Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Kolego gratulace. Jezdím už 35 let, a toto je má noční můra vždycky když mám na předku sjeté gumy.
Popiš trochu jak to proběhlo. Držels volant oběma rukama? Šel jsi hodně doleva, zápasil jsi s tím? Vím že když to kdysi dávno bouchlo kolegovi na trambusu tak měl zlomený palec od příčky volantu a skončil u levého příkopu. Naštěstí nikdo nejel proti.
Možná už ty moderní servořízení udrží víc, ale přesto bych to nechtěl zažít.
Popiš trochu jak to proběhlo. Držels volant oběma rukama? Šel jsi hodně doleva, zápasil jsi s tím? Vím že když to kdysi dávno bouchlo kolegovi na trambusu tak měl zlomený palec od příčky volantu a skončil u levého příkopu. Naštěstí nikdo nejel proti.
Možná už ty moderní servořízení udrží víc, ale přesto bych to nechtěl zažít.
Lesu zmar!
Nu jak říkam,první týden za volantem,když nepočítám 6 hodin zaučování ...byl sem vyvalenej,sedim,obě ruce na volantu,soustředim se na jízdu a najednou rup,volant mi to z ruky pomalu vyrvalo a štěstí,že tam byly tři pruhy,šel jsem do pruhu vedle,prostě jsem to neudržel ,osobák vedle jeden uhnul do třetího a druhej to zašláp za mnou ještě a zdálo se mi,že to ubrzdit a zastavit trvalo věčnost,měl jsem tenkrát naloženo něco kolem 18 tun...nu provoz jak blázen,přijeli cajti,zavolali cestáře,ti uzavřeli jeden pruh a šup tam s rezervou a mastil jsem na servis,ten byl 10km a 2 nový Bridgestonky 2 roky zpět v německu i s prací něco kolem 1200 eur,prej to byla pěkná cena docela..jinak to urazilo podběh a ohnulo schod...ale zažít už to nechci,být to někde na okresce,tak sem někoho poslal pod zem a já minimálně sedim...
- zdenekjihlava
- Příspěvky: 1567
- Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
- Bydliště: jihlava
Jo tak na to jsem se ptal,po této příhodě a kamarád policajt mi říkal,že by záleželo na hodně věcech,šli by po kartě,pauzy atd,po upevnění a rozložení nákladu a prý hlavně po rychlosti,která je konstrukční a povolená 80,takže bych prej podle tachografových devadesáti měl nejspíš trošku problém...mi řekni,kdo z nás jezdí 80 ..a gumu jsem na plátno sjetou neměl,ještě by něco najela,ale neměnilo se ve firmě až po smrti,ale před,preventivně a já chtěl na zimu nový,tak že je prej dostanu po té točce
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
A tohle asi řekl znalce,prej kdybych už měl něco naježděno,tak sem to vyvalil,páč bych nedržel volant oběma rukama a tak křečovitě
celkem jsem to měl na předek 4x. Vždy v celku v pohodě. Nejhorší to bylo v krátkém tunelu (A), kdy ta rána vylekala řidiče osobáků a to se pak děli věci.Skoro z toho byla hromadná.Tehdy mě to unášelo doleva a udržet to není žádná sranda. Nedivím se, když to ten kluk neudržel na té D5 a položilo ho to.
Je to jak loterie-vyjde to-nevyjde to.
delivio
Nevim jestli znalec,ale říkal mi to šéf ..myslel to s nadsázkou,protože i já,když vidim některý na dálnici,nohu na dveřích až pomalu ven z okna,palcem drží volant a čumí do telefonu,tak si říkam noo,tendle by to asi nedal
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
Me bouchla dva krat predni guma.Vzdy leva,zajimave,jako vam,koukam na fotky aspon.Jednou na Liane,souprava s vlekem.jel jsem az do protismeru pres dvojitou plnou nez to zastavil.Nastesti nikdo nejel,asi osud.Nemel jsem sanci to udrzet na ceste,sila to byla jak me to tahlo do leva,temer ruce polamane.Zas to servo na Liane zname myslim.Bylo to u Stareho Jicina.Podruhe na Scanii,v rusku,a pravy opak.Bomba jak z dela blatnik luftem ale zastavil jsem to v podstate normalne a presne kde jsem chtel.Tak nevim cim toPokaze to byla nova guma,zadny protektor,ani balon.
Neřeším...
pučanges
Tak jak s nadsázkou tak to potom jo
Čím méně defektů tím lépe.
Tak jak s nadsázkou tak to potom jo
Čím méně defektů tím lépe.
Karta a údaje to jistí.Přetoč si to opačně. První co tě bude zajímat a budeš chtít tím argumentovat, je..kolik jel,stav pneu,dodržení pravidel.Pokud něco nebude dobře, tak budeš chtít po dotyčném odškodnění.Až jde na lámání chleba tak bombarďáci velikosti anakondy jsou jak užovky.já mám dotaz, když pojedu na kamionu a kolo nebude sjeté na plátna, ale prostě třeba skrz výrobní vadu z nějakého důvodu prdne kolo a já někoho bohužel zabiju. Půjdu sedět a nebo jak to bude? Přeci tuto věc já nezaviním, jasně pokud je kolo sjeté na mordy tak to chápu, ale jinak
-
- Příspěvky: 306
- Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
- Bydliště: Ostrava
Tak já minulý týden v pondělí hlásil dispu,že mám popraskaný běhoun na levé přední pneu a potřebuji cestu někde kolem nasmlouvaného pneuservisu.V útery naložím v Heilbronnu a mažu do Genku.Sjedu z A61 na A4 u Kerpenu a chybělo mi 100 km do Pneuservisu v Genku.Asi 500 metru před koncem prvního zúžení za Kerpenem rána a málem jsem ometl ty betonové svodidla.Levá pneu to vydržela,ale střelila pravá.Rozblikám,dám trojúhelník a přes šéfa objednám servis.Policajtům to trvalo půl hodiny,ale našli mě.Obstavili mě kuželama a prej ať je potom mrsknu za svodidla,že si je vyzvednou později.Od defektu po příjezd servisu asi 2 a půl hoďky a 40 minut výměna pneu.Disk nepoškozen a použit na novou pneu.V sobotu jsem se dozvěděl od kolegu,že jsem tam udělal 21 km Stau.Tož se omlouvám.Ale koukal jsem jak to mají vychytané.Mám Lowdeck,tak jsem byl zvědavý jak tam dostane hever.Vytáhl gumový polštář na který jsem najel.On napojil vzduchovou hadici a Scanču si krásně zvedl a poté dal pod ní hever.Moje druhá zkušennost s přední gumou.Ta první ve Švýcarech v tunelu.Taky sranda,ale nic jsem nerozbil
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
Zdar.Mně teda bouchnutí přední gumy potkalo mnohokrát,hlavně na Tatře,pokaždý na silnici.S tahačem se mi to stalo třikrát-ještě z Lízou.S Tatrou šlo spíš vždycky hlavně o to leknutí,jinak se to dalo docela urvat.S tahačem to byla větší pranice,ale nejvíc mně to dostalo tak do pulky protisměru.Zajímavý je že se z 90 procent jednalo o levou stranu.Videl jsem takovej film na netu-od Michelinu pro USA.Ukazovali pokus,při kterým náloží odpálili přední gumu tahače a porovnávali co je nejlepší dělat.Za prvé-klasika,držet to a pozvolna zastavit bez panickýho brždění.Za druhý-jejich varianta,naopak nezpomalovat,ale v první fázi naopak dát plnej kotel.Záběr zadní nápravy srovná rezonanci auta do stran od směru jízdy.guma se dokonale vyprázdní a sjede po obvodu na dno disku a opět vede kolo v přímém směru,volant přestane absolutně jančit.A to i když se guma částečně rozpadne.Nafilmovali množství pokusů,točili to odpálený kolo z několika kamer,plus chování volantu a soupravy.Fakt to bezvadně fungovalo,jde jen o tu statečnost v tý situaci přidat plyn.....
TTN
TTN
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů