Zdarec, nějak to v těch 150 zaniklo nebo nikdo neví?
Na 150.270 je spínáno čerpadlo hydrauliky olejem s převodovky.
Prej tam je zubovka hnaná od setrváku.
Nemáte někdo schéma jak to funguje? Nebo kolik to má tlačit s té převodovky?
Mě to tlačí 13 atm. To by mělo spínat nějaké lamely, ale jestli to je dost nevím.
Jde mi o to jestli bude stačit sundat ten spínací vehement, nebo nedejbože celou převodovku.
Závada vznikla normálně za provozu, dvě fůry vysypal, třetí už ani prd, čerpadlo nezaplo.
Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Tak jsem to dneska kuchnul.
Lamely vypadají OK, spínají i 8atm. vzduchem, tak těch 13 oleje by to mělo taky pustit.
V tom spínacím vehementu oleje jsou tři takové jako kroužky, 2 jsou prasklé, tak se tam možná ztrácí tlak, ale stejně to nebude všechno.
Nastartoval jsem to a vzduchem sepnul lamely, čerpadlo nic, ale nedalo mi to a sundal jsem trubku na sání a čerpadlo se točí.
Ale netlačí...
Nevím jesli není po smrti, ale že by to kleklo mezi fůrama??
Lamely vypadají OK, spínají i 8atm. vzduchem, tak těch 13 oleje by to mělo taky pustit.
V tom spínacím vehementu oleje jsou tři takové jako kroužky, 2 jsou prasklé, tak se tam možná ztrácí tlak, ale stejně to nebude všechno.
Nastartoval jsem to a vzduchem sepnul lamely, čerpadlo nic, ale nedalo mi to a sundal jsem trubku na sání a čerpadlo se točí.
Ale netlačí...
Nevím jesli není po smrti, ale že by to kleklo mezi fůrama??
jakou část toho spínacího "vehementu" máš na mysli?
Jestli myslíš to víko ( uvnitř jsou šoupátka) , ke kterému je připojen tlakový czduch, což předpokládám, tak po demontáži tohoto víka , ti z té komory ,kde jsou lamely, kouká konec hřídele a na tom hřídeli jsou 3 drážky a v těch jsou pístní kroužky s takovými zámky, takže jestli ty jsou prasklé tak ti to nemůže fungovat.
Jestli myslíš to víko ( uvnitř jsou šoupátka) , ke kterému je připojen tlakový czduch, což předpokládám, tak po demontáži tohoto víka , ti z té komory ,kde jsou lamely, kouká konec hřídele a na tom hřídeli jsou 3 drážky a v těch jsou pístní kroužky s takovými zámky, takže jestli ty jsou prasklé tak ti to nemůže fungovat.
To pragovka:
Jo máš pravdu to je ono, kroužky jsem objednal, jak budou tak to prubnu, ale když jsem to propojil tím že jsem fouknul vzduch do té hřídele na které jsou ty kroužky, tak se to čerpadlo roztočilo.
Je možné aby se točilo nějak míň když tím vzduchem tam je míň tlaku, jako že ty lamely prokluzujou? Nebo je to prostě buď seplé, nebo vyplé a bude v prdeli to čerpadlo nebo pojišťovák?
Jo máš pravdu to je ono, kroužky jsem objednal, jak budou tak to prubnu, ale když jsem to propojil tím že jsem fouknul vzduch do té hřídele na které jsou ty kroužky, tak se to čerpadlo roztočilo.
Je možné aby se točilo nějak míň když tím vzduchem tam je míň tlaku, jako že ty lamely prokluzujou? Nebo je to prostě buď seplé, nebo vyplé a bude v prdeli to čerpadlo nebo pojišťovák?
mluvil jsem o tom, že ti určitě prokluzujou když to zkoušíš vzduchem.
Vyměň ty pístní kroužky - pozor až budeš nasazovat to víko ať je hned zase nezlomíš.
Zkus změřit tlaky , jestli si to dobře pamatuju tak při vyplém pohonu by to mělo dávat 2 atm - to je mazací tlak těch nesepnutých lamel a při zaplém pohonu by to mělo dávat myslím 9-10 atm - spínací tlak oleje pro dostatečné sepnutí lamel.
Tlak se měří když sundáš ,z toho víka kde jsou šoupátka, zátku která je směrem k motoru, je na klíč velikost 14 a má závit M10x1, tady připoj manometr a změř ty tlaky
Vyměň ty pístní kroužky - pozor až budeš nasazovat to víko ať je hned zase nezlomíš.
Zkus změřit tlaky , jestli si to dobře pamatuju tak při vyplém pohonu by to mělo dávat 2 atm - to je mazací tlak těch nesepnutých lamel a při zaplém pohonu by to mělo dávat myslím 9-10 atm - spínací tlak oleje pro dostatečné sepnutí lamel.
Tlak se měří když sundáš ,z toho víka kde jsou šoupátka, zátku která je směrem k motoru, je na klíč velikost 14 a má závit M10x1, tady připoj manometr a změř ty tlaky
Naposledy upravil(a) pragovka dne sob lis 01, 2014 5:21 pm, celkem upraveno 1 x.
To pragovka:
tak kroužky jsem vyměnil (ta cena mi vyrazila dech ), ale nic, nesepne to, ten tlak se ztrácí někde do převodovky.
Nasadil jsem budík a nic ani při vyplém ani při zaplém.
Z převodovky tou trubkou nahoru jde kolem 20 atm., ale pak se to ztratí.
Myslím že přes lamely ne, protože jak jsem to spínal tím vzducem tak to nevypadalo že to někde fučí. Myslím teda, že celej problém bude v těch pístkách, měl jsem to rozdělané, chodit by měly, ale teď červíček hlodá, doufám že jsem je dal dobře.
Nedá se někde splašit k tomu nějaká dokumentace??
tak kroužky jsem vyměnil (ta cena mi vyrazila dech ), ale nic, nesepne to, ten tlak se ztrácí někde do převodovky.
Nasadil jsem budík a nic ani při vyplém ani při zaplém.
Z převodovky tou trubkou nahoru jde kolem 20 atm., ale pak se to ztratí.
Myslím že přes lamely ne, protože jak jsem to spínal tím vzducem tak to nevypadalo že to někde fučí. Myslím teda, že celej problém bude v těch pístkách, měl jsem to rozdělané, chodit by měly, ale teď červíček hlodá, doufám že jsem je dal dobře.
Nedá se někde splašit k tomu nějaká dokumentace??
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů