Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

na soupravu by to chtělo alespoň 420 jinak je to šnek

a to já mám ještě rychlej zadek rockwell a to je utrpení
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
sob led 17, 2009 12:27 pm

burny
Příspěvky: 161
Registrován: stř črc 09, 2008 10:11 pm

Příspěvek

tak si tam hoď origo nápravu a bude klid :)
sob led 17, 2009 2:25 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

jenže rockwell je jinak daleko lepší

-žádné vybrace
-žádné štelování klíčů
-rychlost 140 km/h tím jediná nevýhoda je že to nemá takový tah
-vydrží větší krouťák
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
sob led 17, 2009 2:36 pm

burny
Příspěvky: 161
Registrován: stř črc 09, 2008 10:11 pm

Příspěvek

nooo tak už novší škodováckou a nebo rábu :)
sob led 17, 2009 6:23 pm

Uživatelský avatar
Samer
Příspěvky: 2171
Registrován: úte bře 21, 2006 9:55 am
Bydliště: Hamry nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Depak... Rockwell je Rockwell...
Stara Liazka rezavi. Stara laska nikoli.
sob led 17, 2009 7:44 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Toretto píše:ležák motor má 270 nebo 220 koní

stojáky dělali 290 a 330 koní

já mám teda taky na ležáku 330 koní, ale to je zase jiná pohádka
Musím tě poopravit.Já mám v orig. ležáku 305ps.
sob led 17, 2009 8:10 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ty musiš mít vždycky neco extra)
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
sob led 17, 2009 8:57 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Není to nic extra.Je to normální seriový motor.Nikdo ho neladil ani se v něm nevrtal.
ned led 18, 2009 12:00 pm

burny
Příspěvky: 161
Registrován: stř črc 09, 2008 10:11 pm

Příspěvek

noo mně se taky zdá, že tam bylo sériově něco drobně přes 300 koní, protože ve všech prospektech je psané, že to mělo 224 kw
pon led 19, 2009 10:09 pm

br2000
Příspěvky: 66
Registrován: sob úno 19, 2011 9:43 pm
Bydliště: Jablonec n/N

Příspěvek

Tak, další problémek se vyskytnul :). Už od doby co jsem Liazku koupil (151.261), tak při přidání plynu si sama přidávala, myslel jsem že je problém v pružinách na čerpadle ale dneska sem na to koukal a po odpojení táhla sem zahýbal páčkou na čerpadle uplně volně, takže je asi prasklá pružina v regulátoru nebo co tam je... myslíte že se s tím dá jezdit, nebo se vy..re něco dalšího? Jinak je to čerpadlo bez el. mag cívky, s táhlem pro studený start, dá se tohle čepradlo zaměnit s čerpadlem s el. meg. cívkou? Vlastně ani nevím co je tam za typ motoru, štítek sem nenašel... :( už se v tom měsíc vrtám a ještě sem se ani nesvezl :D Dík za rady!
ned bře 13, 2011 8:30 pm

awech
Příspěvky: 57
Registrován: pát srp 27, 2010 5:42 pm
Bydliště: Mor.Krumlov

640 za 636

Příspěvek

Prosím Vás , mám 110.031 sklopku, chtěl bych tam dát motor 640 a nechat to přetypovat na celkovou hmotnost 42 tun. De to ?
Nemáte někdo kontakt na pána s Tedomu- LIAZu , který tyto věci vyřizuje ? Před 2 roky jsem s ním řešil štítky , ale číslo na něj už nemám a na
jméno si taky nemohu vzpomenout.
úte bře 22, 2011 2:15 pm

Uživatelský avatar
Toretto
Příspěvky: 1396
Registrován: pát bře 24, 2006 8:40 pm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Technické a legislativní dotazy:
Ing. Josef Večerník tel.: +420 736448173
e-mail: vecernik.bakov@seznam.cz
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
úte bře 22, 2011 6:21 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 630
Registrován: čtv úno 14, 2008 8:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

br2000 - podívej se jestli vst.čerpadlo má přívod oleje od motoru (průtokový šroub pod dopravním čerpadlem a trubka směrem k prsům) Jestli nemá, musíš zjistit jestli je olej v regulátoru a samotném tělese čerpadla ( jsou tam kontrolní.nalévací a vypouštěcí šrouby) Ten volný pohyb páky je normální. Když sundáš to hliníko-plechové, podlouhlé víko se šrouby uprostřed na tělese čerpadla, měl by si vidět volný pohyb hřebínku po elementech (při pohybu páky) Každopádně začni tím olejem než vyměníš čerpadlo. Ta cívka na čerpadle má reléový obvod v rozvaděči aby za chodu motoru nemohlo dojít k nastavení maximální dávky paliva. Což ty zatažením za čongra (táhla studeného startu) při jízdě můžeš.
stř bře 23, 2011 9:14 am

wech
Příspěvky: 2
Registrován: pát bře 25, 2011 2:08 pm
Bydliště: Mor.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

toretto, díky za kontakt. To je on , co jsem měl na mysli .
ned bře 27, 2011 12:15 pm

Uživatelský avatar
Benďa
pyrotechnik diabolek
Příspěvky: 1085
Registrován: čtv úno 24, 2011 9:12 pm
Bydliště: Žlutava

Příspěvek

Zdravím Liazáky, měl bych dotaz ohledně tady téhle cívečky. Chystám naši Lízu na zimu (sypač) a po sklopení kabiny jsem si všimnul že tahle cívečka opustila rodný závit a rozpadla se na motoru. Našel jsem na starším čerpadle druhou tak jsem ji odzkoušel přes vozík, a když pěkně vysouvala tyčinku tak jsem ji tam namontoval. Ale aby mi nevrtalo hlavou co že jsem to vlastně opravil. Co to teda je? Myslel jsem že to bude něco jako cucák,ale Líza startuje na drc i bez žhavení nebo k čemu to slouží?

Obrázek Obrázek
Nad alkoholem nikdy nikdo nezvítězil, jen moraváci remizují:-)
čtv říj 13, 2011 6:05 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů