Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Frenky

Odpovědět
BUBENIK
Příspěvky: 496
Registrován: čtv dub 29, 2010 5:34 pm
Bydliště: doma

Příspěvek

Study: A co tohle,zkusils se zeptat,co v tom je za motor?

http://auto.bazos.cz/inzerat/36695258/Tahac-Liaz.php

ještě jeden,ale kdoví co má všecko za sebou a v jakým je stavu ( vnitřní koroze,praskliny apod. ),ta cena je taky,když můžeš mít celej tahač.
A ještš možná u dráhy by mohli něco mít,používá/používalo se to v těchto lokomotivách

http://www.zelpage.cz/atlasloko.php?id=714
Pane Tohle není vobyčejnej nákladák To je TATRA

A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli
čtv srp 07, 2014 4:40 am

Uživatelský avatar
poulm
Příspěvky: 784
Registrován: ned lis 21, 2010 11:24 pm
Bydliště: krnov

Příspěvek

Zdravím všechny.
Měl bych dotaz. Předpokládám,že se do některých motorů Liaz dávalo vstřikovací čerpadlo s výkonnostním regulátorem otáček.
Tipoval bych to dle použití na motory montované do různých nakladačů KN,KNB,zemědělských strojů jako řezačka Toron,či stacionárních strojů a drážních vozidel.
Je tomu tak? Popř. jaké mají tyto vstřikovací čerpadla označení?
Děkuji.
pon zář 08, 2014 12:31 pm

Uživatelský avatar
Study
Příspěvky: 177
Registrován: pon pro 24, 2007 11:17 pm
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak nakonec jsem sehnal motor přímo z Oasy, topovka, za cenu "vytříděného šrotu". Mechanik si ale stál za tím, že je škoda měnit kus za kus, že by se podíval, co tomu starému bylo, že výměna by přišla i s nějakým materiálem na patnáctku.

Tak se do toho pustil, turbo bylo jasné, k tomu popraskané gumičky, čtyři válce přidřené, dva chycené, tudíž komplet převložkování, nové písty, přebrus hlavy, rovnou udělá i ložiska na klice, když už je to venku, mrkne i na ventily a drobnosti okolo. Materiál mám počítat tak 25tis (válce po 3tis, docela čumím že tak levně), jenom čekám, jaká palba přijde za práci... A ještě se projela zdí, no kde to člověk má...

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek
pát zář 12, 2014 5:59 pm

Uživatelský avatar
Study
Příspěvky: 177
Registrován: pon pro 24, 2007 11:17 pm
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak už je po čtyřech měsících doma, 76tis. v háju. Převložkováno, prasklé hlavy, spečené trysky, no sama radost. Materiál a externí práce v podobě předělávky hlav hodil něco kolem 45tis.
ned lis 16, 2014 2:50 pm

LUKA
chcanda
Příspěvky: 3511
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

v oase je takhe pěkně na stojačku jo ?
L I A Z 18.33 SB
ned lis 16, 2014 6:35 pm

Uživatelský avatar
Study
Příspěvky: 177
Registrován: pon pro 24, 2007 11:17 pm
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jo jo, jenom nevím, jestli není potřeba přehazovat některé komponenty, nebo to sedí opravdu kus za kus.
pon lis 17, 2014 10:14 am

jurajhires
Příspěvky: 4
Registrován: ned úno 03, 2013 10:42 am
Bydliště: Slovensko

motor

Příspěvek

neviete niekto či s Liaz 300 pasuje zadné veko (priruba) motora, na motor Liaz 150 ??
dakujem za odpoved
stř úno 04, 2015 6:38 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 433
Registrován: čtv úno 14, 2008 9:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Výrobní štítky motorů u typu ML 634 bývaly na bloku v horní části nad odstředivkou. Každopádně ne každý motor štítek měl.
ned dub 12, 2015 4:46 pm

luboš růžička
Příspěvky: 361
Registrován: pát bře 11, 2011 6:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Jo, přesně tam mají štítky i motory M 1.2C co máme na motorových vozech, tak to určitě dávají na stejné místo pořád, :D ,ale já jsem se s tím u těhle starších motorů z 80tých let nesetkal.
ned dub 12, 2015 5:29 pm

Uživatelský avatar
Melda
Příspěvky: 433
Registrován: čtv úno 14, 2008 9:16 am
Bydliště: Na severu

Příspěvek

Kde jsou ty časy M152(810). Hlavy motoru do nekonečna sundávat a nandávat, měnit těsnění a laborovat proč se to zase zavzdušňuje. LD Liberec.
ned dub 12, 2015 7:40 pm

luboš růžička
Příspěvky: 361
Registrován: pát bře 11, 2011 6:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Zdravím z PJ Kolín, jo je to pořád dokola,nám ted daly celkem pokoj, bohužel ale u těch regionov je to ůplně to samé, to snad není týden bez hlav :cry: . A ten přístup, hrůza děs, ale já na to naštěstí zas tak často nechodím.
ned dub 12, 2015 8:15 pm

casper4252
Příspěvky: 241
Registrován: čtv lis 22, 2012 10:58 pm
Bydliště: Chvalčov

Příspěvek

jo u odstředivky je štítek to má kolega, dokonce má i štítek na seřizování ventilů a já na motoru nemám nic.
pon dub 13, 2015 5:50 pm

Honzaku
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 13, 2015 9:44 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Zdravím všechny,

Mohl by mi někdo poradit, kde hledat výrobní číslo motoru ML634? Štítek na plošce k tomu určené tam není a pravděpodobně ani nebyl (nejsou tam žádné stopy po jeho uchycení). To znamená, že číslo bylo pravděpodobně někde vyraženo, ale zatím se mi ho nepodařilo pod nánosy nečistot najít. Tak by mi pomohlo nasměrování v které časti motoru hledat. Díky moc.

Honza
stř dub 15, 2015 3:40 pm

luboš růžička
Příspěvky: 361
Registrován: pát bře 11, 2011 6:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Tak alespon u nás na motorákách jej máme na bloku, nad třetí hlavou na takové té plošce, výstupku (hrana,rantl) odlitku bloku. Nebo jak bych Ti to vysvětlil, těžko se to takto vysvětluje. Prostě blok nad poslední hlavou si očisti a uvidíš. ( z pohledu jako když děláš ventily) Měli to i autové motory mš 638 a 640 na tomto místě. Nevím jestli to měli z výroby ML 634 také,ale my to prostě v těchto místech máme.
stř dub 15, 2015 6:30 pm

luboš růžička
Příspěvky: 361
Registrován: pát bře 11, 2011 6:27 pm
Bydliště: radovesnice

Příspěvek

Jo a zapěměl jsem napsat, je to vyražený.
stř dub 15, 2015 6:31 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti