou.Vozívali jsme do Deria papír
od nás z Olšan a většinou se vyclívalo v pondělí-přes víkend se sjeli většinou 2-3 soupravy.V pondělí byly papíry vycleny najednou a to pak začal závod kdo bude na vykládce první (španělé stihli složit za den max 2auta).Zažil jsem to tehdy s Volvem F12-360k a také s námi jela Líza (330k) tahač+panav.Liazka s přehledem držela tempo s volvem (stejný náklad) a chvílema to vypadalo,že by jela i víc.
A kdo jezdil se 110 a pak se svezl se stojákem může jen potvrdit,že výkonově ty motory na tom byly lépe než starší provedení.
ned lis 20, 2011 3:13 pm

Hynek
Příspěvky: 6784
Registrován: ned bře 19, 2006 7:10 pm
Bydliště: U Mělníka

Příspěvek

Karlos: Naprosto souhlasím, na vedláku jsem před pár lety sedala 110 valník a 18.29 valník a bylo to nebe a dudy. Musím taky říct, že 18.29 jela plně naložená na 18 tun celkovou kopec nekopec pořád až na omezovač... Dostal jsem jji po jediném šoférovi, takže udržované a dobře zajeté auto. Kdepak je jí asi dneska konec... :cry:
ned lis 20, 2011 6:29 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

taky naložim na solo kolem 15 tun a jede to v pohodě, když je to v soupravě přes tech 32 tun tak by to klidně mohlo byt silnějši
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
ned lis 20, 2011 9:08 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů