Stránka 2 z 3

Napsal: stř pro 04, 2013 1:01 am
od Nowiz
Obrázek
Foceno před 3 lety na školním autosalonu v Ústí nad Orlicí :wink:

Napsal: sob kvě 24, 2014 6:19 pm
od casper4252
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Dnes v Mohelnici. Bohužel více Liazek tam nebylo. Jen ta jedna :lol: Kdybych sehnal auto a odvážlivce jel bych taky :-D

Napsal: úte kvě 27, 2014 9:52 pm
od Vojta246
Tohle je bývalá Liazka Michala Jansy. Přestavěl ji že s ní bude jezdit rally, z toho důvodu je předsunuta náprava dopředu aby se auto "zklidnilo". Motor má opravdu 500 PS. Nyní ji řídí p. Chalupský kteří dříve jezdil s Ifou.
O druhé Liazce se kterou jezdí p. Skořepa nevím proč Mohelnici nejela. V Milovicích jezdili, měli nový rám kolem kabiny.

Napsal: stř kvě 28, 2014 5:22 pm
od casper4252
Vojta246 To děkuji za super informaci. Nenapadlo by mě že Liazka může mít 500 koní.

Napsal: sob čer 07, 2014 11:41 pm
od Honza 76
casper4252 - to jsou aktuální fotky vozu??

Napsal: ned čer 08, 2014 11:53 am
od casper4252
Honza UPC - ano teď v Mohelnici

Napsal: ned čer 08, 2014 12:04 pm
od Honza 76
Nemá ta Liazka utrženou přední nápravu,že má to kolo ta brutálně vepředu ??To kolo by mělo byt více vzádu,néé??

Napsal: ned čer 08, 2014 12:14 pm
od filip 90
Jo je to přesně tak jak píše Vojta. Náprava je posunutá dopředu kvůli rally závodům - auto hrozně skákalo. Motor má fakt 500 koní, je tam jiný turbo, trysky, Michal s tim byl kdysi v Tedomu na "tuningu".

Napsal: ned čer 08, 2014 12:25 pm
od Honza 76
To,že má tak daleko nápravy od sebe tak bude pořád vyset na břiše.To není tak praktické.

Napsal: ned čer 08, 2014 1:05 pm
od casper4252
Honza UPC- nepověsí se, viděl sem jak krasně sletěl když to pověsil na skříň přední nápravy.

Napsal: ned črc 06, 2014 10:23 pm
od filip 90
Líza v akci, motor to je paráda... Za to ta náprava, to neni nic moc.... http://youtu.be/sFaC8u3mn3E?t=1m31s

Napsal: pon črc 07, 2014 6:27 pm
od casper4252
:D mazéc dal jsem si to třikrát do kola a volume na max :lol:

Napsal: pát srp 01, 2014 4:55 pm
od Vojta246
Díval jsem se na tu Liazku na závodech a ta náprava by šla posunout zpět poměrně lehce. Původní držáky uložení per a nápravy tam stále jsou. Stačilo by zkrátit pouze kardan.

Napsal: pát srp 01, 2014 6:20 pm
od Honza 76
Na tom videu ta Liza vypadá suprově.Jen se divím jak prošlapuje plyn místo aby držel korek až nahoru.

Napsal: úte srp 05, 2014 4:55 am
od Tatrol
Má super motor,ale je dlouhá