Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11907
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

RenMag

Příspěvek

takže asi takhle : pokud je někdo tak tupej a to bez odpuštění a sere si do auta směsnou + bio sračku a nevím co ještě dobře jim tak , ... ať jim to klidně zdechne a rozpadne se jim to :D :D :D podporujete jen tkzv eko mafii....

já jsem na ono naftu ...upozorňuji NAFTU !! ne nějakej mixovanej směsnej sráč jezdil v těch největších mrazech starty při -25 nebyli naprosto žádný problém !!! bez jakýkoliv dodaných aditiv . naprosto všichni byli zamrzlí s vyjímkou ono a omw ( polar desel) nebo jak se to jmenovalo .... takže ty kydy co někdo nalil ono naftu a nakonec to byl buhví jakej sráč si nechte do hospody po pár lampách si můžete vyprávět tu o karkulce ...ta je taky hezká ..... to co někteří píšou mi připadá stejně uhozený , jako když do uhelnýho kotle nasypu koks nebo antracit , protože sem to šlohnul zadara a pak žaloval výrobce kotle, že se roztek i s celým barákem :D :D :D
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
sob pro 13, 2014 7:19 pm

Michalhk
Příspěvky: 39
Registrován: ned bře 02, 2014 9:03 pm
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek

RenMag-tak zkus normální naftu na ONU na né směsnou tu bych tam nedal ani za nic¨
sob pro 13, 2014 7:27 pm

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

RenMag: předpokládám, že to porovnání BIO nafty, s výsledkem ONO=shit, byl jen pokus o vtip...
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
sob pro 13, 2014 7:45 pm

Pavell
Příspěvky: 1157
Registrován: stř zář 19, 2007 5:30 pm

Příspěvek

Přesně, já jsem tankoval 5 let v kuse jenom na Onu a nikdy žádný problém, ani v mrazech. Jednu dobu byla v Rakousku levnější nafta jak tady, tak občas jsem brával tam (většinou BP), a žádný zásadní rozdíl ve výkonu ani spotřebě nebyl.
sob pro 13, 2014 7:47 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Já zase zkušenost mám jak s ONO naftou,tak i s ONO benzínem (ONO Praha Uhříněvěs),a kvalita je tam proměnlivá. Někdy se mi povedlo natankovat,že auto jelo a spotřeba normální,ale jindy to nejelo a žralo. Osobák mi jezdil na ONO benzín s o 3/4 litru větší spotřebou,takže úspora se nekonala,momentálně jezdím osobákem na benzinu a rozdíl ve spotřebě mi vyrovná rozdíl ceny.

Naftu už taky tankuju jinde,za podobnou cenu,a nestává se mi že bych občas natankoval hnojník,na který to nejede a žere. Myslím že Tomík tady z T-F by taky mohl vyprávět zkušenosti s touhle pumpou :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
sob pro 13, 2014 10:59 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11907
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

JiRaY

Příspěvek

tak jasně , určitě je lepší se dovědět info a zkušenosti jiných lidí , já jsem popsal svoji zkušenost ...zapomněl sem dodat, že je to okolí plzně :D . jinak asi bude hodně záležet na nájemci dotyčné čerpačky .... nevím , jak to má konkrétně ono, ale např. shell , benzina a jiní velcí ... je kvalita , barva , pěnivost , vůně(subjektivní) , barva pěny . velmi proměnlivá !!!! ať mi nikdo netvrdí, že např orlen (benzina) nebo shel mají naprosto stejnou kvalitu .... nemají!!! už na první pohled a čuch je znát , že po každý je to něco jinýho !!! je to jeden větší chlívák a zloděj, než druhej tečka !!! v luxu dávno stála ropa 1,12 a v F 1,16 a tady byla ještě 14 dní za 36 a o čem to je ?? o drahým nákupu? nebo o nenažranosti ????? nemám špetku pochopení pro ty svině ke kterým musím jezdit tankovat a je to naprosto jedno kdo to je .....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
ned pro 14, 2014 1:33 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Tak pro milovníky předraženejch pump jako je OMW,Schell atd.Mám jednu zásadní informaci,trěba Schell v Písku zaváží ta samá cisterna jako ONO co je na 4-ce před Strakonicema.Takže tankujete to samé jako já akorát vás někdo Vokrad o 5 korun na litru :lol: :lol: :lol:
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
ned pro 14, 2014 8:12 am

RADO71

Příspěvek

Dovolím si jednu poznámku.Nevím,jestli je to pravda,ale bylo mi řečeno,že ta kvalita paliva,které se prodává na čerpačkách je nejčastěji dána velkosti zásobníku v poměru k frekvenci zákazníků.Údajně pokud je zásobník příliš velký a cisterna naváží zásoby méně často,tak při určitých okolnostech je kvalita horší díky vysrážené vody atd.(ikdyž si myslím,že tohle by mělo být vyřešeno).Nevím...jak jsem koupil tak prodávám.Ale je pravdou,že jedna benzínka Shell v Ostravě určité problémy měla,přestože jistě zdroj bude stejný.Potvrdili mi to mechanici,že dieslové motory u nich měly problém.Takže rada od nich byla..vysledovat,kde se často vozí nové zásoby a tam by to mělo být prý OK.
ned pro 14, 2014 9:01 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Tak samozřejmě,že místa kde se tankuje často,ti obvykle nemívají problémy s vodou v naftě a většinou ani s usazeninami v nádrži :wink: Samozřejmě se to týká těch levnějších čerpaček,kde je velká výtoč,ale tam kde je draho a málo se tankuje,hrozí tahle vodnatá paliva
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned pro 14, 2014 9:13 am

Uživatelský avatar
Icewinter
Příspěvky: 1114
Registrován: stř říj 07, 2009 11:37 am
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Příspěvek

jinak když řešíte "biosračku" tak v klasické naftě je taky určitý poměr biosložky. Krom Shellky. co se týče spotřeby a výkou tak to zkoušeli a rozdíl ve spotřebě je nula nula nic a výkon se lišil mezi nejhorší naftou a nejlepší o necelý 2kw. Co se týče zamrzání tak každej rok tu někdo dělá pokusy tak si to dohledejte co ste to prošvihli loni.
ned pro 14, 2014 9:36 am

TP
Příspěvky: 1976
Registrován: úte kvě 03, 2011 9:37 pm
Bydliště: Řevnice

Příspěvek

Nafta nezamrzne když do ní naleješ 10 procent benzínu,pak je jedno odkud máš naftu.Nejméně prodávaj OMV jsou nejdražší a věčina obsluhy tam přiznává že jsou dobře osvětlená trafika.Osobně je mě divné že Rakušákum nevadí ten žádnej obrat ale jejich problém.
Už ho nohy nezebou MAGNUM E-TECH 440
ned pro 14, 2014 9:47 am

PETR1
Příspěvky: 442
Registrován: ned bře 21, 2010 11:46 am
Bydliště: u tří koček

Příspěvek

Přidám trochu info jak to je s PHM co mám já informace
Icewinter-přídavnou bio složku v naftě mají všichni dodavatelé kromě EuroOilu(Čepro) nebo čerpaček kterým Eurooil(Čepro) dodává takže např.některý Pap Oil nebo čerpačky které od nich odebírají.Je to z toho důvodu že každý výrobce je povinen zpracovat ve složení nafty nějaké procento bio složky.No protože Čepro dělá čistou bio naftu tak to procento které musí zpracovat v naftě prodá jako čistou bio a tudíž to nemusí míchat do normální nafty.Proto EuroOil má nyní velmi dobrou kvalitu doporučuji odzkoušet. :D Produkt označen jako optimal diesel
Martin440-k bio pokud ti někdo neřídí že budeš jezdit na bio tak s tím asi nic neuděláš,ze zkušenosti se s tím dá fungovat dost dobře ale pouze na vnitru.Na MKD je to problém z důvodu toho že to venku nekoupíš.
Co se týče kvality PHM tak třeba Benzina (Orlen) Shell OMV čistá nafta + BA95 většina republiky zásobovaná z Č. Rafinérskou( vlastněnou Orlenem) z Kralup nebo Litvínova.Tam se to liší třeba takto Jižní čechy můžou být zaváženy z rakouska neboť rafinérie je u Linzu.Okolí Brna zase z Rakouska rafinérie ve Vídni.Západní Čechy zase z Ingolstadu.V Kralupech a v Litvínově jeden produkt do kterého si velcí jako OMV,Shell,Benzina přidají své aditiva které tam mají uskladněny.Více oktanové benzíny a nafta třeba Verva(Benzina) z Rakouska,Diesel nitro +(Shell bez bio složky)z Čepra.Je to hrozně složité povídání na hodiny.
Důležitý faktor ale tady je a to že dle mého nafta z čekých rafinérií není tak kvalitní jako v zahraničí.V okolí znám několik případů kdy po poškození motoru výrobce konstatoval jako příčinu špatné palivo.Dobrou naftu mají i ze zkušenosti Slováci ze Slovnaftu.
No a teď Ono
Kvality bych se tam nyní již vůbec nebál.Určitě neberou žádné srágory a když už tak to namíchají do velkých nádrží kde se to těžko pozná.To že jsou levnější?Mám na to svůj názor když vidím kolonu celníků jak vedou cisterny s PHM tak to jsou ve většině případů dopravci které vidím dovážet na ONO nebo se 2x do roka změní na dveřích auta jméno firmy.Momentálně jsem některé vozidla dokonce viděl na netu v bazarech na prodej.No asi náhoda že.
:)
ned pro 14, 2014 10:46 am

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

TP deset je mooooc!! dobrý tak do v3s
ned pro 14, 2014 11:25 am

Uživatelský avatar
Icewinter
Příspěvky: 1114
Registrován: stř říj 07, 2009 11:37 am
Bydliště: Ledeč nad Sázavou

Příspěvek

PETR1: zapomněl si dodat že třeba OMV má z litru nafty/benzinu 6X víc než ONO :D

Další věc, vysvětli mi jaktože třeba shellka u Kutný Hory má srovnatelnou cenu jako ONO Církvice? To samý LukOil v Kutné Hoře? někde jde prodávát za 30-32kč a o pár km dál je za 37? přitom to zaváží stejná cisterna ze stejný rafinérky a stejnej řidič ze stejný firmy? Čekáme další pohadku...
ned pro 14, 2014 11:48 am

PETR1
Příspěvky: 442
Registrován: ned bře 21, 2010 11:46 am
Bydliště: u tří koček

Příspěvek

Na to nepotřebuješ žádné pohádky ale logiku,těžko prodáš litr za 35 když vedle je litr za 30 že.Pak už záleží na té firmě jestli chtějí prodávat neb ne.Podle toho dají cenu.
ned pro 14, 2014 11:54 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů