Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
-
- Hlavní admin
- Příspěvky: 5752
- Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No to by mě taky zajímalo, kolik přesně jich se dostalo do aut (tahačů) a kolik jich může být v provozu. Tipnul bych to tak do 5ti kusů.
Tak za týden bych měl být na tohle téma chytřejší, půjdu za člověkem z vývoje motorů, tak ten to snad bude tušit. A pak bych na téma těhle super motorů rád dal do kupy článek.
Případně, pokud někdo někde vyhrabete nějaký info o motorech M2, hoďte mi to do mejla, bude se mi to určitě hodit. Předem děkuji.
Tak za týden bych měl být na tohle téma chytřejší, půjdu za člověkem z vývoje motorů, tak ten to snad bude tušit. A pak bych na téma těhle super motorů rád dal do kupy článek.
Případně, pokud někdo někde vyhrabete nějaký info o motorech M2, hoďte mi to do mejla, bude se mi to určitě hodit. Předem děkuji.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm
Motory M2 se také vyskytovaly ( možná ještě vyskytují ) v několika prvních kusech lokomotiv řady 714. Motor se dodával pod označením 6 Z 135 T. Po ukončení výroby motorů M2 se tam dávaly motory M1.2C a to byl kámen úrazu. Nastavit na lokomotivě výkon stejný jako u automobilu ( 300 kW ) je pro takové motory sebevražda. Navíc se skoro pořád točí v maximálních otáčkách a to fakt nemají rádi.
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: sob dub 22, 2006 12:45 pm
- Bydliště: Kojetin
No motory nemají moc rády lokomotivy s hydrem jenomže v té mašině to jinak nejde ta než se rozhýbe to se musí plnej plyn a potom pomalu se to začne pohybovattatra163jamal píše:Motory M2 se také vyskytovaly ( možná ještě vyskytují ) v několika prvních kusech lokomotiv řady 714. Motor se dodával pod označením 6 Z 135 T. Po ukončení výroby motorů M2 se tam dávaly motory M1.2C a to byl kámen úrazu. Nastavit na lokomotivě výkon stejný jako u automobilu ( 300 kW ) je pro takové motory sebevražda. Navíc se skoro pořád točí v maximálních otáčkách a to fakt nemají rádi.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř čer 28, 2006 12:44 pm
Zda se motory M2 v Naftových motorech vyráběly až po ukončení výroby v Liazu, nebo šlo o nějaký souběh, nevím. Jen je mi známo, že po té co se na výrobu motorů M2 vykašlaly Naftové motory, tak Liaz typ M2 odmítl vyrábět a nabídl typ M1.2C.
Zkusím to ale dohledat, v železničních časopisech ( Železnice, Dráha, pak i ŽM ) se to dost přetřásalo, zejména kvůli rychlému odcházení typu M1.2C do věčných loviš? při použití v lokomotivách.
Zkusím to ale dohledat, v železničních časopisech ( Železnice, Dráha, pak i ŽM ) se to dost přetřásalo, zejména kvůli rychlému odcházení typu M1.2C do věčných loviš? při použití v lokomotivách.
Re: Motory M2
Tak pokud vim, jezdilo jedno nedavno...a ted je v jednom bazaru neprodejne... Auta do kterejch se tyhle motory davaly (110.581) bylo myslim sedm... Ale kolik z nich jeste existuje, to netusim...Kazdopadne doufam ze prave to auto z toho bazaru si jednou budu muct od majitele koupit a trochu ho vymazlit... M2 je vazne sila...[/list]Vojta píše:Nazdar jezdí ještě auta s motorama M2?? A kolik jich vlastně bylo, víte o nic někdo?? díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů