Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Pozeral no ja potrebujem plachtu . Ten Man je skriňa . No a 9 t. Avia ma obrovské výhody oproti klasickej 7,5 t. . Reálna nosnosť dajme tomu 4,6 t. a 2,6 t. je riadny rozdiel a spotreba ta ista . Pri tej 9 t. Avii je spotreba cca 17-L na 100-km - mal som možnosť nahliadnuť do knižky kde majú pekne rozpísané tankovania a km. plus výpočet spotreby . No len som sa informoval čo stoji turbo v autorizovanej predajni Avia BA a cena je 2700-eur !!!! Pre porovnanie u toho istého predajcu stojí turbo na Aviu A75 460-eur . Takže ma skoro vystrelo . Ešte som nekúpil auto a už vidím problém s náhradnými dielmi na Aviu rady D . Napr na EuroCargo je takmer všetko lacnejšie a hlavne dostupne aj cez e-shop .
pon zář 16, 2013 12:18 pm

HAD
Příspěvky: 1102
Registrován: sob čer 24, 2006 9:21 pm

Příspěvek

A to je mimochodem podle me jeden z duvodu proc Avia šlus...
pon zář 16, 2013 2:33 pm

mikac
Příspěvky: 427
Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To jsi mě taky pěkně zmátl , že je turbo tak drahé. Mám A31t a otec D75 a stojí jedno turbo 8tis a to je teda pořádný rozdíl. Když se dívám na jiná auto skoro všechna mají přes 500 tis nalétané, chtěl bych tak do 400 tis a vidím iveca za slušný peníz.
Obrázek

LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
pon zář 16, 2013 2:57 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

ja na Km nepozeram :-) Napr ta modra D-75 čo som tu dal odkaz je auto ktorému sa nedá nič vytknúť . Má ju od nova a najazdil 1 040 000-km . Interiér ako novy , pneu nove , rýchlosti šli krásne hladko , motor ani troška nezačmudil proste super auto . Len škoda že reálna nosnosť je len 2600-kg . Preto chcem nejaké 9-10 t auto kde reálne zoberiem aspoň 4 t. . Už ma nebaví chodiť vystrašený spoza každej zákruty či náhodou nevážia .

mikac Tvoj otec ma Aviu D-75 s motorom Avia 8v (85-kw) ??? ak ano tak aká spokojnosť , spotreba a pod ?

Jeden shop kde to vyzerá výrazne lacnejšie ako v bratislavskej Avii :-) http://www.autodiely-halas.sk/file/avia ... fukove.pdf

Avia Cummins ma turbo také iste ako Avia s motorom 422 ( CZ motor 16v ) ????

a ďalšia CZ stránka pre ND na Aviu http://www.gamakladno.cz/nahradni-dily-avia-c-2.html

a na tejto stránke majú tak isto turbo len za 65 520,00 ,- Kč / 2 562,90 ,- E :-) http://www.avia-avoss.cz/cs/cenik/?qorder=name&q=turbo
úte zář 17, 2013 9:06 am

mikac
Příspěvky: 427
Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

na km nehledíš a to je myslím chyba, v životě bych nekoupil auto, které má tolik km myslím, že to je pořádná blbost, takových aut se každý zbavuje a hledám auto do 400tis km . Jo jo otec má D75 avia motor 85kw 8v, prej nej motor co kdy avia vyrobila. Měl nějakých 500 000 tis a musel na výbrus , generálka čerpadla, 2 turbo to vydrží cca 200 000 tis km. Avia a cummins turbo podle fotek, které dáváš vypadá jinak a pokud se nemýlím tak u toho cummins má to turbo přetlakový ventil ? u avia motoru to není tak jen hádám. A ta cena je taky uplně někdě jinde.
Obrázek

LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
úte zář 17, 2013 11:20 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No na osobných autách mam cez 350 000-km a to je 1,4 benzín a 1,2 benzín - no ale na druhu stranu na benzíne sa nemá čo pokaziť teda ak to nepochádza od VW napr Caddy/Inca tam som sa už pohral s vn káblami , kurenim , termostatom a pod. somarinami a to ma to auto len cez 220 000km . Dodavky cez 800 000-km (Jumper , Boxer 2,2 HDi 4HY- PSA motor ). Osobne si myslím že motor samotný musí vydržať aspoň 1 000 000-km . Iné je turbo , vstreky čerpadlo a pod. ale to sú veci čo sú prevažne do 500 000.km vymenené :-) . No dúfam že sa nepopálim tou mojou teóriou .

Ten motor v D-75 85-kw je ten istý čo v A-75 nie ? A na A-75 moc chvály na motor nebolo . Alebo je v D-75 nejak upravený ?
úte zář 17, 2013 11:36 pm

tomis
Příspěvky: 57
Registrován: ned črc 27, 2008 9:14 am

Příspěvek

Lubo D-75 jedině s Cumminsem, jinak to neber a už vůbec ne 16v, to ti řekne každej normální mechanik, co zná avie..A75 je lepší jak D75 s českým motorem, to mi věř, není moc silnej, ake jestli nebudeš tahat vlek, tak v pohodě..u toho Cumminse počítej s mnohem větší spotřebou a hlavně mnohem dražšími díly..u těch D75 16v se kroutily hodně bloky, i když to srovnají, po pár desítkách tisíc je to to samý..českej motor neber...to už radši tu starší A řadu..D řadu jedině Cummins..
stř zář 18, 2013 4:47 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak už len čakám na Aviu :-) Len majiteľovi musí prísť new DAF LF a tak mi pusti tu Aviu :lol: sa teším ako malé decko :-) :-) Vravel že tak týždeň až dva musím čakať :roll:
pon zář 30, 2013 6:49 pm

jk
BAN
Příspěvky: 187
Registrován: sob srp 31, 2013 9:45 pm
Bydliště: kaplice

Příspěvek

no aby tvoje nadšení nebylo posléze zkaleno množstvím oprav Avie je Avie a DÉčko obzvlášť
pon zář 30, 2013 8:12 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ruky mam zdravé :-) motor by mal držať (Cummins) a ostatne nejak zvládnem . Dúfam že ešte poslúži . Len nech mu toho DAFa dodajú čím skôr a nič sa do vtedy nepo..... . Do budúcna chcem určite aj A75-80 ale priorita je momentálne spoľahlivé auto . Tak dúfam že ma nesklame AVIA D90 :-)
pon zář 30, 2013 10:37 pm

Uživatelský avatar
Globe
řidič angličáku
Příspěvky: 4787
Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
Bydliště: Usti nad Labem

Příspěvek

z těhle malejch kýblů je jednoznačně nejlepší TGL (kabina, motor, rám...), to jsi do výběru nezahrnul schválně? :) a když ne TGL, tak Atego.. pak dlouho, dlouho nic a pak možná daf, iveco nebo nedejbože Avia, to je všecko na jedno brdo...
úte říj 01, 2013 1:43 pm

jk
BAN
Příspěvky: 187
Registrován: sob srp 31, 2013 9:45 pm
Bydliště: kaplice

Příspěvek

to Atego můžu jen potvrdit a díly o třetinu až polovinu levnější než na Renaulta
úte říj 01, 2013 6:06 pm

Lubo
Příspěvky: 1336
Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
Bydliště: Košice - Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Man TGL sa mi páči moc no len ak mi ho niekto predá za 5500-eur tak ho kúpim rad :-) . Jednoducho za 5500-eur auto ktoré ma nosnosť 5000-kg ???? Jedine AVIA D90 :-)
úte říj 01, 2013 7:30 pm

mikac
Příspěvky: 427
Registrován: stř led 07, 2009 7:25 pm
Bydliště: Valašské klobouky- Lipina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

taky jsem se díval po ategu. ale 8,5t a užitková 2,8 t ? to teda vůbec. Auta jsou to pěkná a určitě pohodlaná a spolehlivá, ale ty nosnosti ? a Man tgl je moje vysněné, ale drahé :D
Obrázek

LF 45.170 7,5t
LF45.220 12 T
úte říj 01, 2013 9:20 pm

tomis
Příspěvky: 57
Registrován: ned črc 27, 2008 9:14 am

Příspěvek

Lubo Avia D90 s cumminsem výborná volba, ať ti koupě vyjde.. :thumbud:
stř říj 02, 2013 10:55 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 21 hostů