Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
krupiq
Příspěvky: 3
Registrován: čtv lis 27, 2014 2:14 pm
Bydliště: Kopřivnice

Vícenásobné pohony Tatra vs zbytek světa

Příspěvek

Ahojte,
mohl by mi někdo zodpovědět tuto otázku? Něco vím, ale čím víc toho bude, tím líp.
Jaké výhody mají vícenápravové koncepce Tatra (8x8,10x10,12x12) oproti přímým konkurenčním značkám?

Díky moc
pát čer 12, 2015 6:59 pm

mates
Příspěvky: 4115
Registrován: úte led 23, 2007 4:37 pm
Bydliště: Budilov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

co se týká sériovky má tatra zcela odlišnou koncepci od zbytku světa. tvůj dotaz by asi měl být v sekci tatra. nemá smysl zde pitvat něco, co je tam už myslím 100x popsaný, včetně praktických zkušeností od řidičů
www.proridice.eu, www.sdruzeniridicu.cz ....řidiči pro sebe
CB10(7) Martin-Háje
original pražskej pepik s botama od hnoje.....t.č trvale u hnoje
ned čer 21, 2015 5:51 am

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 44 hostů