Jasněěěěěě,máš pravdu předsedo!!!!!!At radši řešej ty podstatný věci!!!Ten volant už nějak pokroutíme........
TTN
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11911
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
TP.... až Ti odpoví tak dej vědět ..taky to beru
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Tak tady jsou ty fotky:
Kanystr místo plastový bedny vedle lehátka (z dřevotřísky mám přes kanystr ještě dekl, ať to trochu vypadá). Ve Volvu jsem kanystr připevnil na plechovej kastlík, kterej je mezi lehátkem a bokem kabiny.
T-spojky za sedačkou. Úplně vpravo je přívod z kanystru, pak je odbočka k vývodu v pravém kastlíku (hadice vede pod lehátkem, pod lednicí a až do prostoru kastlíku), a na konci je odbočka do levého kastlíku a k sedačce.
Kanystr místo plastový bedny vedle lehátka (z dřevotřísky mám přes kanystr ještě dekl, ať to trochu vypadá). Ve Volvu jsem kanystr připevnil na plechovej kastlík, kterej je mezi lehátkem a bokem kabiny.
T-spojky za sedačkou. Úplně vpravo je přívod z kanystru, pak je odbočka k vývodu v pravém kastlíku (hadice vede pod lehátkem, pod lednicí a až do prostoru kastlíku), a na konci je odbočka do levého kastlíku a k sedačce.
-
- Příspěvky: 445
- Registrován: ned úno 14, 2010 7:06 am
- Bydliště: Mělnicko
Otázkou je,jak ten kanystr plníš? Pokaždý z něj sundat rozvod vody,pak ho vyndavat zpoza lehátka,nést ven naplnit a zas potom vracet asi není moc elegantní...
Já vídal ty kanystry přidělané pod korbou u plachtového/skříňového auta,a u tahače ho mívají přidělaný na lávce těsně za kabinou,nad schůdky nebo nad výfukem,ovšem v případě zimy je tvoje řešení lepší,že to nezamrzne
Já vídal ty kanystry přidělané pod korbou u plachtového/skříňového auta,a u tahače ho mívají přidělaný na lávce těsně za kabinou,nad schůdky nebo nad výfukem,ovšem v případě zimy je tvoje řešení lepší,že to nezamrzne
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Teče to samospádem, všechny vývody jsou pod úrovní lehátka.
Jinak k plnění - jj, je to zdlouhavější, než kdybych ten kanystr měl volně v kastlíku nebo na zemi u spolujezdce. Ale připevněnej je pavoukem "gumicukem", takže připnutí/odepnutí je otázkou vteřiny (rychlejší, než kurtička, kterou jsem tam měl předtím). Na kanystru je pak obyč ventil s rovným vývodem (ne směrem dolů) a na hadici je koncovka s převlečnou matkou. Takže jenom stáhnu dolů gumicuk, zavřu ventil, povolím převlečnou matku, sundám hadici a jdu. Navíc voda v kanystru mi vydrží cca týden až 10 dní, což se dá přežít - a je lepší ten kanďák vyndavat (sice maloučko složitějš) jednou týdně, než cca 10x denně na každý kafe, mytí, čištění zubů, atd.
A přesně tak, v zimě je voda pěkně teplá.
Jinak u Volva mi to fungovalo ještě líp než v DAFu. Kanďák byl ve větší výšce, takže voda tekla super rychle, a měl jsem teplovzdušnýho bufíka - takže výstup teplého vzduchu byl přímo pod kanystrem, a v kastlíku u řidiče byla dřevěná přepážka na bufíka (u teplovodního není) a na tuhle přepážku jsem přidělal dokonce normální vodovodní baterii s otáčecím "čůrem". To byly vždycky pohledy, když jsem někde kastlík otevřel. Foto bohužel nemám.
Jinak k plnění - jj, je to zdlouhavější, než kdybych ten kanystr měl volně v kastlíku nebo na zemi u spolujezdce. Ale připevněnej je pavoukem "gumicukem", takže připnutí/odepnutí je otázkou vteřiny (rychlejší, než kurtička, kterou jsem tam měl předtím). Na kanystru je pak obyč ventil s rovným vývodem (ne směrem dolů) a na hadici je koncovka s převlečnou matkou. Takže jenom stáhnu dolů gumicuk, zavřu ventil, povolím převlečnou matku, sundám hadici a jdu. Navíc voda v kanystru mi vydrží cca týden až 10 dní, což se dá přežít - a je lepší ten kanďák vyndavat (sice maloučko složitějš) jednou týdně, než cca 10x denně na každý kafe, mytí, čištění zubů, atd.
A přesně tak, v zimě je voda pěkně teplá.
Jinak u Volva mi to fungovalo ještě líp než v DAFu. Kanďák byl ve větší výšce, takže voda tekla super rychle, a měl jsem teplovzdušnýho bufíka - takže výstup teplého vzduchu byl přímo pod kanystrem, a v kastlíku u řidiče byla dřevěná přepážka na bufíka (u teplovodního není) a na tuhle přepážku jsem přidělal dokonce normální vodovodní baterii s otáčecím "čůrem". To byly vždycky pohledy, když jsem někde kastlík otevřel. Foto bohužel nemám.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů