Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Skúsim počkať na Aviu D 75-90 cummins , EuroCargo alebo MAN LE . Zatiaľ všetko čo som bol pozrieť je šrot :-( . Tak radšej počkám na niečo normálne .
čtv zář 05, 2013 11:55 pm

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

A jakej je problém si to koupit v CZ? mě přijde co tak koukám, že tu pár pěknejch aut je...
pát zář 06, 2013 8:58 am

Stralis 4P2
Příspěvky: 333
Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Po zkusenostech se vsim moznym, vede MAN LE. Mel jsem jich 5 a vse bez problemu. Spousta veci jde koupit neorigo a za malo. Jedinej problem byl se zadnima trmenama na brzdach.
pát zář 06, 2013 9:17 am

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No som moc pohodlný :-) . Na SK si to kúpim majiteľ odhlási ja prihlásim a fajront . Ak to kúpim v CZ tak majiteľ odhlási , ja musím isť na STK , kontrolu originality , urobiť odborný preklad papierov z CZ jazyka do SK jazyka !!! :-) Ale nehovorím dása to . Len najhoršie je behať po tých autách . Mam dosť ak mam isť z Košíc do Komarna alebo Dolného Kubina aby som za 5 min. obhliadky skonštatoval že auto je vrak . No a CZ ma ešte ďalej :-) .
pát zář 06, 2013 9:22 am

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

Já jsem si to myslel :lol: ale jsem taky vypozoroval, že u nás koupíš lacnějš jak na SK. Ale teda zaskočil jsi mě s tim překladem dokladů do SK...
pát zář 06, 2013 10:51 am

martinj
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 15, 2011 6:01 pm
Bydliště: Rajhrad

Příspěvek

Preklady nemusis robit aspon u osobaku mi to netrebalo. Akurat KO, STK, EK
pát zář 06, 2013 5:15 pm

tomis
Příspěvky: 57
Registrován: ned črc 27, 2008 9:14 am

Příspěvek

Lubo, počítej, že na 7,5t bude už. hmotnost kolem 3t podle délky a výšky nástavby, iveca apod., který mají velkou kabinu, tak tam víc jak 3t nebudou, když počítám valník na 16 EP s výškou kolem 2,5m. U 12t to bude max 6t, když tam budeě mít třístranku, tak počítej ještě míň, u 18 pal. shrnovaček s výškou 3m je už. hmotnost tak 5,5t, což není moc s ohledem na jejich cenu..sice to pojede s 5,5t všude 90, ale 5,5t není moc...
U avie A80 mám už. hmotnost 4,2t a to mam na ní 16 pal. valník..
pát zář 06, 2013 5:58 pm

Jirka Novák
Příspěvky: 5405
Registrován: pon dub 16, 2007 3:37 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Třeba váhy mého VolvaFL 614 s HĆ 1,5 tuny. Prázdné 5920 kg celková 11999 kg a původně 14200 kg. Takže osmituna :D
Volvo FL 614.
pát zář 06, 2013 11:01 pm

rendos
Příspěvky: 414
Registrován: úte říj 25, 2011 1:12 pm
Bydliště: Kyjovsko

Příspěvek

sof: Tak já mám dlouhodobou spotřebu16,7 bez vleku to jezdí za 15 s vlekem 17-18l,je to 75E18
Motor Tector je úspornější než srovnatený MAN,ten bere o litr víc.
ned zář 08, 2013 10:04 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

no dnes som sa bol pozrieť na Aviu D90 a Aviu D75 oba cummins . D75 mala 1 050 000-km a išla pekne ale bola prázdná :-) bola to 18 paleta no nosnosť real 2,6 t. :-( čo je pre mňa malo . D90 ma 700 000-km .Pri test. jazde mala naložené 2,5 t. No oproti tej D75 vôbec nechcela isť do otáčok . Na asi 2 km rovinke som mal problém ju rozgúľať na viac ako 75 km/h čo mi príde strašne zle . Udajne je tam vadne turbo . Ma spotrebu oleja cca 1-L na 3000-km - vraj kvôli turbu . Pán mi príde veľmi seriózny no dnes sa veriť nedá nikomu . A ešte jedna vec ta D 90 bola zohriata a štartovala tak na 5-7 otáčky . D 75 bola na 10000% upne studena a štart mala na max 3 otáčky .

Čo by ma pri tej D-90 čakalo ak by to nebolo turbo ????

D-90
http://auto.bazos.sk/inzerat/29183327/D ... D90-EL.php

D-75
http://auto.bazos.sk/inzerat/29033970/p ... o-Avia.php
Naposledy upravil(a) Lubo dne sob zář 14, 2013 8:41 pm, celkem upraveno 1 x.
sob zář 14, 2013 7:05 pm

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Max. motor, jinak nic :lol:
Ale vážně, pokud má tlaky v pořádku, (a turbo taky, což si nemyslím, poznáš po sundání hadice))nemusí být i čerpadlo ve 100% kondici.
Určitě bych do toho nešel, bez důkladné prohlídky mechanikem.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
sob zář 14, 2013 7:39 pm

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

Můžou to být vstřiky. U D 90 jsmě měnilu už dva. jeden je drahý jako prase myslím 15 tis. Auto nechtělo startovat takže to bude určo ono.
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
sob zář 14, 2013 7:51 pm

gugýto
Příspěvky: 3642
Registrován: pon pro 18, 2006 7:14 pm
Bydliště: Okres HODONÍN

Příspěvek

A dal jsi tam oba dva stejné inzeráty :D
Rozvážet a Loupat
Cibka Express.
sob zář 14, 2013 7:52 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

g.u.g.a dik za upozornenie :-) už som tam dal správny odkaz na inzerát D-75

M.Z. ja už som odhodlaný do toho dať do 2000-eur na opravu . Ak bude turbo KO tak - OK s tým rátam . Vstreky menil ten pán na tej modrej D-75 . Jeden vstrek stal 230-eur čo je po skúsenostiach s dodávkami celkom fer cena . Takže vstreky som teoretický ochotný vymeniť . Motor dúfam že je ok nechce sa mi veriť že by bol KO na 700 000-km :-( . Mám v hlave už celkom bordel :-) Sa mi už nechce behať po autach . Všetko je na západe :-( ešte tak 3 auta si pôjdem pozrieť a prejazdim turbo na Avču :-) .
sob zář 14, 2013 8:56 pm

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

pon zář 16, 2013 12:18 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 5 hostů