Zdravím pánové, mám po delší době zásadnější problém.
Na Karose C734 se mi rozsypalo něco na palivovém systému, pro info je nádrž asi ze čtvrtky plná. Motor nechtěl z ničeho nic bez předchozích náznaků po týdenním stání naskočit, když už se to po všemožném odvzdušnění povedlo, chvíli se jezdilo po areálu, vůz ztrácel výkon a nakonec se zase oklepal a zastavil. Zdechnul, nedařilo se nastartovat, když už chytl, nedržel s plným plynem, cucákem a vším možným ani volnoběh, potom se znova začal klepat a zdechnul.
Udělaly se palivové filtry, seřídíly vstřikovače, po vytlačení vzduchu z vysokotlaku motor naskočil a nádherně klapal jako by se nic nestalo. Zacouvalo se s ním na dílnu, šlapal tak půl hodiny, tam se řešily další závady v jiném sektoru a když se s ním mělo po týdnu odjet, zase to samé. Nacupovala se nafta, ne a ne naskočit, když už chytnul, klepal se tak na čtyři válce a i s plným plynem zdechnul.
Palivové filtry čisté, pořád to někde jemně přisává vzduch. Palivové potrubí nikde viditelně neteče, kolem spojů taky sucho, nejde mi do hlavy, kde to přisává. Kdosi nadhodil, že může být ucpané odvzdušnění nádrže, je pravdou, že tehdá, když bez problémů všechno klapalo, byla nádrž otevřená. Napadlo mě něco s čerpadlem, ale když tehdá šlapalo bez problému, proč by najednou nedávalo do všech šesti? Podfouklé těsnění nebo propálené písty taky ee, to by to tehdá nemělo takový zdravý zvuk, zase chyba vyloženě ze dne na den.
Máte někdo nějaké další návrhy? Momentálně z ní mám do ešelky vykuchaný startér a budu to řešit nejdřív o víkendu, ale nic mě už nenapadá. Odvzdušnění všeho možného někdy pomůže, někdy ne.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
- Study
- Příspěvky: 177
- Registrován: pon pro 24, 2007 10:17 pm
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Motor LIAZ ML636
Naposledy upravil(a) Study dne ned pro 26, 2010 2:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Budeš to mít na nízkotlaku, většinou se prohne těleso flašky a přisává si to mezi sklem a hliníkem. Je několik způsobů, jak to zjistit, buď průhledný hadice, pak vidíš, kde se dělá sifon, nebo foukat do trubek vzduch a brélit, kde to buble. Je to práce zdlouhavá a nepříjemná...
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Ahoj podobnej problem sem řešil u MT a podle mýho názoru přicházej v úvahu dvě závady buď máš prasklou trubku že nafta nikde neteče to neznamená že nemůže bejt prasklá a přisávat vzduch!
Anebo máš zanesený trubky! Moje rada zní odpoj nádrž ale co nejblíž čerpadlu nebo co by bylo uplně idealní odpoj to uplně na čerpadle místo trubek dej hadice a někde poblíž postav kanystr s naftou a vraž je do něj a uvidíš hned pokud to bude dobrý tak bych udělal nový vedení protože to místo kdy by byla závada ani nemusíš najít! Eště k těm hadicím stačí palivová hadice mam dojem že osmička a k tomu koupit očka jako sou na trubkách mívaj je agrovestu nebo v nějakym podobnym kšeftě a mam dojem že stojí kolem padesátky! já sem to u auta udělal před pár lety a jezdí furt a spolehlivě i novýmu majiteli!!
A eště jedna věc až to budeš zkoušet s tim kanystrem tak nezapomeň do něj svect i přepad!!! Já na to zapoměl a po pěti kilometrech sem ho vycuc!!! naštěstí za křižovatkou!!!
Anebo máš zanesený trubky! Moje rada zní odpoj nádrž ale co nejblíž čerpadlu nebo co by bylo uplně idealní odpoj to uplně na čerpadle místo trubek dej hadice a někde poblíž postav kanystr s naftou a vraž je do něj a uvidíš hned pokud to bude dobrý tak bych udělal nový vedení protože to místo kdy by byla závada ani nemusíš najít! Eště k těm hadicím stačí palivová hadice mam dojem že osmička a k tomu koupit očka jako sou na trubkách mívaj je agrovestu nebo v nějakym podobnym kšeftě a mam dojem že stojí kolem padesátky! já sem to u auta udělal před pár lety a jezdí furt a spolehlivě i novýmu majiteli!!
A eště jedna věc až to budeš zkoušet s tim kanystrem tak nezapomeň do něj svect i přepad!!! Já na to zapoměl a po pěti kilometrech sem ho vycuc!!! naštěstí za křižovatkou!!!
- Study
- Příspěvky: 177
- Registrován: pon pro 24, 2007 10:17 pm
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Díky za náměty, zatím to podle všeho vypadá tak, že se bohužel bude chodit a hledat, respektive rovnou měnit. Je ale pravda, že to neuškodí a bude na dlouho klid. Ale ono jezdit na kanystr, to taky není až tak od věci ...
Mimochodem, soudruhy z Karosy bych za to zabil, debilní přístupnost absolutně ke všemu, na co si člověk vzpomene - zlatá ešelka, tam jsem neměl s ničím problém. Kupa věcí je kromě přístupnosti i líp chráněná.
Mimochodem, soudruhy z Karosy bych za to zabil, debilní přístupnost absolutně ke všemu, na co si člověk vzpomene - zlatá ešelka, tam jsem neměl s ničím problém. Kupa věcí je kromě přístupnosti i líp chráněná.
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: čtv zář 20, 2007 3:47 pm
- Bydliště: Blížkovice 396
takže: přetlakový ventil nafty takový šroubek vevnitř je dírka v něm kulička a pružinka - stalo se mi nejčastěji (jednou i nový nebyl dobrý)
podavací šerpadlo - stalo se mi
podavací pumpička čerpaní nafty - stalo se (nejhorší podle mně pumpičky bosch nedaj se dotahnou a málo pumpujou - dej starou klasiku)
trubka od nádrže - stalo se mně
tyhle dily nejsou až tak drahé a určitě neuškodí když je šechny vyměníš bud to bude dobre a pokud ne tak aspon preventivně...
přeju pevne nervy ale pořád je to lepší než dělat elektro
podavací šerpadlo - stalo se mi
podavací pumpička čerpaní nafty - stalo se (nejhorší podle mně pumpičky bosch nedaj se dotahnou a málo pumpujou - dej starou klasiku)
trubka od nádrže - stalo se mně
tyhle dily nejsou až tak drahé a určitě neuškodí když je šechny vyměníš bud to bude dobre a pokud ne tak aspon preventivně...
přeju pevne nervy ale pořád je to lepší než dělat elektro
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 hostů