Stránka 2 z 3

Napsal: ned bře 25, 2012 11:07 pm
od Jirka Novák
To bodové prokorodování způsobuje Kavitation a jediná šance je na rychlou výměnu, jinak hrozí natlakování chladícího systému a kolaps chlazení. Jinak pokud jde čistá voda do oleje tak to vytvoří emulzi a ta je mazání schopná a není to takovej průser. Při použití mrazuvzdorné chladící kapaliny na bázi Glykolu pak vznikne emulze která nemá mazací schopnosti a motor se zadře. Z praxe vím že takhe emulze je takové svinstvo že ani perchlor jí snadno neodstraní a vyčištění motoru je strašně pracný.
Vložku jsem taky vytlačoval heverem když jsem si udělal tyč s navařeným plocháčem a ten se opřel zespodu do vložky a panenkou jsem to vytlačil nahoru.

Napsal: ned bře 25, 2012 11:12 pm
od LUKA
vodu mám radši stále odvíčkovanou aby mi to v motoru moc netlakovalo abych nemusel každej půl rok dělat těsnení pod hlavou :) :)

Napsal: pon bře 26, 2012 6:02 pm
od richil
tak to jsem dělal asi tak týden.Nebaví mě to,zítra se na to vrhnem,odpařovák páří jakoo o život a zvedla se mi hladina oleje.Mám ji rád a tak ji dáme dohromady Lízinku ať ještě něco vydrží.Děkuji za rady pánové.

Napsal: stř bře 28, 2012 9:03 am
od richil
Ahoj odborníci.Jen tak pro zajímavost by mě zajímalo jestli vložky,písty na motory LIAZ 150,300 různých typů jsou stejné??Vrtání,zdvih.Nemyslím výbrusy.Děkuji za info.

držák

Napsal: pát dub 06, 2012 11:08 am
od richil
Všechny zdravím a mám k Vám prosbu-nutně!!!sháním držák kompresoru na LIAZ 300.Je z boku motoru 3děrový a kompresor je na něm položen.Obvolal jsem nějaké ty sklady ale je to zboží dost nedostupné a málo prodejné.Moc,moc děkuji Ríša.

Napsal: pát dub 06, 2012 12:34 pm
od LUKA
bazos.cz ? je tam pár ks na náhradní díly ... Automot Vlkava jsi zkoušel ?

Napsal: pát dub 06, 2012 1:14 pm
od richil
jojo,ttto jsem zkoušel,půlka republiky ten držák nemá,bazoš taky nee,to spš nějakej soukromník doma,uvidíme,dky za info

Napsal: pát dub 06, 2012 1:16 pm
od LUKA
na bazoši jsem myslel že by tam mělo být nějaký auto na díly,tak to zkusit obvolat..

Napsal: pát dub 06, 2012 2:12 pm
od richil
už jsem tam šmejdil,sehnal jsem komplet motor stojákk za 17000,taky dobrý ALE když mě by fakt stačil ten držák.Uvidíme,díky za info.

Napsal: čtv kvě 03, 2012 2:23 pm
od richil
Zdravim.Nevíte náhodou o lanovém kontejneru Liaz na prodej??

diferák

Napsal: ned bře 31, 2013 8:29 am
od richil
Může mi někdo přesně říct počet zubů na hrušce a kole v rychlém a pomalém diferáku na LIAZ 150??Důvod-máme pomalý zadek,při cca 1850ot./min.jede s bídou 75km/hod.Řešení by bylo snad z valníku,ten by měl být rychlý.Radši bych ale znal poměr zubů hruška,kolo,jelikož někde ho seženu,řeknou mi ten je rychlej a ono to dopadne jako kdysi u bývalého dílenského.Řekli mu že je rychlej z valníku a ono to jede jak šnek.A ještě prosba-je rozdíl mezi 150kou a 300kou v diferáku,myslím síla,sklon zubů apod.??Děkuji za info odborníkům.

Napsal: ned bře 31, 2013 11:41 am
od Melda
150 a 151 mají převod hruška/talíř 17/32 zubů, převodový poměr 6,270
dále jsou převody 19/33-5,789 - může být ve 150
110 valník 18/29-5,370
MTS 18/31
110 pro MKD 21/32
soukolí by mohlo být stejné pro 110-300
Na druhou stranu rychlý zadek horší pro rozjezd v terénu.
Platné pro nápravy Madara.

stoják

Napsal: ned dub 07, 2013 1:10 pm
od richil
Dotaz ohledně stojáku v LIAZce přesně přední levý držák motoru tudíž i kompresoru.Už na 3 motoru se mi neustále povoluje ten spodní šroub.Vycukaný závit,převrtaný na větší,dokonce ho i lepili ale bohužel je opět volný.Máte s tím též takové problémy nebo je to jen u nás.Popřípadě radu jak jste to vyřešili.Jen můj názor-to musel vymyslet debil!!!Na 150 s kompresorem problémy nesjou,je hezky na bloku,ale na tom stojáku je to domrvený.Je to ale můj názor.Děkuji za rady.

Napsal: ned dub 07, 2013 5:30 pm
od Toretto
no sere se to často, a to maš ještě kliku většinou se ty šrouby ustříhnou a nejdou ven

LIAZ

Napsal: sob dub 20, 2013 8:49 pm
od richil
Obrázek
Neznáte ji někdo náhodou prosím?Vypadá schopně tak jestli o ní víte něco blíž.Děkuji