Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Zdravím všechny zde na fóru, kam už chvíli chodím pro informace... , ale zatím jsem se nijak nezapojil. Mám valník 24.33 a chtěl bych se optati zkušených liazmenů na jeden problém. Ztrácí se mi chladící kapalina a zřejmě mě to teče pod tělesem výměníku na pravé straně motoru (1.2C). Nejsem až zas takový mechanik, ale chtěl bych se zeptat co mě tam čeká, když se pustím do rezebírání a jaké věci budu potřebovat, myslím gumičky atp.? Je pod tím tělesem těsnění nebo je to jenom na tmelu? Předem díky za rady ... V.
Jinak dle mého subjektivního názoru jede 330k 1.2C znatelně lépe než 640F, ale i tak je to do soupravy slabé...
Jinak dle mého subjektivního názoru jede 330k 1.2C znatelně lépe než 640F, ale i tak je to do soupravy slabé...
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát pro 21, 2012 1:45 pm
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
M1.2 C ML 640 FE 3
Nazdar kolegovia, viete mi prosím napísať nejaké údaje o tomto motore?
Montoval sa do autobusov SlovBus, neviem o ničom inom kam by išiel a okrem toho, že spĺňal normu Euro 3 o ňom neviem nič.
Ďakujem veľmi pekne
Montoval sa do autobusov SlovBus, neviem o ničom inom kam by išiel a okrem toho, že spĺňal normu Euro 3 o ňom neviem nič.
Ďakujem veľmi pekne
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Tak to ti můžu říct já, protože jsem to teď nedávno řešil. Je to už Tedom. I když v TP Slovbusu je výrobce Jamot. Výkon "jen" 210 kW...
E3 je z toho (nejen) díky zpětnému sání výfukových plynů (klapka a chladič). Jinak je to ležák motor. V Tedomu by schválili i zástavbu do Liazky, ale náhradní díly nemají...
E3 je z toho (nejen) díky zpětnému sání výfukových plynů (klapka a chladič). Jinak je to ležák motor. V Tedomu by schválili i zástavbu do Liazky, ale náhradní díly nemají...
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
- pt_55
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob pro 27, 2008 1:14 pm
- Bydliště: Cassovia
- Kontaktovat uživatele:
Tak som tu s ďalšou otázkou. Dnes sme podrobnejšie pozerali na piesty atď. a všimli sme si na ojniciach vyrazene písmena, mechanik čo tam bol hovori, že maju byť všetky ojnice rovnake s rovnakými pismenami, ale teraz čítam v dielenskej príručke, že všetky ojnice maju mať rovnaku váhu a prípadna odchylka sa rieši opravocaním "závažia" na spodnej strane ojnice. Tak teraz som trochu mimo čo s tým, ja sa prikláňam k verzii, že sa tie ojnice môžu opracovať aby vážili rovnako. Podľa mňa su nejake vyrazene písmena až druhoradé. Tak ako to teda je, môže sa to opracovať?
Okrem toho sme zistili, že ten motor je poriadna skladačka, dva krajne piesty su z turbo motora, maju inu komoru ako vnutorne 4 piesty takže aj ojnice sú ine (väčši čap piestu), takže musime zohnať 2 ojnice
Okrem toho sme zistili, že ten motor je poriadna skladačka, dva krajne piesty su z turbo motora, maju inu komoru ako vnutorne 4 piesty takže aj ojnice sú ine (väčši čap piestu), takže musime zohnať 2 ojnice
To musel skládat nějaký dobrodruh Tohle jsem ještě nevidě a to u nás končí zajímavé lega. K těm ojnicím, jsem zvědavý jak to budeš shánět. Potřeboval jsem nedávno dvakrát po jednom kusu a nehledě na to jak byla drahá (jedna kolem 2500, druhá ještě o něco dražší) tak byl problém to sehnat. Jinak na ojnici je vyražené písmeno, když tam máš třeba U tak můžeš samozžejmě dát U která je stejná ale i T a V, prostě ty které jsou v abecedě vedle té tvojí.
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů