Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 7532
- Registrován: ned pro 02, 2018 8:31 am
Re: Jízda v zimě
U nás minuli týden 2 cm
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jízda v zimě
Prouza: radlice přišla koncem Listopadu, ale to je přece jedno, kdy, ne? No a neotestovali, když není sníh.
Za ušetřenou sůl to není, ta se nakoupila, ale nevyvezla.
Za ušetřenou sůl to není, ta se nakoupila, ale nevyvezla.
BES - běs
Re: Jízda v zimě
Ajó, tys to tak prezentoval.. ale fakt nevyzkoušeli jo Dyť ste tam měli sníh kolikrát
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jízda v zimě
Mě někdo chce nasssštvat asi, poslední točka a 10cm od Passau až kam oko dohlédne Spíš břečka ale i tak, na A6 u Altdorfu za křížením s A3 zašpérovaný Tak abych to objel nahoru po A9 a dolu Normálně jezdím po bundesce, ale když je tam 10cm, tak mě tam nedostanou ani párem koní
Jinak soudruzi udělali někde chybu Od TGA nejmíň 6x předělali masku a stejně jak zasněží, po 100km máš kosu, bo se to ucpe, a když je to mokrý, tak je aj filtr nacucanej jak houba
Ale je pravda, že to povětšinou musí fest chumelit a neska to bylo místama, jak když ve StarTreku zavelí 5. nadsvětelnou
Tak to by bylo, aby si kluci z Votic nezkusili novej vercajk
Edit: Kousek sem to vzal bundeskou a musím říct, že ty moje "podhuštěný" kola fungovali Ovšem jen do té chvíle, než sem složil ty tři tuny co mě zatěžovali.. Pak už to byla klouzačka, byť sem vyjel vše, přes ten cenťák to prostě nepustí na tvrdý, zkrátka ty prořezaný boky chybí S něma i do 20cm Mejt to nabombený na 10bar asi bych taky projel, přímé srovnání bohužel nemám a asi ani nebude..
Zhrnu-li to subjektivně za ty "tři" roky:
1. Rok byly gumy fungl(Michelin x-line energy, foukáno na 6bar), tedy s otevřenýma špalkama, nebylo boha to na sněhu zastavit, po prázdnu tomu sice chyběla taková ta třešínka, ale dalo se bez řetězů jezdit i v 10cm, jen se nesmělo zastavit Krásně se čistil dezén, guma kopírovala podklad a dokázala se i němu protlačit..
2. Rok byly gumy ojeté těsně(3-1mm) než se zavřeli špalky, na hluboký sníh to nebylo, ale dalo se prohrabat všude.. Jízda už nebyla tak jistá, ale při správné technice a pokud to tálo, se dalo bez řetězů i těch 10cm, ale spomalení pod 20km/h povětšinou znamenalo postupný stop, po prázdnu ještě horší..
3. Rok, tedy letos, špalky zavřené, vzorek tak 9-6mm, jízda v jakékoliv vrstvě sněhu i vody problém, kdy měkká kola neměla už zdaleka takový efekt, vpodstatě sem ten levej pruh musel vyklidit, i naloženej se nedalo akcelerovat a jelo to "po vrchu"..
Dle mého názoru, nejvíc udělá na sjeté gumě to proříznutí, potom zátěž a až pak samotná guma, vzorek, huštění a technika jízdy. U nové se to huštění, vzorek atd jen zvýrazní, ale základ jsou otevřený špalky a zátěž.. Co se týče spotřeby(tankuju týdně 800-900L, nejmíň na jaře a na podzim, nejvíc v zimě, v letě klimuju a motor se nezastaví) a opotřebení, ihned po změně tlaku žádný rozdíl(6Bar je tabulkový tlak pro asi 8t zatížení na tuplákách což sem ani nedosáh), ale v zimě najedu týdně o 20km "víc"(celkem 3400km). Opotřebení bude neznatelně větší, během 2 letních(2x 7měsíců) a 3 zimních(3x 5měsíců) nastavení, jsem dohromady najel 386.000km a ještě mám 6mm a to při zátěži tam ~6t a z5 prázdnej..
Toliko k experimentu "optimální huštění", vracím se na max tlak kvůli tonáži, tak třeba někdo naváže, nebo jinak využije..
Jinak soudruzi udělali někde chybu Od TGA nejmíň 6x předělali masku a stejně jak zasněží, po 100km máš kosu, bo se to ucpe, a když je to mokrý, tak je aj filtr nacucanej jak houba
Ale je pravda, že to povětšinou musí fest chumelit a neska to bylo místama, jak když ve StarTreku zavelí 5. nadsvětelnou
Tak to by bylo, aby si kluci z Votic nezkusili novej vercajk
Edit: Kousek sem to vzal bundeskou a musím říct, že ty moje "podhuštěný" kola fungovali Ovšem jen do té chvíle, než sem složil ty tři tuny co mě zatěžovali.. Pak už to byla klouzačka, byť sem vyjel vše, přes ten cenťák to prostě nepustí na tvrdý, zkrátka ty prořezaný boky chybí S něma i do 20cm Mejt to nabombený na 10bar asi bych taky projel, přímé srovnání bohužel nemám a asi ani nebude..
Zhrnu-li to subjektivně za ty "tři" roky:
1. Rok byly gumy fungl(Michelin x-line energy, foukáno na 6bar), tedy s otevřenýma špalkama, nebylo boha to na sněhu zastavit, po prázdnu tomu sice chyběla taková ta třešínka, ale dalo se bez řetězů jezdit i v 10cm, jen se nesmělo zastavit Krásně se čistil dezén, guma kopírovala podklad a dokázala se i němu protlačit..
2. Rok byly gumy ojeté těsně(3-1mm) než se zavřeli špalky, na hluboký sníh to nebylo, ale dalo se prohrabat všude.. Jízda už nebyla tak jistá, ale při správné technice a pokud to tálo, se dalo bez řetězů i těch 10cm, ale spomalení pod 20km/h povětšinou znamenalo postupný stop, po prázdnu ještě horší..
3. Rok, tedy letos, špalky zavřené, vzorek tak 9-6mm, jízda v jakékoliv vrstvě sněhu i vody problém, kdy měkká kola neměla už zdaleka takový efekt, vpodstatě sem ten levej pruh musel vyklidit, i naloženej se nedalo akcelerovat a jelo to "po vrchu"..
Dle mého názoru, nejvíc udělá na sjeté gumě to proříznutí, potom zátěž a až pak samotná guma, vzorek, huštění a technika jízdy. U nové se to huštění, vzorek atd jen zvýrazní, ale základ jsou otevřený špalky a zátěž.. Co se týče spotřeby(tankuju týdně 800-900L, nejmíň na jaře a na podzim, nejvíc v zimě, v letě klimuju a motor se nezastaví) a opotřebení, ihned po změně tlaku žádný rozdíl(6Bar je tabulkový tlak pro asi 8t zatížení na tuplákách což sem ani nedosáh), ale v zimě najedu týdně o 20km "víc"(celkem 3400km). Opotřebení bude neznatelně větší, během 2 letních(2x 7měsíců) a 3 zimních(3x 5měsíců) nastavení, jsem dohromady najel 386.000km a ještě mám 6mm a to při zátěži tam ~6t a z5 prázdnej..
Toliko k experimentu "optimální huštění", vracím se na max tlak kvůli tonáži, tak třeba někdo naváže, nebo jinak využije..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
Re: Jízda v zimě
Já to opravdu nedělám naschvál, ale dnes nad ránem si opět stěžoval kolega, že od Benešova až dólu po dálnicu 5-10cm Votičák šprajclej a za ním stál uplně Jak sem koupil tak.. se řehtám Že máte novou radlicu nechtěl ani věřit
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jízda v zimě
Prouza: Je to tak, že to za Votičákem stálo, co se tam dělo, nevím, já si jezdil svoje. A nová radlice stojí dole mezi šmelcem, jezdí s tou starou, nevím proč. Navíc si tam pozvali ještě další auto a traktor.
Já jel potom inspekční jízdu a takhle jsem dopadl
Parkoviště a zastávky mají na starost taky.
Já jel potom inspekční jízdu a takhle jsem dopadl
Parkoviště a zastávky mají na starost taky.
BES - běs
Re: Jízda v zimě
Jó to se stane, že to stojí.. vpohodě, ale jaks to tam zaříz, nadávals? Nevím na co máte tu dodávku, ale trocha naložit, třeba piskem, a neměls problem
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jízda v zimě
Na té dodávce jsem vezl pouze zábradlí, které jsem měl namontovat a ložnou plochu potřebuju mít prázdnou, svážejí se s tím pytle z košů.
Jo zanadával jsem, ale na tři krále, že to mají v bordelu, zavolal jsem kolegovi s traktorem a ten ty zastávky a parkoviště vyčistil a pochopitelně nás vytáhl.
A potom jsem si zanadával podruhé, ale na sebe
Jo zanadával jsem, ale na tři krále, že to mají v bordelu, zavolal jsem kolegovi s traktorem a ten ty zastávky a parkoviště vyčistil a pochopitelně nás vytáhl.
A potom jsem si zanadával podruhé, ale na sebe
BES - běs
Re: Jízda v zimě
Stačí dva pytle cementu Koukám že už máte přezuto na letní
To parkoviště znám, takový v kopcu, v zimě bych tam neparkoval.. Ale maj to v bordelu no
Docela koukám že to vyvážíte vy, tam okolo jezdí kukavozy ne.. hlavně ten bordel po šoférech v tý stráni tam to je chuťovka Hlavně že sou tam koše na každým stromu..
To parkoviště znám, takový v kopcu, v zimě bych tam neparkoval.. Ale maj to v bordelu no
Docela koukám že to vyvážíte vy, tam okolo jezdí kukavozy ne.. hlavně ten bordel po šoférech v tý stráni tam to je chuťovka Hlavně že sou tam koše na každým stromu..
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Re: Jízda v zimě
Ono by to podle mě nejelo ani naložený, nedá se tam úplně vypnout ESP, ale to je jedno, tady střílím do vlastních řad, prostě to měli tři králové v bordelu, jako tradičně. Na některých parkovištích bylo vidět, že tam stály kamiony, takže to protáhnout nemohli, ale tohle bylo prázdný a stejně.
Jo, gumy v prdeli, ve čtvrtek budou nový.
To parkoviště je na rovince, ale to v kopci, jak zmiňuješ, tak tam jsou u koše dvě hovna, skoro to vypadá, jako by dva trakeři srali a ťukali si u toho lahváčema. No a co se najde v těch koších a vedle nich, to je škoda komentovat. Ty stráně taky uklízíme my, kukavozy s tím nemají nic společného.
Jo, gumy v prdeli, ve čtvrtek budou nový.
To parkoviště je na rovince, ale to v kopci, jak zmiňuješ, tak tam jsou u koše dvě hovna, skoro to vypadá, jako by dva trakeři srali a ťukali si u toho lahváčema. No a co se najde v těch koších a vedle nich, to je škoda komentovat. Ty stráně taky uklízíme my, kukavozy s tím nemají nic společného.
BES - běs
Re: Jízda v zimě
Taky dostáváte zimní kola na jaře jako my Všude stejný, a do zimy bude po nich zas
Ajo tak to je to další parkoviště, tak to seš pěknej slabčák, zapadnout na rovině
K těm košům chodím 2x denně, tak to vidím, všude stejný napříč EU, nejlepší je jih, tam je bordel všude, jen u košů čisto Pak se nediv, že du pustit žlutou do trávy, než lízt na pány kde si nikdo ani pracky neumeje, dveře abys pak vykop, Toi Toi vůbec supr v letě atd.. ale to sme jinde..
Jak to že ty parkáče vyvážíte vy? Dyť to je na hlavu, ti jedou vokolo, jen to hodit dozadu a slisovat, vy se s tím taháte, vůbec v letě
Ajo tak to je to další parkoviště, tak to seš pěknej slabčák, zapadnout na rovině
K těm košům chodím 2x denně, tak to vidím, všude stejný napříč EU, nejlepší je jih, tam je bordel všude, jen u košů čisto Pak se nediv, že du pustit žlutou do trávy, než lízt na pány kde si nikdo ani pracky neumeje, dveře abys pak vykop, Toi Toi vůbec supr v letě atd.. ale to sme jinde..
Jak to že ty parkáče vyvážíte vy? Dyť to je na hlavu, ti jedou vokolo, jen to hodit dozadu a slisovat, vy se s tím taháte, vůbec v letě
Give me a minute and i'm good, if i've got an hour, im great.You give me six months, i'm unbeatable.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
Re: Jízda v zimě
Alešák..jjj letos bylo sakra teplo všude i na sibiři o nějakech 20 víc než bylo zvykem....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Re: Jízda v zimě
Martin: jj byl jsem tam teď dvakrát na hoře a sníh až od poláru. Celé Švédsko od Trelleborgu na Haparandu po asfaltě. Co tam jedím 15let tak tohle nepamatuji.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 41 hostů