Stránka 5 z 11
Napsal: pát zář 07, 2012 9:28 pm
od M.Z.
Možná mu předtím ještě vypadly brzdy
Napsal: sob zář 15, 2012 9:50 am
od bazilisak
TTnandy , nevím, kolik jsi najezdil s Lízou, ale solo to bylo na brždění horší, než v souprave...... jinak hoch měl štěstí....... že bez vážných zranění přežil.....
Asi to bylo ve vynikajícím stavu ......
Napsal: sob zář 15, 2012 11:03 am
od Toretto
Hele chlapy nemužu najít fotku toho tahače co má přes celou kabinu znak škodovky, nevíte kde je nebo hodte link díky
Napsal: sob zář 15, 2012 7:56 pm
od Lubo
Napsal: sob zář 15, 2012 8:27 pm
od Scutch
Napsal: sob zář 15, 2012 9:28 pm
od Toretto
jj to je ono díky moc, ještě jsem našel foto modelu s krátkou kabinou, což potřebuji. s krátkou to asi nikdo real nemá co?
Napsal: sob zář 15, 2012 11:31 pm
od TTNandy
Bazilisák
S Lízou valníkem 100.02 a 100.05 jsem začínal v devatenácti jako mladej chlapec!
S valníkem jsem jezdil rok,a vůbec jsem jí teda nešetřil.Vozil jsem bubny s kabelama,a když jsi vez měděný s gumovou izolací tak to bylo naprdlý dobře.02 měla ještě kapalinovzduchový ovládání brzd-což když bylo v cajku brzdilo líp jak plněvzduchový u 05.Tenhle exot,co se vysekal s toho krpálu nejspíš jel jak pako,možná totiž jel na vyhozenou a vono se mu to vymklo.......
Kdyby bylo auto v cajku,a jel přiměřeně nevím co je za problém přibrzdit a vrazit tam kvalt zpátky.Jinak na vojně Tatra138,148,815,PV3S,druhej rok Karosa C734.Po vojně Tatra148,815.Po tzv.revoluci soukromně LIAZ 100.47 ,110 s návěsem-6let.K tomu nějakej ten exot MAN,Mercedes,Dempr Volvo,nakladač Volvo,zase Tatra.....kdo si to má za 27 let pamatovat?
Ted Volvo FH13 440
TTN
Napsal: ned zář 16, 2012 10:27 am
od bazilisak
TTnandy : onen hlavní tříokruhový brzdič důverně znám, jelikož ho mám na 813 , popravdě, jestli ti do válců pustí vzduch mechanický pedál nebo tohle kapalinou ovládané zvěrstvo , je celkem jedno...... Já když vidím, v jakém stavu jsou některé takové vozy tzv. na dojetí.... tak bych se nedivil, že mu to třeba moc nebrzdilo..... Souhlas, že kdyby to auto a cestu znal a nedělal blbosti, mohl to ubrzdit motorem na malý kvalt ........
Já jen pamatuju, že ty brzdy solo byly slabé , s vlekem to bylo v poho .
Napsal: ned zář 16, 2012 11:01 am
od TTNandy
Bazilisák
Ta řada 100 a vejš ještě ušla,ale Matesa vopravdu ,,držel" vlek.Přes tu kapalinu to bylo takový měkčí a citlivější.Ten tříokruhák nebyl špatnej nápad,jenže je to složitý a náchylný k poruchám.Jak nepohlídáš sejtka před ním,a poctivě neodkaluješ,schnijou vevnitř v těch ceckách ty pérka,nebo se tam dostane bordel a je to v prdeli
Vono bylo lepší dát kažý dva roky novej.Zapomněl jsem ještě při těch mejch začátcích jsme tam měli taky 7tunu valník Romana.Von na to každej nadával,ale tenhle byl vlastně z první serie.Takže vlastně jen německej MAN,ale smontovanej v Rumunsku z origo dílů.Náhodou nebyl špatnej,pohodlnej a celkem spolehlivej.Ten brzdil jako krááááva
Měl na předek jen čistě kapalinovej rozvod s posilovačem a na zadku vzduch.Bylo to i bezpečný,páč ten předek brzdil tak dobře že bys to auto bez problémů zastavil i bez vzduchu.
U Liazek bylo neštěstí to přepákování klíčů.Po vymačkání šneků,drážek,nějaká vůle na futrech,čepech-se to nazbíralo a už to bylo naprd.....
U tý 813,pokud to teda nemáš veterána,bys to moh předělat na pedálovej brzdič ne?
TTN
Napsal: stř zář 19, 2012 9:11 pm
od Tomik
tak jsem tu překulenou liazku dneska viděl na vlastní oči,vydá to,že je fakt rozbitá
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: čtv pro 13, 2012 7:45 am
od Samer
Hm, neni tezky urcit odkud to auto je.
Napsal: pon pro 17, 2012 9:14 pm
od Aleš 400
Vzhledem k tomu, že tady není téma podobné vlákno Liaz jinde jako je např. O Tatře jinde nebo Avia jinde a nemá cenu ho asi zakládat, tak to dám sem:
http://liberec-reichenberg.net/clanky/c ... -v-liberci
Trochu historie automobilové výroby v Liberci včetně dobových fotek. Sice se tam píše o mnoha dnešních firmách, které dodávají do automobilového průmyslu, ale finální výroba je finální výroba. A ta už tam dnes bohužel není.
Napsal: pon pro 31, 2012 7:40 pm
od Aleš 400
Napsal: pon pro 31, 2012 7:58 pm
od Michi
Nevím kam to dát, tak to dám sem. Všem všechno nej do nového roku, hodně zaplacených a bezporuchových kilometrů a hlavně jak říká můj kamarád Pávek - kolečkama dolů a anténkou nahoru!
Napsal: pon led 28, 2013 8:07 pm
od Melda
A co takhle výměna koncesní listiny. Termín je do 1. 6. 2013. Já už to mám za sebou.