Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine

Odpovědět
Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Tak dlouho, než nás nějakým zákonem o emisích dostanou ze silnice... :cry:
čtv dub 12, 2012 6:55 am

Uživatelský avatar
LUKA
chcanda
Příspěvky: 3580
Registrován: čtv črc 12, 2007 10:16 pm
Bydliště: Praha/Litvínov

Příspěvek

no,do Prahy chtěl dát zákaz pro nákladní od Euro3 , tak to budem pěkně v pr*eli :lol: :lol:

mi nemít dva bagry,tak se to prostě nedá uživit jen to ježdění :?
L I A Z 18.33 SB
čtv dub 12, 2012 10:44 am

Uživatelský avatar
Leoš H
Příspěvky: 2668
Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
Bydliště: Hulín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No Liazky jdou totálně do hajzlu, nikdo je ani nechce, chtějí vozit tuny, ale platí strašně málo, u nás se teď jezdí kolem 31 korun s 8kolkou 17tun a tatra 14 tun 27 je to na hlavu, takže už ani moc nejezdím. Než přibude práce a bude si moct člověk trošku vybírat, ale jestli to takhle půjde dál tak to je konec soukromníkům. o hodinovkách e nemá smysl bavit, protože je snížili nebo zrušili úplně. Nejlepší kšefty už jsou jen pro soukromníky. :x
* LIAZ 150.261 4x2 S3 s HNJ Fassi F95 *
čtv dub 12, 2012 12:21 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Zdar!
No obdivuju vás chlapi že ještě vůbec s těma Lízama sklopkama existujete.Já ted po dlouhých letech pozastavil firmu a nechal si poslední babičku 148S1 na dvoře.Dvě tatry jsem prodal a jednu vyšrotil.Tady na Teplicku a širším oklolí už na větší stavby Lízy nechtěli tak před 10ti lety.Přesně proto,že rozdíl mezi ekonomickou cenou na hodinu Tatry a Lízy se jim zdál nepatrný,narozdíl od nosnosti a průchodnosti.Měli šance tak akorát s vlekem na nějaký to navážení.Jenže z tohodle segmentu je vytlačili sklápěcí návěsy.Když pominu nějakej ten speciálek s rukou na nějaký ty manipulace a stěhování věcí po stavbách tak docela konečná.Dneska maj stejný problém i tatrováci,páč je móda 4náprav.Takže už i na 3nápravovou Tatru kouká kdejakej přiblblej stavbyvedoucí jako na přežitek.Je to samozřejmně kravina,páč většina z nás zná výhody i nevýhody 4 náprav proti klasice.Ale jak říkají Němci:Pravdu má ten,kdo tě platí......Takže většinou blbečkové inženýrci co včera vypadli ze školy vybírají auta podle toho jak jsou velká,ne podle toho co se s nima dá dělat a jak budou kde produktivní.Navíc je potřeba aby výrobci prodali své předražené PVC zázraky,proto zkorumpovaní politici a normotvůrci pod záminkou ,,zeleného supersvěta"vymýšlí různá zdanění a legislativní normy aby naše miláčky co nejdřív dostali do šrotu.Prostě plnou držku ekologie ale plnou kapsu ůplatků.Sám si to nerad přiznávám,ale asi jsme my,i naše leštěnky(Poctivá kovářská práce).nejspíš v prdeli.......
TTN
pon dub 16, 2012 6:37 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Nemohu se nepřidat.takovou bídu nepamatuji za 20let podnikaření.Dobře si pamatuji že před 10lety jsem v hod.liaz fakturoval 300kč.dnes je to 400kč strop a není práce na tyto auta.Je to hlavně tím že investice do kanalizací ,chodníků a ulic jsou totálne zastavený a nebo tento boom stavaření již pominul.Kolega se ještě loni držel trambusem žel nyní ho prodal a obččas popojíždí 815kou když mu nějakou práci dám.jinak si myslím že je co chvíle v hajzlu.Opravdu neodhaduji kam to až zajde a doufám že ta bída vyčistí trh a drbani odpadnou.Zabíjel bych, když zaslechnu jak ještě dnes někdo dělá za 430kč 815kou a to celej den jezdí totální ko...t.taky za 32 8kolou a vlek tu jeden zoufalec otravuje a to nemá jen jedno auto.Pak ještě ty emise nás semelou že stejně se normální člověk bude muset zase zadlužit.Dost si všímám že v SRN ty starý MB normálně na stavbách fungujou a bude to tak E1 proč tam to stále jde a tady si budou hrát na Finsko mamrdi.Taky ty pracovní smlouvy co musí mít řidič u sebe.Co je komu do toho, když můj starej fotr mi jde občas skákat na 8kolu nebo syn když má prázdniny mi jde pomoc.to jim mám napsat smlouvu když je to rodina?Ty vole to za ně dostanu pokutu že je zaměstnávám nelegálně.Už nevím kam to povede na co si tu hrajeme.
Naposledy upravil(a) Karel334 dne úte dub 17, 2012 7:59 pm, celkem upraveno 1 x.
úte dub 17, 2012 7:21 am

Michi
Příspěvky: 1276
Registrován: čtv kvě 07, 2009 7:05 pm
Bydliště: Rousínov (Vyškov)

Příspěvek

Bohužel máš pravdu, že si tu na něco hrajeme. Naši politici budou dělat to, co jim "doporučí" nějakej lobista a ne to, co by bylo dobrý pro lidi. V německu je to hold trochu jinak (asi jako ve většině států). Tam si lidi dělat na hlavu nenechají. To jen mi tady. A pak to vypadá takhle. A aby nemuseli propustit spousty celníků z hranic, tak nám je nasadili za krk a k tomu jim dali spoustu pravomocí... Ale jak daleko to zajde, to tedy netuším.... :?: A těm co jdou dlouhodobě pod cenu to musí (podle mě) zlomit vaz...
úte dub 17, 2012 7:38 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Jó hoši, doba je zlá, na nic nejsou peníze, nic se nestaví, nic nebuduje. když tě někdo zavolá na prácu jen tě odere z kůže.......
Doba kdy bylo práce nad hlavu, ceny sme si pomalu určovali my a né firmy je nenávratně pryč. Nafta leze nahoru, poplatky a veškeré obštrukce za to abys vůbec mohl legálně vyjet a všechno to kolem co to obnáší je hnus, děs běs......
Snažíš se držet zuby nehty a být svým pánem ale ono to prostě nejde.
Je to jen o tom kdo dýl vydrží.
Já měl prácu na celou letošní sezónu a po dvou dnech to padlo na rypák, co sem pro něj jezdil tak přepsal firmu a peníze včetně práce v trapu.......
Je to bordel co se tady v té republice děje.
Kdyby někdo chtěl tatru(o čemž teda silně pochybuju) měl bych jedno auto k mání
úte dub 17, 2012 9:22 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

A všem průserům není konec, dneska byla informace že připravují speciální daň na pohoné hmoty aby zíslali peníze na rozšíření strategických rezerv. To se ti kok..i docela zbláznili vždyť všichni kdo bude moct bude tankovat v cizině a tady vše padne na hubu.
Volvo FL 614.
úte dub 17, 2012 10:12 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Ti se zbláznit nemohli,jejich logika a inteligence je pod úrovní bláznů,koho jinýho by tohle napadlo,když budou omezovat investice,zdírat lidi a navyšovat firmám náklady a znevýhodňovat je proti zahraniční konkurenci,tak se jim podle jejich logiky vrátí víc peněz...??!! normální .....už ani nevím jaký slovo použít :roll: :roll:
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
úte dub 17, 2012 10:25 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

To ale není vše, po půlnoci jsem viděl v D. televizi ve zprávách že Brusel předložil návrh na odstranění 22 centové daňové výhody ve spotřební dani z nafty oproti benzínu, který jí má vyšší. Zatím proti tomu protestovalo jen Německo, že by mu stouply ceny nafty nad již nyní astronomickou a neúnosnou mez. Ach jo co ještě ti blbci nevymyslí, kdyžne naši tak v zápětí Bruselští :twisted: :twisted:
Volvo FL 614.
stř dub 18, 2012 7:53 am

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

To Talaš .Já to odhadoval již loni poptávka jen po návěsech a tatrovky fakt jen občas.Dvě jsem prodal před měsícem a fakt jsem se divil že to bylo hned pryč.Nyní se ty návěsy skl.nezastaví fedrujou každý den mám zatím dva a uvažuji o dalším.Kolega to prokoučoval a nechal si 4 šestikoly a nyní stojí komlet na dvoře a drbe si hlavu co dál i 8kola mu stojí a zřejmě o ni přijde splátky neplatí.Tento rok to snad přeskáčem ale co ten další? prostě v h....ch budem.
stř dub 18, 2012 8:53 pm

Uživatelský avatar
talaš.m
Příspěvky: 3597
Registrován: ned čer 18, 2006 2:31 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

Karle to máš asi pravdu, letos se to asi rozdělí tak že ti silní přežijou ale co bude dál nikdo netuší.
Já se toho nerad vzdávám a nebudu tu popisovat veškeré okolnosti které hrají jen ve prospěch toho zk...ného státu ale systém je nastavený tak že prostě půjdem do kolen. Možná vy co máte bagry a víc mechanizace se udržíte nad vodou i za cenu toho že se třeba zbavíš půlky majetku ale s jedním strojem toho moc nenavymýšlíš, kór s takovým co tě sežere dřív než vyjedeš....
stř dub 18, 2012 10:09 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Zdar!
Nelze tu mluvit o nějaký ,,jejich inteligenci"!Oni jsou vychcaný až moc,a to už tak od roku 93.Oni dobře vědí co dělaj a dělaj jen to,z čeho jim kapou prachy do rozpadajícího se ,,tureckýho" státního hospodaření a do jejich kapes od lobbistickejch sviní.Úplatky za legislativní předpisy odstranující starší auta a stroje,vhánějící zoufalce do sítí zlodějskejch bank a lízingovek,zajištující prodej výrobcům.Oni vždycky zavedli nějakou pakárnu z který jim kape s argumentací že tam a tam to maj přece taky.Ale tam a tam k tomu měli taky nějaký výhody který oni ovšem převzít ,,pozapoměli".Třeba když přišla silniční daň-druhá nejvyšší v Evropě hned po Anglii,téměř o 100procent vyšší než německá.Třeba z toho Německa si k tomu ,,zapomněli" vzít třeba to,že když budeš mít jeden tahač a k němu cisternu,sklápěčku,valník....Můžeš mít na něm jednu SPZ kterou přehazuješ dle toho na co máš práci,a taky platíš jen jednu pojistku a jednu sil. daň.Tady si pěkně zaplat za každej návěs plnou palbu.Taky nebyla možnost to uložit do depozitu-a to kolik let!Vozidlo bud má SPZ,tak pěkně plat,a nebo ho nenávratně zruš.....Když zavedli dálniční známky?Jen si vzpomente jakej byl ,,problém" zavést týdenní,měsíční známky.Trvalo jim to dva roky.Jedeš jednou ročně po dálnici?Hmm,tak si kup známku na celej rok.....
Dovozy aut,at už nákladních či osobních.Lidi si nemohli přihlásit 10let starýho golfa,kterýho mohli mít za 1000 marek-protože byl strašně ekoligicky závadnej.Ale smrdět tu stodvacítkou či Wartasem bylo v cajku?Argument-abychom se nestali vrakovištěm Evropy.....to jsme přece dávno byli.Já v tý době dělal kšefty s Němcema,šrotáckou firmou na auta.Moh sem mít za pár šupů krásný nákladáky 10-15 let starý,ale nikdo by mi je nepřihlásil.Nakonec jsem si přes to dovez sklopku 11let starou MB1716 4x4 TD.Stejně mi papíry nedali.Ale kdybych dal do firmy T-111,tak normálka......Samozřejmě opět plná držka ekologie a v kapse obálky od západních dealerů,a v kase prachy za cla na dražší auta.
Jak jste tu někdo psal,jako si na ,,něco"hrajou a v prdeli vši.To je proti klasickejm ,,kupeckejm" počtům a proto to tady tak vypadá.....hlavně že fůru sraček poveze Euro 5tka,hned bude ekologičtější kompost......
Vyházet tu verbež z vokna,nic jinýho nepomůže.
TTN
sob dub 21, 2012 2:51 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Jenže za tou pakárnou s dovozem hledej lobby Škodovky,Liazu a Tatry. Všichni svorně tvrdili že omezení dovozu je poškodí a zlikviduje. Ostatně Liaz padnul i bez toho. Pakárna skončila až vstupem do Eu v roce 2004 kdy takové nařízení o omezení ročníkem odporovalo volnému obchodu. To je jedna z mála dobrejch věcí díky Eu.
Volvo FL 614.
sob dub 21, 2012 3:03 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

:D Jasně Jirko,ale nemohli přežít že nebudou prachy za cla,tak si zavedli aspon u podnikání zaplatit DPH a obyčejnem lidem dražší TK a ,,poplatek" za přihlášení do provozu.Já už bych z týhla republiky blil,a nebejt už tak starej vemu odsud kramle! :D Snad i v banánový republice se má pracovitej a šikovnej člověk líp.........
TTN
sob dub 21, 2012 3:09 pm

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů