Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Tome tahle cívečka pří otočení klíčku do polohy start dovolí hřebenu ve vstřikovacím čerpadle aby dal maximální (startovací ) dávku paliva je to defakto to samé co u 148 řetízek nebo u 815 to T co je na vstřik čerpadle a při poklesu tlaku v mazání dá maximum u liazky je to sávisle na startéru :D :D :Dstarší liazky měly v tom místě mechanický čudlík ovládaný strunou v bowdenu
čtv říj 13, 2011 6:36 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Díky za odpověď, alspoň neumřu hloupý :D Já jsem měl coby pohlavního podezřelého že to bude cucák (přidavač paliva) ale zmátlo mě že Lijána tak pěkně startuje i bez něj, asi bude mít ještě dobré tlaky.S takovou to teď bude startovat aniž bych se dotknul startéru :D Se teď motám do řemesla Liazákům tak se třeba i něčemu přiučím (třeba pít přímo z láhve :D)
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
čtv říj 13, 2011 7:09 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Tome tak schválně (když už se tak vehementně učíš ty liazky a jejich motory) jákou jsem mohl mít kdysi opravdu dávno na motoru M638 závadu že mě zahránila krabice se 150tkama hřebíkama v kastlu čili otázka zní kam jsem v tom motoru natloukl 8 ks hřebíků abych dojel cca 700km domů :D :D :D
ta otázka je samozřejmě pro všechny liazáky :lol: :lol: :lol:
čtv říj 13, 2011 7:25 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Napadá mě spousta věcí kam by se dali namlátit hřebíky :D ale kdybych si měl tipnout tak jsi tím nechtěl nic utěsňovat, to by se snad našli lepší forychtuňky než hřebíky. Spíš jsi chtěl něco vymezit. Já motor z Lijány moc neznám,kdybych měl střelit od boku tak snad do řemenice na klice? Prostě někam kde mělo kolo na hřídeli vankl a ty jsi to potřeboval stáhnout. Fakt mě ale nic rozumného nenapadá. :think:
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
čtv říj 13, 2011 8:16 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Jseš dobrej :lol: :lol: :lol: vyhřezla mi guma na tlumičí torzních kmitů(řemenice) její vnější část se oddělila od středové a zůstala viset na klíňácích mimo takže se netočila vodní pumpa ani altík do té spáry se vlezly 150tky hřebíky zkrácené na cca 60mm a konce rozklepané do placky aby naběhly a daly se vklepat na poprvé to dost házelo ale v příkopě jsem našel zlomek cihly tak jsem si s ní opsal vyosenost a na potřetí ji vycentroval tak že řemeny to vydržely až dom pak jsem tu řemenici stáhl a vyměnil výměným fondem přál bych ti vidět ten úžas prodavačů když jsem jim to hodil na stůl :lol: :lol: :lol:
čtv říj 13, 2011 8:42 pm

fialakojetin
Příspěvky: 102
Registrován: sob zář 03, 2011 9:26 pm
Bydliště: petrovice

Liaz přidavač

Příspěvek

Máš pravdu, funguje to jako "čudl" na starym zetoru. Při startu odjistí doraz reg tyče v čerpadle. Popis el zapojení. Základem je
ovládací přepínací relé v pojistkové skříni. Zapojení kontaktů: 85' spojená s 30' a vedená na starter 50'; 86' vedená na vstřik.
čerpadlo šroub M8 pod tou cívkou; 87' vedená na cívku; 87a' vedená na kontrolku. Pokud toto zapojení tam není nebo je nějaké divné, cívka nefunguje nebo se spálí. Má na sobě sice 24V, ale ve skutečnosti je 12V kvůli výkonu při poklesu napětí ve startu.

Snad jsem pomohl
čtv říj 13, 2011 8:46 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Uff, už jsem měl strach že tady ze sebe udělám totálního troubu a na internet pak budu moct chodit jen na pornokanály :D
Jen jak je to udělaný, já když jsem tu cívečku skoušel tak mi při zapojení vysunula tyčinku tzn. zajistila doraz,ne? Je možné že to funguje jak u popisovaných zetorů kdy při nastavení plné dodávky paliva zatlačíš čudlík na čerpadle a tím zajistíš max dodávku pro start? Po sešlápnutí plymového pedálu pak čudlík vyskočí. Tzn. při startování sešlápnu plyn na podlahu, cívečka mi zaskočí a po nastartování kdy rozepnu obvod startéru zase odjistí max dodávku? Jen se ptám, jak říkám, Lijánu moc neznám.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
čtv říj 13, 2011 9:03 pm

fialakojetin
Příspěvky: 102
Registrován: sob zář 03, 2011 9:26 pm
Bydliště: petrovice

Příspěvek

Asi tak nějak to má fungovat jednoduše řečeno.
čtv říj 13, 2011 9:10 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

U zetoru jsi dal ruční plyn a z venku stroje zmáčkl čudl ten umožnil povyjetí hřebenu na doraz u lízy je to obdobné šlápneš na plyn a startem cívečka odsune doraz a hřeben jde do maxima přestaneš startovat doraz se vrátí ubereš plynový pedál a máš strop provozní dávky :lol: :lol: :lol:
PS: ty jsi hvězda pornokanálů ža návrat sem je možný pouze tama????? :lol: :lol: :lol:
čtv říj 13, 2011 9:14 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

To ne, jsem sice sexuální akrobat ale hvězda :D To jsou jedinné kanály (údajně :oops: ) kde tě přivítají s otevřeno náručí i když tě jinde vyBanují :-) Však takový Alfa, WGO,Schimi, VIPOsel, Volvík FH a ostatní i jinde vybanovaní se tam scházejí :-)
Ale to už jsme OT :wink:
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
čtv říj 13, 2011 9:27 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Sice OT ale zase na druhou stranu téma kde bych mohl uplatnit dlouhá léta léta nasbírané teorie :lol: :lol: :lol: cucák jako cucák
čtv říj 13, 2011 9:36 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

OT:myslím že někteří vybanovaní ted znovu žlučí pod novým jménem :mad: :mad: :mad:
čtv říj 13, 2011 9:44 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

dotaz na nějaký odborníky,kolik má tlačit turbo na motoru 330 PS ?

dal jsem si do auta budíček,čekal jsem tak 1 bar,ale padá tam 1.5 baru ale jel jsem s tím zatím jen s prázdným,tak jsem zvědavej jak to bude s naloženým někde proti kopci :?: :?:
L I A Z 18.33 SB
ned lis 06, 2011 8:44 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11911
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

klasika obecně liaz 1,2-1,6 když je hodně dobrý turbo , což je vyjímka tak 1,8 max ... čim víc tim líp :wink:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned lis 06, 2011 9:18 pm

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

jo,mě to jede docela hezky,potřebujem to porovnat s tátovou 200 , protože on to má nějaký zlenivělý

a nevíš kolik by to mělo být od výroby ?


jinak Děkuju :)
L I A Z 18.33 SB
ned lis 06, 2011 9:22 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů