Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Díky, ten ventilek jsme dávali cca před rokem novej. Podávací pumpu mám myslím doma novou od strejdy, kterej ju nafasoval na dopravě na trambusa, tak ju zkusím přehodit taky. Ale asi až z jara, teď jsme odnesli značky do depozitu a vyndali baterky...
Díky za ty podklady.
Díky za ty podklady.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
To že je ventilek nový, nic neznamená, dnes je to většinou čína a už párkrát mě vysmrkalo že nová věc byla vadná.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Ještě doplním Luboše. Pod každým šroubením pro vtřikovací trubku na vst.čerpadle je zpětný ventilek který drží v zavřeném stavu pružinka. Jestliže při sundaných vstřik. trubkách za pumpování ručním čerpadlem protéká šroubením nafta, jsou zpětné ventilky chabrus. Pak dokáže motor taky pěkně koktat.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Jo to se mi stalo na f2000 motor sel blbě tak mi bylo poraděno a byl to ventilek na vstrikovacím cerpadle
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Člověk většinou montuje novou věc s tím, že je nová, čili funkční... bohužel dnes to asi není moderní dělat kvalitní věci.
Vzhledem k tomu, že končí v PV Světluška, tam tam asi pojedu pro hlavy (mám tam domluvených ještě pár dalších dílů), čili to čerpadlo zkusím, bo vstřiky budou venku, ale asi to bude, jak říkáte.
Vzhledem k tomu, že končí v PV Světluška, tam tam asi pojedu pro hlavy (mám tam domluvených ještě pár dalších dílů), čili to čerpadlo zkusím, bo vstřiky budou venku, ale asi to bude, jak říkáte.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
No zrovna Světluška je, alespoň v Brně a okolí známá prodejem nekvalitních čínských dílů.
Ano, máte auto LIAZ, ale jaký je tam motor? Cummins, Perkins nebo Caterpillar?.......Kdepak, auto LIAZ, motor taky LIAZ!
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Brno nestojí za starou belu, v Prostějově to šlo a hlavně to tam bylo patnáct kilometrů. Ale jinak kam? Toť otázka, co doporučíte?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
JaZ Kuřim (teď to bude Zliner?), Kelbl Hrušovany (občas je potřeba taky pohlídat kvalitu), Autos Uherské Hradiště.
To jsou pro mě celkem odzkoušené firmy...
To jsou pro mě celkem odzkoušené firmy...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
S Kelblem moc dobrý zkušenosti nemám, jak říkáš, je potřeba hlídat, co ti dávaj. Byl jsem tam pro šrouby na kardany a dostal jsem jakýsi malý zgrčence, jako nezdálo se mně to, ale člověk si nejni jistej, pokud nemáš s sebou jeden starej. No vyměnili mi je, ale najedeš kvůli tomu sto padesát kilometrů. Toto se mi nikdy v PV nestalo, fakt je ten, že jsem tam bral vesměs věci kus za kus (brzdovej pedál, mailer, ...) ale třeba když jsem řekl šrouby na kardan, dostal jsem přesně ty, co potřebuju. Byly tam dva chlapi před důchodem a ti prostě věděli. U Kelbla je starší paní, ta taky zná mapu, ale pak je tam mladej boreček a ten neví nic... Ale pro díly na tandema chodím do TT parts v Olomouckejch mrazírnách. Tam je takovej fousatej borec a toho bych chtěl zaměstnat, jako obchoďáka, fakt tomu rozumí a umí to prodat Prej by to snad měl být obchod přímo Panavu, ale tím si nejsu jistej.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Mám dotaz spíše k motorům vyskytujícím se ve 150 řadě. Jestli jsem to dobře pochopil, tak se vyskytují motory MŠ 638 a MŠ 640F, Ta 638 je turbo bez mezichladiče a ta 640 má turbo i intercooler. Ale měly by mít stejnej výkon tj. 212 kW, ale čím je to způsobeno? Je možný dát na tu 638 taky mezichladič s nějakým možným zvýšením výkonu?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
150 mají/měly jen 640F a jinej motor v nich snad ani nebyl. Je to vlastně přiškrcená 640 z tahačů. Na tu 638 je možný dát cooler ale musíš k tomu mít potrubí, ideálně čerpadlo z toho F... Takže se to úplně nevyplatí pokud nemáš oba motory abys z toho uvařil jeden. Já osobně bych dal dokupy to F jestli ho máš a nechal nastavit čerpadlo na 640. Papírově získáš cca +15koní, v reálu těžko říct.
K tý otázce čím je to způsobeno, to F by mělo mít o něco nižší spotřebu než 638.
K tý otázce čím je to způsobeno, to F by mělo mít o něco nižší spotřebu než 638.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Já osobně jsem nikdy žádný rozdíl ať ve výkonu,pružnosti a spotřebě mezi motory MŠ 638 a MŠ 640F v praxi nespozoroval. Oba motory mají 212 kw, spotřeba a jízdní dynamyka stejná. Nějaký mezichladič je tam dle mě u tohoto výkonu platnej jak mrtvému zimník.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Jasně, že to nedělá 10l/100km. Větší rozdíl ve spotřebě udělá celkový stav těch motorů. Cooler tam má smysl, problém je, že tehdá ho nedokázali vyrobit při stejných rozměrech s větším výkonem, pak by mohl jít výkon motoru ještě o něco výš.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Aha, tak to dává smysl, jde mi třeba o to, že jsem na bazošu našel motor 638 údajně po generálce cca 800km, tak přemýšlím, jestli ho nevzít, nebo jestli si zgenerálkovat ten můj motor. Ještě něco, když jsou ty motory výkonově stejný, v čem je teda dohnanej výkon 638 oproti 640F s mezichladičem, protože ten mezichladič taky udělá nějakej výkon. Jsou třeba jiný trysky, jinak naladěný čerpadlo, písty,...?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Ptáš se špatně, 640F je uškrcená 640. 640 byly pouze ve spojení s 9převodovkou. Takže musíš porovnávat otevřený verze. Ten výkon u 640(224kW) dělá právě cooler, jinak nastavený čerpadlo, jak moc nevím, to bys zjistil u čerpadláře. Je jiný turbo ale tam bude asi rozdíl jen v natočení výstupu sání. Trysky jsou myslím stejný. Písty jsou jiný ikdyž spalovák bude asi stejný. Rozdíl je v pístních čepech a ojnicích, 640F a 640 mají 50mm pístní čepy. Všechny ostatní jen 45mm.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů