Stránka 11 z 13

Napsal: stř dub 15, 2015 9:47 pm
od Honzaku
Díky, mrknu se tam, myslím že podle popisu vím kde to zhruba je. Akorát u autobusu se tam na to bude asi trochu hůř koukat.

Honza

Napsal: čtv dub 16, 2015 10:16 am
od Petrov_kamensk
Číslo tam.
ale tablety s značky a typu mám.
Obrázek Obrázek

Napsal: čtv dub 16, 2015 6:19 pm
od luboš růžička
Jasně tyhle fotky se šipkou jsou praktičtější, než to dlouze popisovat. :lol: To je to místo. Na ML to naší kluci i někdy přerazily nahoru aby to bylo vidět zvrchu, z deklu. Je to také v těchto místech,ale to je jen naše podnikové označení pořadové číslo po repasy.

Napsal: čtv pro 10, 2015 7:49 pm
od tom
Dotaz.
Protéká voda do oleje,výměník se měnil v létě to šel olej do vody.Napadlo mě těsnění pod hlavou,nebo v horším případě gumičky na vložkách.Začalo to až ted po nalití fridexu na zimu.Motor 640, jaká je nejčastější příčina?pracuje jako jeřáb a ten se nepřehřeje.Díky za názory.

Napsal: čtv pro 10, 2015 8:35 pm
od lubossss
Teče to 100%ně? Není to pozůstatek vody v oleji z doby děravého výměníku???

Napsal: čtv pro 10, 2015 9:32 pm
od tom
Teče,olej začal přibývat a bělat.

Napsal: pát pro 11, 2015 8:31 pm
od Melda
Obě možnosti průniku vody do oleje si jmenoval, já bych typoval (nemám pro to žádné důkazy) ty gumy na vložce. To znamená vanu dolů, natlakovat chladící okruh (trochu přifouknout do vody vzduch) a koukat.

Napsal: pát pro 11, 2015 8:37 pm
od lubossss
Kdyby to byly gumky na vložkách, teklo by to nejdřív kontrolníma dírkama :cry: taky odhaduju : 1,těsnění pod hlavou 2,dírka ve vložce 3, prasklá hlava 4, možná gumky v mezikusu vodní pmpy, ale to si už moc nepamatuju jak je to tam řešené, poslední lízu jsem prodal před 15cti roky

Napsal: pát pro 11, 2015 9:35 pm
od tom
Dnes asi hodina práce a 5km jízdy,fridex vypuštěn a dnes jsem nalil čistou vodu pro jistotu doplna.Po chvíly hladina vody klesla a na olejové měrce přibyla hladina o 1cm,tak jsem vodu už nedoléval celou dobu se už hladiny nezměnily,teplota 80,mazání 4,5 na zvýšený volnoběh,topení topí.Prostě všechno funguje jenom se nesmí dolévat voda doplna.Takže bych vyloučil gumičky -protože jsou nízko pod hladinou.V případě gumiček,nebo válců se už auto opravovat nebude-směr šrot,ale zatim pořát doufám.Prošlo technickou i revizí tak je ho škoda,stav celkem slušný.Dnes výjmečně parkuje v garáži aby voda nezamrzla,zítra bude makat,ale sere mě to,je tam nový olej.

Napsal: pát pro 11, 2015 9:52 pm
od SD_11
Není problém v těch gumičkách u výměníku u vodní pumpy???Jak píše Lubossss?Přeci jenom se ten výměník dělal a možná tam jedna z těch dvou gumiček blbě sedí!!!

Napsal: sob pro 12, 2015 4:31 pm
od Melda
Ty kontrolní dírky v bloku na straně výfuku všechny bloky neměly, ale určitě bych se tam podíval. Děravá vložka by tlakovala vodní okruh. Když začneš těsněním pod hlavou a závadu na těsnění nenajdeš, budeš ho dělat dvakrát. Odtlakovat hlavu bez přípravku je docela problém. U toho výměníku si nejsem jistý, jestli guma odděluje vodu od oleje (spíš vodu od okolí), navíc je v něm olej pod tlakem.

Napsal: sob pro 12, 2015 5:26 pm
od tom
Tak jak bude čas shodím hlavy,ještě mě napadlo že pod vahadlama jsou mrazovky a ta mohla proreznout.Ty vložky,nebo kroužky na výměníku to nebudou, jsou nízko a šel by tlak oleje do vody ne opačně,na ty jsem dával zvlášt pozor.Nic netlakuje to by netopilo.Dírka bude někde vysoko,jinak by se zavzdušnil systém a netopil by.

Napsal: ned pro 13, 2015 10:03 am
od lubossss
Pokud je vložka děravá v prostoru nad činnou plochou pístních kroužků jde komprese do chladiče pokud je pod, jde voda do oleje

Taková zajímavost :) ML 636 turbo

Napsal: sob pro 26, 2015 10:42 pm
od aresx700

Napsal: stř úno 03, 2016 12:07 pm
od STRANIK13
Zdravim zdejší odborníky a mám dotaz. Mám motor 636 s turbem rv.1994 ale má jen 85kw (točil jen nějakým čerpadlem na vodu ) a pak motor 637 189kw jaký je v nich rozdíl ???