Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
bihouz

Řada na odpojení vleku

Příspěvek

Dobrý,

Nemáte někdo tip jak nejlépe odpojit vlek v kopci? Je to saskarna na cca 20 minut. Což mě moc nebavilo na rovině to je sranda...

Diky
pát úno 12, 2016 7:46 am

Uživatelský avatar
Tomino
Příspěvky: 498
Registrován: pát led 26, 2007 6:03 pm
Bydliště: Slavičín

Příspěvek

Já to dělám i na rovině tak že když to zustane zašponované tak přifouknu nebo odpustím měchy na přední nápravě, tím se oje pohne nějaký ten centimetr dopředu nebo dozadu a je to. vlečku odbrzdím a nechám kousek couvnout když je zadkem z kopca aby mně to zpátky nezacvaklo. šaškárna na minutu
pát úno 12, 2016 1:57 pm

bihouz

Příspěvek

Včera jsem měl auto dolů a ta mrcha ne a ne ven. S mecha to dělám taky...
pát úno 12, 2016 3:01 pm

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Tak to pořádně promaž , kdo maže ten jede ,a stěma měchama by to mělo jít , kdyžtak 30 cm trubku jemně si pomoct.
pát úno 12, 2016 10:43 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Já když je nejhůř naloženej z kopce si zabrzdím vlek čudlama,odbrzdím auto,aby popojelo dopředu a čep se opřel o předek díry v oji,pak jdu k závěsu,levou rukou tlačím do páky otvírání a pravou klackem nebo pajsrem,abych na to dostal prvně odbrzdím přední nápravu,pokud to nestačí,jak to klesne na měchách a povolí se oj,tak si pro jistotu hodím 10cm před zadní nápravu klín,aby mě to neslisovalo a pak stejným stylem odbrzdím aji zadek,chce to ale rychle zabrat do páky,než to popojede moc,jinak se musí celé martýrium opakovat...stejný postup,akorát obráceně,se dá použít aji při zapřahání...průser je když máš ty čudlíky někde vzadu,Já je mám naštěstí ve předu u točny...kdysi tady dával Kruji fotky přípravku,co si vyrobil železo a pružiny mu tahaly páku,když odpřahal v terénu,páč když máš kola zabořený v blatě,je to fakt problém sám to otevřít...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pát úno 12, 2016 10:50 pm

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Zdarec, už jsem to na jednom autě měl a teď si to nechám udělat opět páč odpojit naložený tamdem bývá občas bez pomocníka pakárna.
viewtopic.php?t=435&postdays=0&postorder=asc&start=3720
Lesu zmar!
sob úno 13, 2016 5:38 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů