Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Tak od štědrého dne už taky prohlížím tuhle špičkovou knihu a jsem ztoho uplně mimo , prohlíželi jsme ji i s kolegama v práci a protože jsme všichni z okolí MH. a všichni máme nějakou tu vazbu na Liaz tak šlo o prohlížení s velkým zaujetím. Co všechno dokázali naši dědové vymyslet a vyrobit a jak dávno a v jakejch podmínkách.
Moc se těším na druhý díl, určitě si ho zakoupím hned jak vyjde, prosím o upozornění na foru až vyjde protože nedočkavost bude veliká.
Moc se těším na druhý díl, určitě si ho zakoupím hned jak vyjde, prosím o upozornění na foru až vyjde protože nedočkavost bude veliká.
Zdravim vážení!! Knížka se mi vrátila takže můžu napsat co sem myslel!
Na straně 327 je napsámo "Různá provedení krátkých valníků MTTN 5" Neni to zas tak úplně pravda protože všechny tyhle kobylky se po sejmutí podkovy používali a používají jako tahače to znamená že se korba využívá minimálně případně se na ní dává závaží! To auto vpravo dole je z německa a je to čistokrevnej tahač jelikož korba je sundavací a pod ní je podkova v německu se tenhle trend udržuje do dneška protože je auto využitý jak na tahání vleků tak návěsů. U nás takovým řešením dlouho nechtěl nikdo rozumět .Zvlášť dopravní ispektoráty tím myslím v nedávné minulosti a dneska je to eště složotější ale to sem nepatří. Auto vlevo dole neni MTTN 5 ale MT 4!!! Myslim že si toho autor moh všimnout protože už na první pohled je rozvor trošku větší než u MTTN 5.
A navíc tohle auto velmi dobře znám.
Jak znova říkám nehledejte ve mě nějakýho hnidopycha kterej chce hanit!!! Ale chtěl sem se s vámi podělit o to co sem vypozoroval!
Jinak samozřejmě autorům za tenhle kousek velkej dík!!! Protože takovejhle knížek je sakra málo a čím jich bude víc tim líp!! Já osobně se velmi těšim na další díl!!!
Na straně 327 je napsámo "Různá provedení krátkých valníků MTTN 5" Neni to zas tak úplně pravda protože všechny tyhle kobylky se po sejmutí podkovy používali a používají jako tahače to znamená že se korba využívá minimálně případně se na ní dává závaží! To auto vpravo dole je z německa a je to čistokrevnej tahač jelikož korba je sundavací a pod ní je podkova v německu se tenhle trend udržuje do dneška protože je auto využitý jak na tahání vleků tak návěsů. U nás takovým řešením dlouho nechtěl nikdo rozumět .Zvlášť dopravní ispektoráty tím myslím v nedávné minulosti a dneska je to eště složotější ale to sem nepatří. Auto vlevo dole neni MTTN 5 ale MT 4!!! Myslim že si toho autor moh všimnout protože už na první pohled je rozvor trošku větší než u MTTN 5.
A navíc tohle auto velmi dobře znám.
Jak znova říkám nehledejte ve mě nějakýho hnidopycha kterej chce hanit!!! Ale chtěl sem se s vámi podělit o to co sem vypozoroval!
Jinak samozřejmě autorům za tenhle kousek velkej dík!!! Protože takovejhle knížek je sakra málo a čím jich bude víc tim líp!! Já osobně se velmi těšim na další díl!!!
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
-
- Příspěvky: 831
- Registrován: úte srp 26, 2008 9:24 pm
- Bydliště: E.Beneše 10/16 Prostějov
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: pučanges a 54 hostů