Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

sof
Příspěvky: 3874
Registrován: ned lis 27, 2011 3:29 pm
Bydliště: ..

Příspěvek

sirupy, oleje z tých kontajnerov vykladám bežne. Čo chodím na vykládky tak tlak chcú vždy okolo 1,5. max 1,7. Pokial viem tie kontajnery a cisterny majú max 2,5- nikdy som nevidel viac. A raz my produkt nejak netiekol a tak som to tlačil trochu viac a pri nejakých 2,1 sa otvoril poistný pretlakový ventil. Aký tlak dáva kompresor neviem- ak dáva väčší cisterna sa rýchlejšie naplní vzduchom, ale potom to pre šofére môže byť trochu otravné, lebo kompresor bude treba stále zapínať a vypínať. Aspoň tam kde robím ja sa to regulovať nedá, ani otáčkami motora. A na potravinových vykládkach mají veľmi často svoj vlastný vzduch. To je to najlepšie, aspoň nehučí motor.
čtv lis 27, 2014 12:17 pm

Uživatelský avatar
Adonisos
Příspěvky: 691
Registrován: stř lis 03, 2010 6:05 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Super, tak nějak jsem si to představoval, takže už vím, kdo mi teda kecal :lol: :lol: Díky.. Můžu vás kluci poprosit, hodíte mi i nějaké instrukce, jak se s takovým kompresorem dělá, co kam napojit, který čudlík, která páčka, jak se co nejlíp fouká, atd.?! Po Novém roce dostanu právě takovou soupravu na kontejnery, tak bych byl nerad na první nakl/vykl za ňoumu.. :wink:
Ranní ptáče bez lahváče vůbec nikam nedoskáče!!
pát lis 28, 2014 4:13 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů