Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Našel jsem toto - http://volvo.czechmat.cz/6722/detail-st ... lvo-fm-400 za 1,6m. Co na toto vozidlo říkáte? Ještě uvažuji na variantiou auto 4x2 a třínápravový vlek jelikož třínapravový vlek za třínápravové auto nemá smysl, kvůli celkové povolené hmotnosti.
Hrozné jak jsou ty auta drahý. Docela by mě zajímalo, kolik musí stát nové. To musí být snad 4 miliony
Hrozné jak jsou ty auta drahý. Docela by mě zajímalo, kolik musí stát nové. To musí být snad 4 miliony
auto potřebuješ tříosý, vlek pak může být i dvouosý když ti stačí menší tonáž
Daf, Volvo, ono je to jedno, důležitý jak se o auto staral předchozí majitel, jestli poctivě servisoval
ruka ideálně aby nebyla starší jak auto, často to různě v bazarech přehazují
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
Daf, Volvo, ono je to jedno, důležitý jak se o auto staral předchozí majitel, jestli poctivě servisoval
ruka ideálně aby nebyla starší jak auto, často to různě v bazarech přehazují
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1
ladiikk, pokud máš dobrou ruku tak se dá účtovat za skládání klidně 100kč a ten zákazník to zaplatí. Dělám ve stavebninách a ruku nemám nejlepší (palfinger pk 10000), např. paleta zámk. dlažby která neváží míň jak 1500kg, a mám ji za kabinou tak s ní nehnu, takže určitě bych v první řadě koukal po kvalitní ruce. Jinak se mi ne málokrát stává, že třeba s 10 paletama třikrát přejíždim aby to PÁN měl tam kde on potřebuje, to vždycky kvetu hlavně člověk pak nic nestíhá.
A jestli můžu ještě jednu věc, tak mám 12palet z auta za 15-20minut sám bez pomoci, bez dálky vyloženo, ale zas záleží jestli máš vidle nebo to vše děláš popruhama .
Jinak mě osobně se líbí tahle scanie, sice nemá ty požadavky které jsi napsal, ale mít něco našetřeno a hlavně mít jistotu práce tak jdu do ní, ale tu jistotu dnes nemá nikdo, že. Takže na ni budu dál koukat jen na netu
http://www.mascus.cz/preprava/autojerab ... u60fy.html
A jestli můžu ještě jednu věc, tak mám 12palet z auta za 15-20minut sám bez pomoci, bez dálky vyloženo, ale zas záleží jestli máš vidle nebo to vše děláš popruhama .
Jinak mě osobně se líbí tahle scanie, sice nemá ty požadavky které jsi napsal, ale mít něco našetřeno a hlavně mít jistotu práce tak jdu do ní, ale tu jistotu dnes nemá nikdo, že. Takže na ni budu dál koukat jen na netu
http://www.mascus.cz/preprava/autojerab ... u60fy.html
No mám vydle a ruku italskou Amco Weba 811 3s. Má dosah 9,5m při 980kg. Takhle rychle skládat nedokážu. Vždycky se vydle otáčí nějakým směrem a než je dostanu do palety, tak k nim musím alespoň jednou jít. To samé při vyndávání vydlí z palety. To koukám jak si rychlý...
Myslíte, že je dobrý mít ovládání ruky na rameni ze sedátka? Nedokážu si představit s tím dělat a běhat otáčet ty vydle neustále. Bazarový auta ze západu toto ovládání mají často.
Myslíte, že je dobrý mít ovládání ruky na rameni ze sedátka? Nedokážu si představit s tím dělat a běhat otáčet ty vydle neustále. Bazarový auta ze západu toto ovládání mají často.
Když jsem s tím začínal před dvěma roky tak jsem nevěděl kam dřív koukat, jestli páčky, vidle nebo co děla ruka .. Taky záleží na tom jak to máš naložené na autě, já si vše nakládám tzv. na píchačku, právě z toho důvodu, že při skládání to beru jen na široko ty palety, takže vidle položím na auto a HR si je nasunu do další palety, takže to pak pěkně odsejpá. Když se s tím člověk naučí tak je to paráda ..Ale to už jsme trošku mimo téma.
Takže za mě bych v první řadě vybíral auto podle ruky, ta scanie vypadá že nemá špatnou ruku, a krom té sedačky kterou bych také nemusel jsem koukal že má i dálku na jedný fotce.
Takže za mě bych v první řadě vybíral auto podle ruky, ta scanie vypadá že nemá špatnou ruku, a krom té sedačky kterou bych také nemusel jsem koukal že má i dálku na jedný fotce.
Od té doby,co máme auto s dálkovým ovládáním,bych už do ruky bez něj nešel,je to pro řidiče-jeřábníka neskutečné ulehčení práce,nejen když skládá sám,taky to hodně snižuje riziko poškození čehokoli,prostě si stojíš,tam odkud máš nejlepší rozhled,klidně přímo u palety(břemene) a nejsi odkázaný na to co ti kdo ukáže,nepotřebuješ rotátor,nezablokuješ si krční páteř... Souhlasím s názorem,že je třeba hledat podle ruky.V tvém případě každopádně ruku na zadku,kromě skládání vleku lepší trakce zatížené poháněné střední nápravy a taky s rukou na zadku dostaneš vždycky dál od auta,zadek auta strčíš kamkoli narozdíl od kabiny...Ta Scania vypadá hodně dobře...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
Nebylo by variantou koupit 3-letý 6x2 BDF podvozek (najeto cca. 250 Tkm, cena kolem 55 tis. EUR bez DPH), na to novou ruku dle potřeby, nástavbu upravit ze starší BDF nástavby (cca. 30 tis. Kč) a k tomu 2-osý točnicový BDF přívěs (nový od 11 tis. EUR) + starší BDF nástavba (cca. 30 tis. Kč)? Auto už bude zachovalá E5 s málo ujetými km, nová ruka, nový/zánovní přívěs a výměnné nástavby jsou dostatečně robustní, budou možná trošku orezlé, ale hlavním nosníkům nic nebude. Taková souprava by pak pár roků mohla bez větších investic vydržet. My máme nejstarší BDF nástavbu z roku 1991 (ještě Kässbohrer), za celou dobu se 1x opískovala, 1x nalakovala, nová dřevěná podlaha a funguje pořád. Přívěs je točnicový 2-osý Krone z roku 2004 (koupen v 2007), kromě popraskaných kotoučů a výměny pneu žádné náklady, vše původní. Auto máme MAN TGA 26.360 6x2 LL, taky z roku 2004, koupen v roce 2007 (měl najeto 342 tis. km), dnes má 630 tis. km a za celou dobu dražší opravy:
spojka, turbo, výměna vstřiků, těsnění pod hlavou, gumičky pod vložkami, teď se motor překroužkoval, jinak běžná údržba oleje, filtry, brzdy, výměna baterií.
spojka, turbo, výměna vstřiků, těsnění pod hlavou, gumičky pod vložkami, teď se motor překroužkoval, jinak běžná údržba oleje, filtry, brzdy, výměna baterií.
Tatra + MAN = Superstroj!
Ahoj, jezdím pro svoje stavebniny. Průběžně koukám na bazary když by se něco opravdu super výhodného naskytlo, tak beru hned. Občas zvažuji, jestli nevzít nové na úvěr, jelikož to by vydrželo třeba zase 15-20 let. Problém je v tom, že nové je obrovská investice a nikdo neví jak to půjde za rok natož za 5 let.... Jinak auto co mám ted Líza šlape dobře, protože je udržovaná, ale už to je na dnešní dobu skoro veterán. Trochu problém je to, že peníze, který za dopravu a skládání vybereme (když nepočítám to, co se vydělá na zboží) - třeba loni, tak dá akorát na naftu, pojistku, daň, STK a nějaké drobné opravy, ale už ne na nový auto nebo mzdu řidiče :/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů