Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Tome tahle cívečka pří otočení klíčku do polohy start dovolí hřebenu ve vstřikovacím čerpadle aby dal maximální (startovací ) dávku paliva je to defakto to samé co u 148 řetízek nebo u 815 to T co je na vstřik čerpadle a při poklesu tlaku v mazání dá maximum u liazky je to sávisle na startéru starší liazky měly v tom místě mechanický čudlík ovládaný strunou v bowdenu
Díky za odpověď, alspoň neumřu hloupý Já jsem měl coby pohlavního podezřelého že to bude cucák (přidavač paliva) ale zmátlo mě že Lijána tak pěkně startuje i bez něj, asi bude mít ještě dobré tlaky.S takovou to teď bude startovat aniž bych se dotknul startéru Se teď motám do řemesla Liazákům tak se třeba i něčemu přiučím (třeba pít přímo z láhve )
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Tome tak schválně (když už se tak vehementně učíš ty liazky a jejich motory) jákou jsem mohl mít kdysi opravdu dávno na motoru M638 závadu že mě zahránila krabice se 150tkama hřebíkama v kastlu čili otázka zní kam jsem v tom motoru natloukl 8 ks hřebíků abych dojel cca 700km domů
ta otázka je samozřejmě pro všechny liazáky
ta otázka je samozřejmě pro všechny liazáky
Napadá mě spousta věcí kam by se dali namlátit hřebíky ale kdybych si měl tipnout tak jsi tím nechtěl nic utěsňovat, to by se snad našli lepší forychtuňky než hřebíky. Spíš jsi chtěl něco vymezit. Já motor z Lijány moc neznám,kdybych měl střelit od boku tak snad do řemenice na klice? Prostě někam kde mělo kolo na hřídeli vankl a ty jsi to potřeboval stáhnout. Fakt mě ale nic rozumného nenapadá.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Jseš dobrej vyhřezla mi guma na tlumičí torzních kmitů(řemenice) její vnější část se oddělila od středové a zůstala viset na klíňácích mimo takže se netočila vodní pumpa ani altík do té spáry se vlezly 150tky hřebíky zkrácené na cca 60mm a konce rozklepané do placky aby naběhly a daly se vklepat na poprvé to dost házelo ale v příkopě jsem našel zlomek cihly tak jsem si s ní opsal vyosenost a na potřetí ji vycentroval tak že řemeny to vydržely až dom pak jsem tu řemenici stáhl a vyměnil výměným fondem přál bych ti vidět ten úžas prodavačů když jsem jim to hodil na stůl
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob zář 03, 2011 9:26 pm
- Bydliště: petrovice
Liaz přidavač
Máš pravdu, funguje to jako "čudl" na starym zetoru. Při startu odjistí doraz reg tyče v čerpadle. Popis el zapojení. Základem je
ovládací přepínací relé v pojistkové skříni. Zapojení kontaktů: 85' spojená s 30' a vedená na starter 50'; 86' vedená na vstřik.
čerpadlo šroub M8 pod tou cívkou; 87' vedená na cívku; 87a' vedená na kontrolku. Pokud toto zapojení tam není nebo je nějaké divné, cívka nefunguje nebo se spálí. Má na sobě sice 24V, ale ve skutečnosti je 12V kvůli výkonu při poklesu napětí ve startu.
Snad jsem pomohl
ovládací přepínací relé v pojistkové skříni. Zapojení kontaktů: 85' spojená s 30' a vedená na starter 50'; 86' vedená na vstřik.
čerpadlo šroub M8 pod tou cívkou; 87' vedená na cívku; 87a' vedená na kontrolku. Pokud toto zapojení tam není nebo je nějaké divné, cívka nefunguje nebo se spálí. Má na sobě sice 24V, ale ve skutečnosti je 12V kvůli výkonu při poklesu napětí ve startu.
Snad jsem pomohl
Uff, už jsem měl strach že tady ze sebe udělám totálního troubu a na internet pak budu moct chodit jen na pornokanály
Jen jak je to udělaný, já když jsem tu cívečku skoušel tak mi při zapojení vysunula tyčinku tzn. zajistila doraz,ne? Je možné že to funguje jak u popisovaných zetorů kdy při nastavení plné dodávky paliva zatlačíš čudlík na čerpadle a tím zajistíš max dodávku pro start? Po sešlápnutí plymového pedálu pak čudlík vyskočí. Tzn. při startování sešlápnu plyn na podlahu, cívečka mi zaskočí a po nastartování kdy rozepnu obvod startéru zase odjistí max dodávku? Jen se ptám, jak říkám, Lijánu moc neznám.
Jen jak je to udělaný, já když jsem tu cívečku skoušel tak mi při zapojení vysunula tyčinku tzn. zajistila doraz,ne? Je možné že to funguje jak u popisovaných zetorů kdy při nastavení plné dodávky paliva zatlačíš čudlík na čerpadle a tím zajistíš max dodávku pro start? Po sešlápnutí plymového pedálu pak čudlík vyskočí. Tzn. při startování sešlápnu plyn na podlahu, cívečka mi zaskočí a po nastartování kdy rozepnu obvod startéru zase odjistí max dodávku? Jen se ptám, jak říkám, Lijánu moc neznám.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob zář 03, 2011 9:26 pm
- Bydliště: petrovice
U zetoru jsi dal ruční plyn a z venku stroje zmáčkl čudl ten umožnil povyjetí hřebenu na doraz u lízy je to obdobné šlápneš na plyn a startem cívečka odsune doraz a hřeben jde do maxima přestaneš startovat doraz se vrátí ubereš plynový pedál a máš strop provozní dávky
PS: ty jsi hvězda pornokanálů ža návrat sem je možný pouze tama?????
PS: ty jsi hvězda pornokanálů ža návrat sem je možný pouze tama?????
To ne, jsem sice sexuální akrobat ale hvězda To jsou jedinné kanály (údajně ) kde tě přivítají s otevřeno náručí i když tě jinde vyBanují Však takový Alfa, WGO,Schimi, VIPOsel, Volvík FH a ostatní i jinde vybanovaní se tam scházejí
Ale to už jsme OT
Ale to už jsme OT
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
klasika obecně liaz 1,2-1,6 když je hodně dobrý turbo , což je vyjímka tak 1,8 max ... čim víc tim líp
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů