Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 186
- Registrován: pát lis 19, 2010 5:19 pm
- Bydliště: CB
ne to budeme na pulce nakladoveho prostoru vozit tlakovou nádobu a do ní přes specialní čerpadlo na vzduch tlačit výfukove plyny a potom na VS (vyčerpavací Stanice) za tučný poplatek vyčerpáme vyfukove plyny... a ty se potom zrecikluji samozřejmě - vyčistí se a napustí se do druhe nadoby z ktere bude motor sát vzduch aby nekradl vzduch jen tak z ovzduší.... a z recyklovaneho zkapalněného CO2 se budou vyrábbět co já vím oleje nebo helmans tatarka....
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
další norma "euro" se nebude týkat úprav motorů , protože Ty dosáhli únosné hranice spolehlivosti a možností použitých materiálů... další nepatrná zlepšení už by bylo neskutečně nákladné a ne-li nemožné.... normy se zaměří na součinitel odporu Cx... tj aerodinamiku a možná snížení poměru hmotnosti k přepravenému nákladu další snižování emisí je bez použití keramiky a pod. naprosto technicky nereálné ....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Zdravim kolegové.Máte zkušenost e6 a vypalováním pdf filtru při ježděni kratkých trckaček,třeba zásobování nebo pod bagrem popřípadě popeláři.Vycházím z toho že u osobaku je to taky problém na krátké trasy,znám lidi kteři pdf po neustálych problémech vykuchaly a od té doby bez problému a ještě nižší spotřeba.A řešit nový pdf u nakladaku je ranec peněz.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů