Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

AAROO
Příspěvky: 406
Registrován: ned úno 22, 2009 3:04 pm
Bydliště: Chotěboř

Příspěvek

Volvo E6.Spotreba Ad blue celkem hodně vysoka.Mam najeto zatím pouze 1700km a to po Čechách a 60l v prdeli.Ale je fakt že plna tonaz a po soustkach. Zitra jedu na Unii tak uvidime az se vrátím. Jinak motor 460 a táhne lépe jak E5.
pon dub 21, 2014 6:43 pm

Uživatelský avatar
Jirda
Příspěvky: 126
Registrován: ned říj 03, 2010 1:57 pm
Bydliště: Kadan

Příspěvek

AAROO: no tobě to teda pěkně žere to ADčko, to já myslel že první nádrž u Actrose MP4 nevyjezdim ta byla nekonečná vydržela víc jak 7000km, teď už se nějak rozežral, ale spočítáno nakolik vydrží nemám
pon dub 21, 2014 7:11 pm

GURUN
Příspěvky: 43
Registrován: úte pro 13, 2011 11:04 pm
Bydliště: Zlín

to: dave1988

Příspěvek

Daf E6 je z pohledu řidiče prakticky stejný jako starší EEV nebo E5, interier uspořádání, prostor nic se nezměnilo, jen kaplička má trošku jiný tvar takže třeba polička je potřeba trošku upravit jinak je mírně nakřivo, postele, lednička uložný prostor je taky stejný jako dřív... za jízdy je ta E6 tišší řekl bych a pořád mám pocit že líp táhne, převodovka oproti E5 řadí hladčeji a rychleji i když občas skočí to "neutrálu" nebo píše chyba převodovky a skočí do manuálu, obojí se napraví po pár manuálních přeřazeních... zatím jediný problém co se objevil, a podle mechaniků nejen u mě, že při otočení klíčku se objevil pouze nápis STOP a nic víc ale nastartovat šlo, opravu jsem provedl odpojením baterek na pár minut a od té doby zas funguje jak má... jinak přístup k baterkám u lowdecka je dost na houby, musí se odmontovat část lávky, schodek a pak se teprv člověk dostane ke krytu baterek... nevím jak ostatním ale pokud hodně ale hodně leje tak mi tam zatéká, a proto se možná objevil ten problém.... jinak jsem zatím spokojený, tož je to nové, tak ještě abych nebyl, že :D
Aktuálně MAN TGX 18.500 EF3 2017 a plachta Krone 2017
pon dub 21, 2014 7:33 pm

Uživatelský avatar
dave1988
Příspěvky: 129
Registrován: stř kvě 18, 2011 11:04 am
Bydliště: Košice

Příspěvek

Zdravim Gurun, dakujem za odpoved :), co sa tyka tej prevodovky a tych malych nedostatkov to ma prekvapilo , hmm cudne to sa nikomu z nas na manoch nestavalo napr. ani na volvach som to nepocul. Snad to bolo len male zavahanie vsak uvidis casom co bude dalej. Drzim palce a zelam vela stastnych km ! :)
pon dub 21, 2014 10:49 pm

milan1
Příspěvky: 31
Registrován: sob pro 04, 2010 6:44 pm
Bydliště: ostrava

Příspěvek

Tak to ma Gurun stesti.Ja mam stejny vuz ale jeden z prvních peti co na firmu prisli.Prevodovka od první chvile jedna velka katastrofa.Auto obehlo 3 servisy Daf a az v Pardubicich se to opravilo.Vymenili modulator a prehrali cely softvare převodovky.v soucasne době je eto sice v poradku ale uz se to objevilo u dalších dvou z tech peti.Zlaty manual.Nedavno jsem jel s jednim eev z naší firmy a dost velky rozdil ve prospěch staršího auta.Snad si to ještě nejak sedne.Mam ted cca 60 000 km spotřeba nižší nez euro5 vcetne ad blue,motor není skoro slyset ale to je celkem jasne když to je nove.Olej taky nezere jen teda ta převodovka ta mi pila krev.Co se mne tyce tak bych se vratil k manualu.
úte dub 22, 2014 9:46 pm

Uživatelský avatar
dave1988
Příspěvky: 129
Registrován: stř kvě 18, 2011 11:04 am
Bydliště: Košice

Příspěvek

milan1: ten manual beriem, to sedi aj niektorym skusenym soferom aj majitelom ale.....zase cos a tyka na slovensku kupa mana je skoro nerentabilna a ten servis ????? osobne sa pytam oni si myslia ze su jedina znacka na svete ??? volvo je podla mna to od coho sa este dlho budu ucit .. a to s cim mam skuenost skrachuje do dvoch rokov....
čtv dub 24, 2014 12:18 am

Barta11

Příspěvek

Na FH mám automat a žádný problém, řadí krásně plynule a s ničím není problém. Neříká se pro nic zanic, že volva jsou nejspolehlivější auta. :wink:
čtv dub 24, 2014 2:07 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No mel jsem pred mnoha lety FH,taky od nova ale ze by to byl symbol spolehlivosti to urcite ne.To platilo o starem hranatem modelu F.Jinak je pravda ze volvo umi motor a prevodovku,o tom nepochybuji.Dokonce jsem si koupil osobak Volvo,takktez fungl,a to me nijak neoslovilo.Po peti letech leasingu ho strelil za zlomek puvodni ceny :D
Neřeším...
pát dub 25, 2014 10:58 am

Barta11

Příspěvek

No já měl jen FH a nikdy jsem s nima neměl problém a v každém jsem měl automat a s ním taky nikdy nebyl problém, takže na FH nemůžu říct ani slovo. :wink:
sob dub 26, 2014 8:47 am

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Cas na zmenu-Man nebo Chrochtros,fajn auta :D
Neřeším...
sob dub 26, 2014 7:07 pm

Milan Zubricky
Příspěvky: 2
Registrován: sob zář 24, 2011 2:09 pm
Bydliště: Tajovskeho 5

stralis hi-way e6

Příspěvek

Novy hi-way 460 e6 spotreba adblue na nadrz zhruba 100l najazdenych 7000km pri priernych vahach 20t s priemernou spotrebou 30l. Jazdime iba cz a sk takze dost kopcov.
čtv kvě 01, 2014 4:30 pm

sof
Příspěvky: 3886
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

.
Naposledy upravil(a) sof dne sob úno 08, 2020 11:33 am, celkem upraveno 1 x.
sob lis 08, 2014 10:17 am

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11909
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

celá EU norma na exhalace je jedna velká prasárna na prachy.... :savle:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob lis 08, 2014 5:30 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Martin 440, souhlas, jako když mi hlásil MB, navštivte servis , vadná žárovka blinkru.
Lesu zmar!
sob lis 08, 2014 8:36 pm

Kony15
Příspěvky: 425
Registrován: pát úno 20, 2009 8:15 pm

Příspěvek

čistá pravda... až se budou řešit emise populace na světove urovni má to význam.... ale takhle? evropa jede euro 6 a v africe a v čině euro 0 ..... je to jen kvuli pokutam a emisnim povolenkám a podobným nesmyslum....v evropě už prostě neni nic co by mělo hodnotu tak byrokrati začnou prodávat čistý vzduch protože už tu nic jinýho ani nezbylo..... stačí si zajít na jakýkoliv uřad tam sedí nějaký pěkně tlustný postkomunista nebo postkomunistka a je pěkně nepřijemná a namyšlená.... případně nějaká mladá krev ta je taky namyšlená ale na světove urovni... jde to tady do pr*ele..... a nikdo stím nic neudělá kažý chce jen : "starší whisky, mladší žensky a víc peněz" :D a o tom to je
ned lis 09, 2014 6:09 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů