Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

v devadesáti na dálnici v německu,prej v pátek se vrátíš,tak dáme nový :lol: ..no,první týden za volantem,prej kdybych už měl něco naježděno,tak sem to vyvalil,páč bych nedržel volant oběma rukama a tak křečovitě :lol: ...a to sem před jízdou kola kontroloval a na oko dobrý :)
Obrázek

Obrázek
sob srp 30, 2014 10:20 pm

murder
Příspěvky: 150
Registrován: pon lis 28, 2011 4:01 pm
Bydliště: mám

Příspěvek

Gratulace k bezproblémovému zvládnutí. Musela být šupa...
ned srp 31, 2014 9:31 am

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Kolego gratulace. Jezdím už 35 let, a toto je má noční můra vždycky když mám na předku sjeté gumy.
Popiš trochu jak to proběhlo. Držels volant oběma rukama? Šel jsi hodně doleva, zápasil jsi s tím? Vím že když to kdysi dávno bouchlo kolegovi na trambusu tak měl zlomený palec od příčky volantu a skončil u levého příkopu. Naštěstí nikdo nejel proti.
Možná už ty moderní servořízení udrží víc, ale přesto bych to nechtěl zažít.
Lesu zmar!
ned srp 31, 2014 2:56 pm

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

Nu jak říkam,první týden za volantem,když nepočítám 6 hodin zaučování :lol: ...byl sem vyvalenej,sedim,obě ruce na volantu,soustředim se na jízdu a najednou rup,volant mi to z ruky pomalu vyrvalo a štěstí,že tam byly tři pruhy,šel jsem do pruhu vedle,prostě jsem to neudržel ,osobák vedle jeden uhnul do třetího a druhej to zašláp za mnou ještě a zdálo se mi,že to ubrzdit a zastavit trvalo věčnost,měl jsem tenkrát naloženo něco kolem 18 tun...nu provoz jak blázen,přijeli cajti,zavolali cestáře,ti uzavřeli jeden pruh a šup tam s rezervou a mastil jsem na servis,ten byl 10km a 2 nový Bridgestonky 2 roky zpět v německu i s prací něco kolem 1200 eur,prej to byla pěkná cena docela..jinak to urazilo podběh a ohnulo schod...ale zažít už to nechci,být to někde na okresce,tak sem někoho poslal pod zem a já minimálně sedim...
ned srp 31, 2014 3:23 pm

romus145
Příspěvky: 883
Registrován: sob úno 16, 2013 6:14 pm
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek

já mám dotaz, když pojedu na kamionu a kolo nebude sjeté na plátna, ale prostě třeba skrz výrobní vadu z nějakého důvodu prdne kolo a já někoho bohužel zabiju. Půjdu sedět a nebo jak to bude? Přeci tuto věc já nezaviním, jasně pokud je kolo sjeté na mordy tak to chápu, ale jinak? Díky
ned srp 31, 2014 4:02 pm

Uživatelský avatar
zdenekjihlava
Příspěvky: 1567
Registrován: sob zář 04, 2010 10:53 am
Bydliště: jihlava

Příspěvek

Pokud to dopadne takhle blbě tak to bude rozhodovat soud ale neboj nestává se to denně.Mě bouchla guma na předku jednou za skoro 2 miliony km
Zijte dlouho a blaze.
ned srp 31, 2014 5:12 pm

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

Jo tak na to jsem se ptal,po této příhodě a kamarád policajt mi říkal,že by záleželo na hodně věcech,šli by po kartě,pauzy atd,po upevnění a rozložení nákladu a prý hlavně po rychlosti,která je konstrukční a povolená 80,takže bych prej podle tachografových devadesáti měl nejspíš trošku problém...mi řekni,kdo z nás jezdí 80 :oops: ..a gumu jsem na plátno sjetou neměl,ještě by něco najela,ale neměnilo se ve firmě až po smrti,ale před,preventivně a já chtěl na zimu nový,tak že je prej dostanu po té točce :)
ned srp 31, 2014 5:45 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

To mě řekni kdyby ta pneu ti tam zustala jak bys tam namastil hever? Pod autem asi moc místa si neměl. A dva hevery si měl ?
ned srp 31, 2014 6:49 pm

delivio

Příspěvek

80km/h a přímý dopad na disk. Spolu s gumou se musel nasadit i nový disk.Prvně dojeli bez něj.Tak se jich tam sešlo více.Jeden dovezl gumu a druhý disk.Každé dva,tři týdny kontrola tlaku v pneu.
Obrázek
ned srp 31, 2014 6:54 pm

delivio

Příspěvek

,prej kdybych už měl něco naježděno,tak sem to vyvalil,páč bych nedržel volant oběma rukama a tak křečovitě
A tohle asi řekl znalce :wink:
celkem jsem to měl na předek 4x. Vždy v celku v pohodě. Nejhorší to bylo v krátkém tunelu (A), kdy ta rána vylekala řidiče osobáků a to se pak děli věci.Skoro z toho byla hromadná.Tehdy mě to unášelo doleva a udržet to není žádná sranda. Nedivím se, když to ten kluk neudržel na té D5 a položilo ho to.
Je to jak loterie-vyjde to-nevyjde to.
ned srp 31, 2014 7:25 pm

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

delivio

Příspěvek

Nevim jestli znalec,ale říkal mi to šéf ..myslel to s nadsázkou,protože i já,když vidim některý na dálnici,nohu na dveřích až pomalu ven z okna,palcem drží volant a čumí do telefonu,tak si říkam noo,tendle by to asi nedal :wink:
ned srp 31, 2014 7:31 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 5150
Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Me bouchla dva krat predni guma.Vzdy leva,zajimave,jako vam,koukam na fotky aspon.Jednou na Liane,souprava s vlekem.jel jsem az do protismeru pres dvojitou plnou nez to zastavil.Nastesti nikdo nejel,asi osud.Nemel jsem sanci to udrzet na ceste,sila to byla jak me to tahlo do leva,temer ruce polamane.Zas to servo na Liane zname myslim.Bylo to u Stareho Jicina.Podruhe na Scanii,v rusku,a pravy opak.Bomba jak z dela blatnik luftem ale zastavil jsem to v podstate normalne a presne kde jsem chtel.Tak nevim cim toPokaze to byla nova guma,zadny protektor,ani balon.
Neřeším...
ned srp 31, 2014 7:31 pm

delivio

Příspěvek

pučanges
Tak jak s nadsázkou tak to potom jo :wink:
Čím méně defektů tím lépe.
já mám dotaz, když pojedu na kamionu a kolo nebude sjeté na plátna, ale prostě třeba skrz výrobní vadu z nějakého důvodu prdne kolo a já někoho bohužel zabiju. Půjdu sedět a nebo jak to bude? Přeci tuto věc já nezaviním, jasně pokud je kolo sjeté na mordy tak to chápu, ale jinak
Karta a údaje to jistí.Přetoč si to opačně. První co tě bude zajímat a budeš chtít tím argumentovat, je..kolik jel,stav pneu,dodržení pravidel.Pokud něco nebude dobře, tak budeš chtít po dotyčném odškodnění.Až jde na lámání chleba tak bombarďáci velikosti anakondy jsou jak užovky.
ned srp 31, 2014 7:52 pm

trucker rob
Příspěvky: 306
Registrován: čtv čer 23, 2011 9:53 am
Bydliště: Ostrava

Příspěvek

Tak já minulý týden v pondělí hlásil dispu,že mám popraskaný běhoun na levé přední pneu a potřebuji cestu někde kolem nasmlouvaného pneuservisu.V útery naložím v Heilbronnu a mažu do Genku.Sjedu z A61 na A4 u Kerpenu a chybělo mi 100 km do Pneuservisu v Genku.Asi 500 metru před koncem prvního zúžení za Kerpenem rána a málem jsem ometl ty betonové svodidla.Levá pneu to vydržela,ale střelila pravá.Rozblikám,dám trojúhelník a přes šéfa objednám servis.Policajtům to trvalo půl hodiny,ale našli mě.Obstavili mě kuželama a prej ať je potom mrsknu za svodidla,že si je vyzvednou později.Od defektu po příjezd servisu asi 2 a půl hoďky a 40 minut výměna pneu.Disk nepoškozen a použit na novou pneu.V sobotu jsem se dozvěděl od kolegu,že jsem tam udělal 21 km Stau.Tož se omlouvám.Ale koukal jsem jak to mají vychytané.Mám Lowdeck,tak jsem byl zvědavý jak tam dostane hever.Vytáhl gumový polštář na který jsem najel.On napojil vzduchovou hadici a Scanču si krásně zvedl a poté dal pod ní hever.Moje druhá zkušennost s přední gumou.Ta první ve Švýcarech v tunelu.Taky sranda,ale nic jsem nerozbil :)
řidičem se nestaneš,tím se musíš narodit
Scania R 420 Topline r.v.2011 minulost
Volvo FH 420 r.v.2015
pon zář 01, 2014 8:24 pm

TTNandy
Příspěvky: 880
Registrován: stř lis 09, 2011 8:39 pm
Bydliště: Dubí

Příspěvek

Zdar.Mně teda bouchnutí přední gumy potkalo mnohokrát,hlavně na Tatře,pokaždý na silnici.S tahačem se mi to stalo třikrát-ještě z Lízou.S Tatrou šlo spíš vždycky hlavně o to leknutí,jinak se to dalo docela urvat.S tahačem to byla větší pranice,ale nejvíc mně to dostalo tak do pulky protisměru.Zajímavý je že se z 90 procent jednalo o levou stranu.Videl jsem takovej film na netu-od Michelinu pro USA.Ukazovali pokus,při kterým náloží odpálili přední gumu tahače a porovnávali co je nejlepší dělat.Za prvé-klasika,držet to a pozvolna zastavit bez panickýho brždění.Za druhý-jejich varianta,naopak nezpomalovat,ale v první fázi naopak dát plnej kotel.Záběr zadní nápravy srovná rezonanci auta do stran od směru jízdy.guma se dokonale vyprázdní a sjede po obvodu na dno disku a opět vede kolo v přímém směru,volant přestane absolutně jančit.A to i když se guma částečně rozpadne.Nafilmovali množství pokusů,točili to odpálený kolo z několika kamer,plus chování volantu a soupravy.Fakt to bezvadně fungovalo,jde jen o tu statečnost v tý situaci přidat plyn..... :D :D :D
TTN
pát zář 19, 2014 11:04 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů