nenašiel som tému ktorej sa to rieši tak založím novú
ktorá konfigurácia súpravy je vhodnejšia na vozenie agrokomodít tj. obilie, repa, hnojivá a pod. po SR čiže celková hmotnosť do 40t , ťahač asi dvojnápravový s návesom jednostranným alebo trojstranným (možno aj na palety) alebo súprava dvojnápravový sklápač a trojnápravový vlek , prípadne alternatíva trojnápravové auto a dvojnápravový vlek ale tan vychádza malá nosnosť .....
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Nákladově na tom bude nejlépe Alu sklápěč S1 s objemem 45 až 50 m3, pořizovací cena je nejnižší od 35 do 45 tis. EUR (podle výrobce a provedení), prázdná váha od 5,3 do 6,5 t (podle rámu ocel nebo hliník a podle korby žebrovaný hliník nebo dvojitá stěna).
Je třeba dávat pozor na provedení korby přesně podle toho co to má vozit:
- pouze zemědělské produkty (stačí jen žebrovaná korba široká 2,3 m, vzadu jen klapačka = nejlehčí a nejlevnější provedení)
- i palety (vzadu dvoukřídlá vrata + dvoukřídlá vrata)
- agresivní náklad (štěrky, písky, koks ... = zesílená podlaha a boky)
http://www.benalu.com/assets/dyn-files/3xhYTM7A.pdf
http://www.stas.be/en/tipper-volume/m
http://www.stas.be/en/tipper-volume/v
http://www.cargobull.com/de/Sattelkippe ... 8_155.html
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... nmulde.pdf
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... dmulde.pdf
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... mmulde.pdf
Pak je ještě třeba dávat pozor kde a jak se bude nakládat (sýpky, kombajn ...), podle toho zvolit vnitřní výšku a délku návěsu.
No a podle toho kde se bude sklápět zvolit korbu S1 nebo S2 (sklápění v hale, sklápění do boční výsypky ...), ale provedení S2 dělá jen pár výrobců (Kempf, Schwarzmüller, Reisch, Carnehl ...), cenově to bude příplatek tak 10 tis. EUR a váhově asi min. 7 tun.
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... lieger.pdf
http://www.reisch-fahrzeugbau.de/index.php?id=298
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/445/
Souprava s přívěsem má smysl asi jen ve 4 případech:
- nutné sklápění do boku
- nutná nízká nakládací výška (pod 3 metry)
- nutná jízda v terénu (podvozek aspoň 6x4)
- nutná lepší obratnost jako tahač s návěsem (soupravu s přívěsem jde v případě potřeby rozepnout, tahač s návěsem ne).
Bohužel nákladově bude souprava s přívěsem na přepravenou tunu asi o 20% horší (je to kvůli pořizovací ceně a nižší nosnosti)
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... nhnger.pdf
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
Je třeba dávat pozor na provedení korby přesně podle toho co to má vozit:
- pouze zemědělské produkty (stačí jen žebrovaná korba široká 2,3 m, vzadu jen klapačka = nejlehčí a nejlevnější provedení)
- i palety (vzadu dvoukřídlá vrata + dvoukřídlá vrata)
- agresivní náklad (štěrky, písky, koks ... = zesílená podlaha a boky)
http://www.benalu.com/assets/dyn-files/3xhYTM7A.pdf
http://www.stas.be/en/tipper-volume/m
http://www.stas.be/en/tipper-volume/v
http://www.cargobull.com/de/Sattelkippe ... 8_155.html
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... nmulde.pdf
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... dmulde.pdf
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... mmulde.pdf
Pak je ještě třeba dávat pozor kde a jak se bude nakládat (sýpky, kombajn ...), podle toho zvolit vnitřní výšku a délku návěsu.
No a podle toho kde se bude sklápět zvolit korbu S1 nebo S2 (sklápění v hale, sklápění do boční výsypky ...), ale provedení S2 dělá jen pár výrobců (Kempf, Schwarzmüller, Reisch, Carnehl ...), cenově to bude příplatek tak 10 tis. EUR a váhově asi min. 7 tun.
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... lieger.pdf
http://www.reisch-fahrzeugbau.de/index.php?id=298
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/445/
Souprava s přívěsem má smysl asi jen ve 4 případech:
- nutné sklápění do boku
- nutná nízká nakládací výška (pod 3 metry)
- nutná jízda v terénu (podvozek aspoň 6x4)
- nutná lepší obratnost jako tahač s návěsem (soupravu s přívěsem jde v případě potřeby rozepnout, tahač s návěsem ne).
Bohužel nákladově bude souprava s přívěsem na přepravenou tunu asi o 20% horší (je to kvůli pořizovací ceně a nižší nosnosti)
http://www.kempf.ag/images/pdf/Prospekt ... nhnger.pdf
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
http://schwarzmueller.com/de/fahrzeuge/ ... rnverkehr/
Tatra + MAN = Superstroj!
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: čtv zář 20, 2007 3:47 pm
- Bydliště: Blížkovice 396
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů