Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
Protože tomu automatu na mercedesu stačí málo, a rozsvítí se ti přehřátá spojka.
Ten automati si neumí poradit ani s projížděním úžké ulice - tady v Praze jezdíme do ulice Zdiměřická (kdo chce, může se podívat na googlestreet), kde prostě se protahuješ mezi zaparkovanými osobními auty. A jak prostě jedeš stylem málo plynu/brzda, kolegovi se tam rozsvítí přehřátá spojka, pak červeně a je hotovo.
Nedejbože když jsi nucen si zapnout někde v terénu uzávěrky - párkrát to má tendeci si to hrábnout, párkrát si to i hrábne a konec.
To třeba kolega, co má automat v FH, tak je spokojenej a tyhle problémy nemá.
Já mám příplatkovej manuál, tak já jsem v klidu. Ale mercedesu ty automaty nějak nejdou. Takže když se má jet někam kde je to nezpevněný, kluci co maj automat jsou za mnou s tím, jestli tam nezajedu já, že oni by se tam nedostali nebo tam i zůstali
A nebo když jedeš do kopce, skoro zastavíš a chceš znova přidat - tak automat vůbec neví, co tam má dát - kolikrát to skončí tak, že musíš zastavit a od znova. V kopcích si to nepodřadí jak by mělo, když si podřadíš manuálně - tak tě automat vyfakuje a zase si tam vráti rychlost dle svého uvážení.
A nebo jsou všichni, co maj automaty paka Což si nemyslím....
Ten automati si neumí poradit ani s projížděním úžké ulice - tady v Praze jezdíme do ulice Zdiměřická (kdo chce, může se podívat na googlestreet), kde prostě se protahuješ mezi zaparkovanými osobními auty. A jak prostě jedeš stylem málo plynu/brzda, kolegovi se tam rozsvítí přehřátá spojka, pak červeně a je hotovo.
Nedejbože když jsi nucen si zapnout někde v terénu uzávěrky - párkrát to má tendeci si to hrábnout, párkrát si to i hrábne a konec.
To třeba kolega, co má automat v FH, tak je spokojenej a tyhle problémy nemá.
Já mám příplatkovej manuál, tak já jsem v klidu. Ale mercedesu ty automaty nějak nejdou. Takže když se má jet někam kde je to nezpevněný, kluci co maj automat jsou za mnou s tím, jestli tam nezajedu já, že oni by se tam nedostali nebo tam i zůstali
A nebo když jedeš do kopce, skoro zastavíš a chceš znova přidat - tak automat vůbec neví, co tam má dát - kolikrát to skončí tak, že musíš zastavit a od znova. V kopcích si to nepodřadí jak by mělo, když si podřadíš manuálně - tak tě automat vyfakuje a zase si tam vráti rychlost dle svého uvážení.
A nebo jsou všichni, co maj automaty paka Což si nemyslím....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
Sice jsme asi trošku OT,ale:
To přehřátí spojky můžu potvrdit i u Akšrota MP3 automat s návěsem,tam se mi to podařilo na dvou různých autech dvakrát,při složitějším couvání na rampu přes ruku,otravně to řve a rozsvítí se to celkem brzo,doba chladnutí je i v téhle zimě cca půl hodiny
Jinak mě osobně systém řazení toho automatu vůbec hlava nebere,buď to podtáčí a nebo přetáčí,hlavně u studeného motoru volí vysoké otáčky a u teplého to podtáčí,ale snad nikdy tam nenechá ideální kvalt,proto když mám zrovna automat,hned po startu přepínám na manuál a řadím ručně,tam odpadá spousta problémů a nervů
Jo a naučilo mě to používat tlačítko "posunovací režim",protože bez něj je spojka při couvání naložené soupravy přehřátá prakticky hned,tohle ten bod přehřátí oddaluje a couvá to citlivějc ,bez škubání...
To přehřátí spojky můžu potvrdit i u Akšrota MP3 automat s návěsem,tam se mi to podařilo na dvou různých autech dvakrát,při složitějším couvání na rampu přes ruku,otravně to řve a rozsvítí se to celkem brzo,doba chladnutí je i v téhle zimě cca půl hodiny
Jinak mě osobně systém řazení toho automatu vůbec hlava nebere,buď to podtáčí a nebo přetáčí,hlavně u studeného motoru volí vysoké otáčky a u teplého to podtáčí,ale snad nikdy tam nenechá ideální kvalt,proto když mám zrovna automat,hned po startu přepínám na manuál a řadím ručně,tam odpadá spousta problémů a nervů
Jo a naučilo mě to používat tlačítko "posunovací režim",protože bez něj je spojka při couvání naložené soupravy přehřátá prakticky hned,tohle ten bod přehřátí oddaluje a couvá to citlivějc ,bez škubání...
Pražské dodávkář a návěsář
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master
Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu
pučanges: Nevychytali, protože u Arocse ten problém přetrvává. Nabízej přehrání v Mercedesu softwaru (u Actrose MP3 nám to dělali snad 3x), u Arocse nevím jestli to dělali. Dle řidičů tam nějaký zlepšení proběhlo, ale žádná hitparáda
Sportback: Co vím, tak asi 8let starý Volvo FH v pohodě. Dál nevím, do mixů se dává především manuál. U Mercedesu to je díky ceně, za manuál je snad příplatek 30tkč
Ono stačí, jak mě manuální Arocs radí, kdy mám řadit. Jedu do kopce, jsem rád že to jede otáčky okolo 1300 a bliká na mě šipka, at přeřadím o kvalt vejš Tak to vždy jen okomentuju slovy at se spolehne a po chvilce kolikrát i podřadím, aby měl just důvod na mě tou šipkou blikat
A kldyž jsem měl na Actrosu džojstyk, tak "automatický" režim tam kolikrát taky dal kravinu. Ale tam nebyl problém si řadit sám. Dle mě džojstyk bylo úplně to nejlepší, co Mercedes dělal. Sice to bylo pomalejší, ale pohodlný a dával sis tam co chceš....
Sportback: Co vím, tak asi 8let starý Volvo FH v pohodě. Dál nevím, do mixů se dává především manuál. U Mercedesu to je díky ceně, za manuál je snad příplatek 30tkč
Ono stačí, jak mě manuální Arocs radí, kdy mám řadit. Jedu do kopce, jsem rád že to jede otáčky okolo 1300 a bliká na mě šipka, at přeřadím o kvalt vejš Tak to vždy jen okomentuju slovy at se spolehne a po chvilce kolikrát i podřadím, aby měl just důvod na mě tou šipkou blikat
A kldyž jsem měl na Actrosu džojstyk, tak "automatický" režim tam kolikrát taky dal kravinu. Ale tam nebyl problém si řadit sám. Dle mě džojstyk bylo úplně to nejlepší, co Mercedes dělal. Sice to bylo pomalejší, ale pohodlný a dával sis tam co chceš....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
-
- Příspěvky: 2316
- Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
- Bydliště: u Kolína
- Kontaktovat uživatele:
David29, joistic v MB mě bavil tak ze začátku, bo to bylo něco jinyho. Ale za chvilu mě to začalo jaksi srat, to lupání, a tak jaksi všechno kolem toho. Bylo to dobry, že můžeš telefonovat, nebo svačit a házet to tam loktem . Ale nedej bože pustit spojku dřív v nějakym pořádnym stoupáku. Tak konec a stojí to.
Pro dopravce to má aspoň výhodu, že s tím může jezdit ultrablb a nezničí převodovku špatnym řazením.
Pro dopravce to má aspoň výhodu, že s tím může jezdit ultrablb a nezničí převodovku špatnym řazením.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů