Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Honzaku
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 13, 2015 9:44 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Díky, mrknu se tam, myslím že podle popisu vím kde to zhruba je. Akorát u autobusu se tam na to bude asi trochu hůř koukat.

Honza
stř dub 15, 2015 9:47 pm

Petrov_kamensk
Příspěvky: 7
Registrován: pát bře 27, 2015 5:50 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

Číslo tam.
ale tablety s značky a typu mám.
Obrázek Obrázek
čtv dub 16, 2015 10:16 am

luboš růžička
Příspěvky: 636
Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Jasně tyhle fotky se šipkou jsou praktičtější, než to dlouze popisovat. :lol: To je to místo. Na ML to naší kluci i někdy přerazily nahoru aby to bylo vidět zvrchu, z deklu. Je to také v těchto místech,ale to je jen naše podnikové označení pořadové číslo po repasy.
čtv dub 16, 2015 6:19 pm

tom
Příspěvky: 275
Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
Bydliště: Mutěnice u Hodonína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dotaz.
Protéká voda do oleje,výměník se měnil v létě to šel olej do vody.Napadlo mě těsnění pod hlavou,nebo v horším případě gumičky na vložkách.Začalo to až ted po nalití fridexu na zimu.Motor 640, jaká je nejčastější příčina?pracuje jako jeřáb a ten se nepřehřeje.Díky za názory.
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
čtv pro 10, 2015 7:49 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Teče to 100%ně? Není to pozůstatek vody v oleji z doby děravého výměníku???
čtv pro 10, 2015 8:35 pm

tom
Příspěvky: 275
Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
Bydliště: Mutěnice u Hodonína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Teče,olej začal přibývat a bělat.
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
čtv pro 10, 2015 9:32 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Obě možnosti průniku vody do oleje si jmenoval, já bych typoval (nemám pro to žádné důkazy) ty gumy na vložce. To znamená vanu dolů, natlakovat chladící okruh (trochu přifouknout do vody vzduch) a koukat.
pát pro 11, 2015 8:31 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Kdyby to byly gumky na vložkách, teklo by to nejdřív kontrolníma dírkama :cry: taky odhaduju : 1,těsnění pod hlavou 2,dírka ve vložce 3, prasklá hlava 4, možná gumky v mezikusu vodní pmpy, ale to si už moc nepamatuju jak je to tam řešené, poslední lízu jsem prodal před 15cti roky
pát pro 11, 2015 8:37 pm

tom
Příspěvky: 275
Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
Bydliště: Mutěnice u Hodonína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Dnes asi hodina práce a 5km jízdy,fridex vypuštěn a dnes jsem nalil čistou vodu pro jistotu doplna.Po chvíly hladina vody klesla a na olejové měrce přibyla hladina o 1cm,tak jsem vodu už nedoléval celou dobu se už hladiny nezměnily,teplota 80,mazání 4,5 na zvýšený volnoběh,topení topí.Prostě všechno funguje jenom se nesmí dolévat voda doplna.Takže bych vyloučil gumičky -protože jsou nízko pod hladinou.V případě gumiček,nebo válců se už auto opravovat nebude-směr šrot,ale zatim pořát doufám.Prošlo technickou i revizí tak je ho škoda,stav celkem slušný.Dnes výjmečně parkuje v garáži aby voda nezamrzla,zítra bude makat,ale sere mě to,je tam nový olej.
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
pát pro 11, 2015 9:35 pm

SD_11
Příspěvky: 90
Registrován: úte úno 22, 2011 10:38 am
Bydliště: Jičínsko

Příspěvek

Není problém v těch gumičkách u výměníku u vodní pumpy???Jak píše Lubossss?Přeci jenom se ten výměník dělal a možná tam jedna z těch dvou gumiček blbě sedí!!!
pát pro 11, 2015 9:52 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Ty kontrolní dírky v bloku na straně výfuku všechny bloky neměly, ale určitě bych se tam podíval. Děravá vložka by tlakovala vodní okruh. Když začneš těsněním pod hlavou a závadu na těsnění nenajdeš, budeš ho dělat dvakrát. Odtlakovat hlavu bez přípravku je docela problém. U toho výměníku si nejsem jistý, jestli guma odděluje vodu od oleje (spíš vodu od okolí), navíc je v něm olej pod tlakem.
sob pro 12, 2015 4:31 pm

tom
Příspěvky: 275
Registrován: pon lis 06, 2006 10:30 pm
Bydliště: Mutěnice u Hodonína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak jak bude čas shodím hlavy,ještě mě napadlo že pod vahadlama jsou mrazovky a ta mohla proreznout.Ty vložky,nebo kroužky na výměníku to nebudou, jsou nízko a šel by tlak oleje do vody ne opačně,na ty jsem dával zvlášt pozor.Nic netlakuje to by netopilo.Dírka bude někde vysoko,jinak by se zavzdušnil systém a netopil by.
Naši veteráni www.tonejlepsi.unas.cz
sob pro 12, 2015 5:26 pm

Uživatelský avatar
lubossss
Příspěvky: 4295
Registrován: pát kvě 06, 2011 8:25 am

Příspěvek

Pokud je vložka děravá v prostoru nad činnou plochou pístních kroužků jde komprese do chladiče pokud je pod, jde voda do oleje
ned pro 13, 2015 10:03 am

aresx700
Příspěvky: 9
Registrován: pon bře 04, 2013 8:37 pm
Bydliště: Ostrava

Taková zajímavost :) ML 636 turbo

Příspěvek

sob pro 26, 2015 10:42 pm

STRANIK13
Příspěvky: 6
Registrován: sob bře 26, 2011 8:23 pm
Bydliště: U HK

Příspěvek

Zdravim zdejší odborníky a mám dotaz. Mám motor 636 s turbem rv.1994 ale má jen 85kw (točil jen nějakým čerpadlem na vodu ) a pak motor 637 189kw jaký je v nich rozdíl ???
stř úno 03, 2016 12:07 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host