Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

prenájom alebo starý ťahač ?

Příspěvek

Čo by ste zvolili na jazdenie prevažne na trase Košice - Bratislava , Košice Brno , Košice - Budapešť , Košice - Arad

Liaz 110 r.v. 1993 udajne vo výbornom stave 2300-eur
Liaz 300 r.v. 1994 prevodovka žial praga 14 2000-eur
Renault Major r.v. 1996 original 620 000-km , udajne veľmi dobí stav , cena 4000-eur

alebo zobrať do prenajmu Renault Premium r.v. 2004 za 750-eur na mesiac .

Km- okolo 6500-7000 za mesiac no pri najme by trebalo okolo 8500-9000-km
sob kvě 19, 2012 4:11 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

S Renaultem Majorem jsme měli zkušenosti,měli jsme ho asi 4 roky,v letech 1993-1997,a byl to ve své době dobrý tahač,nebyly s ním problémy,řekl bych jeden z posledních"poctivých" renaultů :wink:

Všechno samozřejmě záleží na stavu,ale pokud bude dobrý,tak bych se Majora nebál,jen bude trošku oříšek náhradní díly,těch už moc nebude k sehnání :wink:

Jezdit s Liazkou venek si myslím že dnes už není to pravé ořechové a brát si ojetý Premium,to myslím je dost drahá sranda.

Poohlédněte se ještě po jiných autech,za sebe bych doporučil nějakou slušnou Scanii 124 nebo 114, 360-420,to byly opravdové držáky,vše je na ně dobře dostupné,údržba jednoduchá :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
sob kvě 19, 2012 9:13 pm

Uživatelský avatar
LUK444SSSS
Lukáš
Příspěvky: 421
Registrován: stř lis 17, 2010 8:56 pm
Bydliště: Jur nad Hronom

Příspěvek

Ja by som skúsil Volvo FH 12 od r. 1995 do 1999 cena súčiastok prijatelná a jazda určite pohodlnejšia ako v Liazke
Go in STYLE
LowLife
ned kvě 20, 2012 12:22 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No na Scanie aj Volva sa pozeralo ale ten Major oslovil viac kvôli original 620 000-km . Mala to výrobná firma čo na tom jazdila len pre svoje účeli .

Liaz 110 je vo výbere len pre super stav a auto za facku

Liaz 18,33 kvôli tomu že je lacný a dostupnosť dielov

Nikto z nás nemá skúsenosť z ťahačmi a nevieme ako je na tom spoľahlivostne napr. Volvo FH 12 s 1 600 000-km oproti Majoru ktorý ma originál 620 000-km

auto by sa kupovalo na pomerne krátky čas cca pol roka až rok a potom by bolo len ako rezervne a na občasné kšefty

mne osobne by sa páčilo napr. toto http://www.autobazar.eu/sk/scania-r-143 ... 13840.html len aby to nebolo auto po smrti .

Nechcem dotyčnej poradiť nejakú somarinu . Jednoznačne pri výbere sa kašle na pohodlie , značku a pod. . Ide len o to aby dokázalo spraviť svoju pracu a aby to v konečnom dôsledku nebolo drahšie ako si prenajať auto . A ak ten kšeft sa ukáže seriozny tak sa nahradí aj serióznym autom na leasing .
ned kvě 20, 2012 1:02 am

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

ta scanie by nemusela bejt špatná,když by prodával jedno auto,špekuloval bych,že muže bejt vadný,ale když prodává 2 auta tak by tomu tak bejt nemuselo.tady tyhle starý slepice furt jezději s kontejnerama.no když tam příde s kešení tak by se ta cenovka určitě i nechala doladit
jinak tu liazku bych bral kdyby měla motor dietroit a 16ku převodovku,jinak asi ne
2x Nissan atleon 210
ned kvě 20, 2012 8:56 am

mirazapletal
Příspěvky: 4562
Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
Bydliště: Zlín

Příspěvek

No já bych si na začátku spočítal, kolik bude stát na to které auto mýtné na jeden měsíc, nevím kolik platíte na slovensku ale třeba tady v česku při nějakých 5000Km po dálnici by byl mezi Euro5 a Euro2 rozdíl za mýtné nejmíň 1000euro, možná i víc, záleží jaké se budou jezdit trasy. Tyhle věci dnes dělají opravdu hodně.
úte kvě 22, 2012 6:35 pm

Uživatelský avatar
Wlado
Příspěvky: 816
Registrován: pát pro 25, 2009 12:31 am
Bydliště: Nováky SK

Příspěvek

Tie trasy čo písal sa dajú dosť dobre obísť cez Maďarsko a tam to stojí 13 éčiek na deň , až na to Brno . Po Slovenských rozdrbaných a nekresťansky drahých cestách by sa nedoplatil . A navyše je to cez Maďarsko aj rýchlejšie a parádne cesty skoro zadara .
http://www.profivodic.sk
MAN TGS 26.480 - SVAN CHPT 18
úte kvě 22, 2012 6:43 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak tu Scanii jen jak vidím z fotek bych rozhodně nedoporučil,to je auto odjeté na doraz,má už dost a proto se ho zbavují,jen je polité barvou,s tou by byly jen starosti :wink:


Myslím že tahle stará řada Scanie vůbec nemá smysl řešit,ty auta už jsou moc odjeté mají daleko přes milion,možná spíš přes druhý,když Scanii tak 124 nebo 114,ideálně Euro 3,ale i ty E 2 se dají sehnat za slušnou cenu a ještě práci udělají...
P.S: máme na firmě Sca 124L420 E 3 a má najeto necelých 1 450 000km a šlape pořád a dobře,takže kolikpak asi mají najeto ty starší kusy co už tak bezproblémové nejsou a musí proto do bazaru :?: :)

Každopádně,pokud se vám výběr omezí na ty tři auta,tak bych bral toho Majora,a pokud by byla velká nouze o peníze,tak tu Liazku 110,v tady ČR je velký problém s dostupností náhradních dílů na"stojáky",dílů ubývá a ty co jsou se zdražují,na klasickou stodesítku toho seženeš spoustu a za pár korun(ojro) :D
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte kvě 22, 2012 10:48 pm

Stralis 4P2
Příspěvky: 333
Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak tady jsem se musel podívat na datum příspěvku, protože technika o jaké se tu píše mi přijde už 20 let přežitá. Pokud chceš v dnešní době jezdit mezinárodní dopravu s takovým muzejním kouskem, tak radši seď doma, vyjde Tě to levnějc.
sob led 26, 2013 8:27 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Vzal bych stare FH,460 plno koni uz zdechlo sice ale odpruzeni a spolehlivost oobstojna.Stare scanie jsou hrozne,skokani vytrepane,lianu dnes uz asi ne uz to je ulet.
Neřeším...
sob led 26, 2013 9:11 pm

Gizmo_CZ
Příspěvky: 437
Registrován: pát pro 17, 2010 6:28 pm
Bydliště: Olomoucko (Hopi) :-)

Příspěvek

Zajeďte do Pemy která nám pronajímá tahače (Scania G420) jsou tam od nás auta po lízačce s cca 400 -500tis km. vše pouze originál servis a poctivé km. Auta jsou v top stavu.
Je těžké býti debilem, konkurence je příliš vysoká...
ned led 27, 2013 9:40 am

Uživatelský avatar
oro
Příspěvky: 339
Registrován: čtv pro 27, 2007 7:29 pm

Příspěvek

LIAZ vubec...ani náhodou...to tě zavřou hned jak tě v tom potkají


Pronájem je 40000 měsíčně,,,,plat, nafta, myto a už jsem v mínusu :)
Ani nevím,jestli ty prachy mají cenu,za kterou to všichni děláme
ned led 27, 2013 4:22 pm

TeSi
Příspěvky: 2150
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

Vem na leasing nějakou normální soupravu (r.v. 2003 a novější), alespoň E3, lépe E4. Jezdit to s takovými veterány nemá žádný smysl. Jednak, co dáš na opravách, mýtu atd. a potom, s takovou potvorou stejně nikam jinam nemůžeš jet. S normálním autem budeš jezdit to, co jsi psal, semtam chytneš něco k tomu a už máš vytížený auto... Do pronájmu bych nešel, to co jim dáš měsíčně, tak to si radši zaplať splátku na své.

Jen jsem mrkl na inzerce leasingovek a např.: MAN TGA XXL - rok 04, najeto mega, cena 240tis. Určitě rozumnější řešení...
pát úno 01, 2013 10:59 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů