Moderátoři: martin_100, Leoš H, Olda, Globe, Hynek, Frenky, cuisine
Ač jsem se zařekl, že tady nebudu už psát tak to vyjímečně poruším a chci mockrát poděkovat Lukovy, když mi dneska vytáhl trn z paty a moc mi pomohl, když mi v Říčanech umřel Liaz, dále se s díky připojuji...nevím kdo to je, ale má volvo od Suchara, který mi Lukeho přivolal.
ps. Motor stejně odešel a Liazky patří do štotu
jestli to čte kinder nanuk tak můj pohled vůči tvé moudré osobě se nezměnil
takže sbohem!
ps. Motor stejně odešel a Liazky patří do štotu
jestli to čte kinder nanuk tak můj pohled vůči tvé moudré osobě se nezměnil
takže sbohem!
vezmeme to zkratkou je to sice dál, zato horší cesta
Ty ceny jsou jeste zlaty...ja jezdim solo magnum za min ....zas to min zere atd to je fakt....a nekteri hlavne na raalu zkousi 24 tun z brna do ovy za 2200 a 10 tun zlin frydek za 1200 a oni nam to tak jezdi je jejich argument..... A nekteri jsou neprijemni a namysleni to je hrozne.....dokud bude v doprave spedice a podobni vychcanci bude to porad na hovno
vědomostní test o LIAZu:
http://www.zabavnetesty.sk/quiz/jak-dobre-znas-liaz
měl jsem vše správně, ale otázky 4, 5 a 12 jsem vyloženě uhádl.
http://www.zabavnetesty.sk/quiz/jak-dobre-znas-liaz
měl jsem vše správně, ale otázky 4, 5 a 12 jsem vyloženě uhádl.
!LIAZ 4life!
-
- Příspěvky: 4515
- Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm
Presunuto z Liaz 150
TESI - Preco si myslis, ze som prestal hrnut? Za 250KC/hod to proste nevide ani keby si sa rozkrajal. Preco si myslis ze nejde zavadit o poriadny kseft? Priklad: Podval + tahac ,na prevoz buldozeru vahy 15T. Prevoz cca.2km, potom 3-4hod hrnutie , nalozenie a opatovne odvezenie. Cena 3800KC vcetne DPH. Tak co ti mam na to povedat. Nehovorim ze za tieto ceny jazdia vsetci, ale na poriadne zaplatenu robotu natrafis len nahodou. Kopanie zakladou rodinneho domu traktorbagrom 350KC/hod, vo svahu, poda ilovita, tazka, z lyzky to nejde vypadnut a k tomu avia sklapacka prakticky iba za naftu. Je to na pytel. Ked neveris kludne dojdi a uvidis
TESI - Preco si myslis, ze som prestal hrnut? Za 250KC/hod to proste nevide ani keby si sa rozkrajal. Preco si myslis ze nejde zavadit o poriadny kseft? Priklad: Podval + tahac ,na prevoz buldozeru vahy 15T. Prevoz cca.2km, potom 3-4hod hrnutie , nalozenie a opatovne odvezenie. Cena 3800KC vcetne DPH. Tak co ti mam na to povedat. Nehovorim ze za tieto ceny jazdia vsetci, ale na poriadne zaplatenu robotu natrafis len nahodou. Kopanie zakladou rodinneho domu traktorbagrom 350KC/hod, vo svahu, poda ilovita, tazka, z lyzky to nejde vypadnut a k tomu avia sklapacka prakticky iba za naftu. Je to na pytel. Ked neveris kludne dojdi a uvidis
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
Nabídka kšeftu
Zdravím,
měl by někdo zájem o kšeft? Je úplně jedno jaké auto, jen něco s korbou nebo valník atd. Na co lze naložit barely. Trasa Opava-České Budějovice a zpět. Piště ceny kdo za kolik by to odjel a kolik lze naložit tun. Může být i s vlekem i na to by bylo co nakládat.
měl by někdo zájem o kšeft? Je úplně jedno jaké auto, jen něco s korbou nebo valník atd. Na co lze naložit barely. Trasa Opava-České Budějovice a zpět. Piště ceny kdo za kolik by to odjel a kolik lze naložit tun. Může být i s vlekem i na to by bylo co nakládat.
Je dneska vůbec ještě nějaká šance že LIAZ vstane z mrtvých? Značku vlastní ŠKODA PLZEŇ? Furt si říkám, že kdyby to vzal do ruky někdo, kdo má miliardy, a zafinancoval by rozjezd... Babiš, Komárek, nebo někdo uplně jiný.. Pořád v ČR máme motory tedom, popř. použít zahraniční, jako to udělala tatra...
A proč by to kdo dělal?
Na trhu není místo pro dalšího výrobce dálkových kamionů. Kolik bys v tom musel utopit financí než bys vyvinul konkurenceschopné auto, než bys zajistil jeho výrobu, než by se ti podařilo rozvinout servisní a prodejní síť (minimálně) po celé Evropě? Kolik bys musel vrazit do marketingu a reklamy, aby se ta značka po takové době vrátila do povědomí potenciálních zákazníků?
Ale jako silvestrovský vtip se ti to povedlo.
Na trhu není místo pro dalšího výrobce dálkových kamionů. Kolik bys v tom musel utopit financí než bys vyvinul konkurenceschopné auto, než bys zajistil jeho výrobu, než by se ti podařilo rozvinout servisní a prodejní síť (minimálně) po celé Evropě? Kolik bys musel vrazit do marketingu a reklamy, aby se ta značka po takové době vrátila do povědomí potenciálních zákazníků?
Ale jako silvestrovský vtip se ti to povedlo.
!LIAZ 4life!
TEDOM vyráběl jen sklápěče apod. Tam sice není potřeba servisní síť po celé Evropě, ale sklápěče byly jen jednou položkou v sortimentu LIAZu. O tom, že na to nešli v TEDOMu úplně nejlíp, svědčí to, že taky skončili. Bohužel.
Pokud by se měl obnovit LIAZ, tak dálkové tahače a valníky tvořily stěžejní bod výrobního programu i výroby samotné (vč. prodeje, resp. odbytu). Co jsem tak hrubo počítal podle údajů v Knize, tak dálkové vozy všech typových řad byly po celou historii LIAZu vyráběny v největších počtech a to tam nejsou zahrnuty údaje z Přerova (tahače) a Zvolenu (valníky).
Takže obnovovat LIAZ bez výroby dálkových aut je asi podobné, jako obnovit Avii a nedělat rozvážkové vozy.
Pokud by se měl obnovit LIAZ, tak dálkové tahače a valníky tvořily stěžejní bod výrobního programu i výroby samotné (vč. prodeje, resp. odbytu). Co jsem tak hrubo počítal podle údajů v Knize, tak dálkové vozy všech typových řad byly po celou historii LIAZu vyráběny v největších počtech a to tam nejsou zahrnuty údaje z Přerova (tahače) a Zvolenu (valníky).
Takže obnovovat LIAZ bez výroby dálkových aut je asi podobné, jako obnovit Avii a nedělat rozvážkové vozy.
!LIAZ 4life!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů