Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
maj74
Příspěvky: 2
Registrován: pon úno 09, 2015 1:13 pm
Bydliště: Vysoké Mýto

Roční náklady valníkové dodávky do 3.5t versus skupiny C

Příspěvek

Dobrý den,
budu vděčný za každý názor a radu.
Jsme malá stavební firma a uvažujeme o ojeté valníkové dodávce s dvoj montáží.
Máme dilema jestli koupit do 3.5t ,ta ale uveze jenom tak cca 1300,- kg a nebo
nějakou do 6.5t.
Co všechno zatíží finančně C skupinu?
1x ročně STK
Dálniční poplatky, tady nevím kolik to stojí.
Dál bych poprosil Vás profiky o další případné náklady, ve firmě jsme měli jen auta do 3.5t
Předem děkuji.
pon úno 09, 2015 8:36 pm

gorila
Příspěvky: 117
Registrován: sob říj 29, 2011 9:35 pm

Příspěvek

Já bych jednoznačně do 3,5, pokud nebudete nakládat 2x víc, než uveze.
C auto, to máš:
zákazy ve městech, tacho, POV, SD, STK, mýto, krabičkáři, odbor dopravy, větší postih za stejný přestupek, drahý nd, prostě pakárna skoro jako s dospělým lkw.
pon úno 09, 2015 9:08 pm

maj74
Příspěvky: 2
Registrován: pon úno 09, 2015 1:13 pm
Bydliště: Vysoké Mýto

Příspěvek

Děkuju.
Tak to je běs. Tak to vypadá jednoznačně do 3.5t
Ještě prosím o radu, vybírám mezi Ford tranzit, mercedes. Jak sou na tom prosím Iveca?
Hodně si na ně dost lidí stěžovalo.
Díky
pon úno 09, 2015 9:14 pm

Stralis 4P2
Příspěvky: 333
Registrován: ned pro 30, 2012 7:46 pm
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Proč dvojmontáž? Je hodně úzká mezi blatníky a dvě pneu navíc. Iveco je dobrý, jako jediné je na rámu a nechá se hodně naložit a má na závěs 3,5T. Se spolehlivostí si asi nevybereš, každé auto má něco. Záleží jak se o něj předchozí majitel staral.
úte úno 10, 2015 10:18 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Bohužel ojetý transit ani mercedes nejsou moc dobré volby... Sprintery mají velké problémy s DPF filtry motory a elektronikou,transit prozměnu shnije na prach,a motory TDCI jsou známé praskáním pístů... :wink:

Obě tyhle značky dělaly dobrá auta tak do roku 2007,pak se to zkazilo,jak se začal klást důraz na ekologii před výdrží auta :wink:

Leda pokud by jste chtěli nějakou starou vránu třeba do roku 2005,6 tak tehdy transit i sprinter ještě fungovaly slušně
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte úno 10, 2015 10:41 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů