Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Tak to jsem nevěděl Čili jestli tomu dobře rozumím, mělo by se při GO motoru dát postavit z 640F plnohodnotná 640? Možná by tomu výkonu mohl ještě pomoci cooler z 300. Čerpadlo - nevíte jestli v Tedomu dělají ještě tyhle starý čerpadla? Případně kdo je dobrej čerpadlář, tady na Moravě? Jinak turbínu jestli mi zbudou prachy koupím Holseta, už mě nebaví věčně tekoucí ČZ...
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Turbo je stejný,jiný se tu nevyrábělo K 36. U motoru 638 je oproti 640F jiné vstřikovací čerpadlo, včetně unašeče,trysky jsou stejné.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Je to tak - trysky DOP 115S535, mohli se tam dát i trysky 533(trysky pro řadu 200 motor 1.2B). To poslední číslo je počet vstřikovacích dírek a jejich průměr. Pro motory M1.2A 636-637 byly trysky s označením 530. Turbo bylo stejný pro Liaz i Tatru 3566/25.21. Do 150tek se dalo dát i turbo z 200 označení 3566/21.21. Ty poslední čísla jsou počty lopatek na rotoru. Na výkon to vliv nemělo, spíš na emise.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Turbo u 638 a 640 je sice K36 ale každý má jiný číslo. Jestli je rozdíl pouze v tom, že u 638 jde výstup sání nahoru a u 640 dolů to nevím. Každopádně turbo z 638 bez pootočení na cooler nenapasuješ.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
SUPER! Díky moc. Osobně bych se na ty emise chtěl zaměřit, čili chci tam dát i ten předtlumič, jako na 250. Chci i upravit předvstřik na 24°, což mi tu někdo psal, že honě emisím pomůže. K těm tryskám 533 - je to 5 dírek a 0,033 mm dírka? S tím turbem mám dilema, jestli vzít ČZ, nebo toho Holseta (H2D), kterej je sice podstatně dražší, jako ČZ, ale předpokládám, že i kvalitnější...
Jinak kdysi jsem sehnal turbo, který bylo natočený tak jak říkáš na 638, ale když jsem povolil difuzor, tak to šlo v pohodě pootočit a zase stáhnout na místo.
Jinak kdysi jsem sehnal turbo, který bylo natočený tak jak říkáš na 638, ale když jsem povolil difuzor, tak to šlo v pohodě pootočit a zase stáhnout na místo.
-
- Příspěvky: 636
- Registrován: pát bře 11, 2011 5:27 pm
- Bydliště: radovesnice
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Nevybavuji si,že bychom měli někdy problém s turbem ČZ. Na to kolik asi s tou Liazkou chceš v dnešní době najezdit,to musí stačit. Jedině,že by jejich dnešní kvalita výroby šla do hajzlu. My jsme měli turba made in ČSSR
Ale třeba v práci máme na Céčkových motorech turba ČZ V 32 - vodou chlazené a nevidím v nich žádný velký problém.
Ale třeba v práci máme na Céčkových motorech turba ČZ V 32 - vodou chlazené a nevidím v nich žádný velký problém.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Jak je to s kvalitou těžko soudit, nicméně když jsme auto dovezli byla tam údajně nový turbína, ta letěla asi za 200 km (z čehož plyne, že nová určo nebyla) a dalo se nový Strakonický turbo, který je tam, jestli mě nešálí paměť, už tři roky, ale už z něj teče olej zase Proto pokukuju po Holsetu. Zase naproti tomu v krystalu mám K27 a ta je v pohodě, suchá prostě paráda, tak fakt nevím, co si o tom myslet...
Máte někdo v motoru vložky značky Skave? Je to dobrá značka? Díval jsem se na ně ve Skarabu, jsou sice poměrně drahý, ale pokud ve světlušce je to samá Čína, tak si raději připlatím. Vím, že se dají ještě sehnat nějaký německý vložky (alespoň do Zetoru), ale za boha nedám dohromady název.
Máte někdo v motoru vložky značky Skave? Je to dobrá značka? Díval jsem se na ně ve Skarabu, jsou sice poměrně drahý, ale pokud ve světlušce je to samá Čína, tak si raději připlatím. Vím, že se dají ještě sehnat nějaký německý vložky (alespoň do Zetoru), ale za boha nedám dohromady název.
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Když jsem měl stroje o kterých zde diskutujete tak co jsem nedal v polních podmínkách tak jsem řešit v hotivaři sady ( kolbenschmidt)
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Potřeboval bych radu. Konečně mám schválený, že na Liazce dáme bezdušáky, závěs na 24 tun a celkovou tonáž 18tun. Jenže bych potřeboval přeštelovat zátězák, nevíte nekdo kde v okolí Prostějova?
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
A ty nemusíš měnit zadní pera? Dali mi k tomu tenkrát výkres jak má být dlouhé lanko a jak je dlouhá páka. Jenže co jsem řešil naposledy, chtěli papír z nějakého nákladního autoservisu, že provedli přestavbu...
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Heleď pera jsou jasný, ty musej být 8+6 listů. S přestavbou nebude problém. Co jsem si psal s borcem z Tedomu, tak papír musí být akorát z přestavby zátěžáku.
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
No to není úplně pravda. Já jsem ještě nemusel mít nic. Po kamarádovi už to chtěli na pera a další už musel mít na všechno. Dojdi s papírem nejdřív na úřad ať ti řeknou co po tobě budou všechno chtít
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Re: řada 150 a 151 (sklápěče apod.)
Já jsem tehdy taky zbytečně sháněl někoho kdo to přenastaví ( se mi tehdy vysmáli jestli neumím povolit lanko a potáhnout) nakonec to po mě nikdo nechtěl.
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů