Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět

Co by jste vybrali?

Iveco Trakker 360 4x4
11
22%
SCANIA 370 4x4
40
78%
 
Celkem hlasů: 51

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Hm, to jsem zěvdavej, co s tím automatem budete na sněhu dělat... Budete moc solit a prohrnovat leda mokrý silnice :-D
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
pát pro 16, 2016 9:29 pm

Venca R
Příspěvky: 1975
Registrován: stř bře 02, 2011 12:00 pm
Bydliště: Vychodní čechy

Příspěvek

proč?
pát pro 16, 2016 9:55 pm

pát pro 16, 2016 10:20 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Protože tomu automatu na mercedesu stačí málo, a rozsvítí se ti přehřátá spojka.
Ten automati si neumí poradit ani s projížděním úžké ulice - tady v Praze jezdíme do ulice Zdiměřická (kdo chce, může se podívat na googlestreet), kde prostě se protahuješ mezi zaparkovanými osobními auty. A jak prostě jedeš stylem málo plynu/brzda, kolegovi se tam rozsvítí přehřátá spojka, pak červeně a je hotovo.
Nedejbože když jsi nucen si zapnout někde v terénu uzávěrky - párkrát to má tendeci si to hrábnout, párkrát si to i hrábne a konec.

To třeba kolega, co má automat v FH, tak je spokojenej a tyhle problémy nemá.

Já mám příplatkovej manuál, tak já jsem v klidu. Ale mercedesu ty automaty nějak nejdou. Takže když se má jet někam kde je to nezpevněný, kluci co maj automat jsou za mnou s tím, jestli tam nezajedu já, že oni by se tam nedostali nebo tam i zůstali

A nebo když jedeš do kopce, skoro zastavíš a chceš znova přidat - tak automat vůbec neví, co tam má dát - kolikrát to skončí tak, že musíš zastavit a od znova. V kopcích si to nepodřadí jak by mělo, když si podřadíš manuálně - tak tě automat vyfakuje a zase si tam vráti rychlost dle svého uvážení.


A nebo jsou všichni, co maj automaty paka :-D Což si nemyslím....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
sob pro 17, 2016 9:48 am

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Sice jsme asi trošku OT,ale:
To přehřátí spojky můžu potvrdit i u Akšrota MP3 automat s návěsem,tam se mi to podařilo na dvou různých autech dvakrát,při složitějším couvání na rampu přes ruku,otravně to řve a rozsvítí se to celkem brzo,doba chladnutí je i v téhle zimě cca půl hodiny :roll:

Jinak mě osobně systém řazení toho automatu vůbec hlava nebere,buď to podtáčí a nebo přetáčí,hlavně u studeného motoru volí vysoké otáčky a u teplého to podtáčí,ale snad nikdy tam nenechá ideální kvalt,proto když mám zrovna automat,hned po startu přepínám na manuál a řadím ručně,tam odpadá spousta problémů a nervů :wink:

Jo a naučilo mě to používat tlačítko "posunovací režim",protože bez něj je spojka při couvání naložené soupravy přehřátá prakticky hned,tohle ten bod přehřátí oddaluje a couvá to citlivějc ,bez škubání...
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
sob pro 17, 2016 10:29 pm

pučanges
Příspěvky: 757
Registrován: stř lis 06, 2013 7:13 pm
Bydliště: CZ

Příspěvek

ten automat na tom neco bude, kolikrat i problem se rozjet na kruhaci, mozna uz to ale vychytali...
ned pro 18, 2016 1:54 am

Sportback
Příspěvky: 116
Registrován: ned bře 23, 2014 11:56 am
Bydliště: Zlin

Příspěvek

Chlapi a tyto problemy s automatem a spojkou má jenom mercedes?
ned pro 18, 2016 8:18 am

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 2414
Registrován: pon lis 09, 2009 7:29 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

pučanges: Nevychytali, protože u Arocse ten problém přetrvává. Nabízej přehrání v Mercedesu softwaru (u Actrose MP3 nám to dělali snad 3x), u Arocse nevím jestli to dělali. Dle řidičů tam nějaký zlepšení proběhlo, ale žádná hitparáda

Sportback: Co vím, tak asi 8let starý Volvo FH v pohodě. Dál nevím, do mixů se dává především manuál. U Mercedesu to je díky ceně, za manuál je snad příplatek 30tkč


Ono stačí, jak mě manuální Arocs radí, kdy mám řadit. Jedu do kopce, jsem rád že to jede otáčky okolo 1300 a bliká na mě šipka, at přeřadím o kvalt vejš :-D Tak to vždy jen okomentuju slovy at se spolehne a po chvilce kolikrát i podřadím, aby měl just důvod na mě tou šipkou blikat :-D
A kldyž jsem měl na Actrosu džojstyk, tak "automatický" režim tam kolikrát taky dal kravinu. Ale tam nebyl problém si řadit sám. Dle mě džojstyk bylo úplně to nejlepší, co Mercedes dělal. Sice to bylo pomalejší, ale pohodlný a dával sis tam co chceš....
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
ned pro 18, 2016 9:11 am

Ivan Hofman
Příspěvky: 2316
Registrován: pon pro 31, 2007 11:18 pm
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Kluk na Zapě komentoval že se stim stydí jezdit , jak to automat před kŕžovatkou podřazuje a motor šíleně vytáčí . Za mě tga v automatu pohoda .
ned pro 18, 2016 12:57 pm

Rob82
Příspěvky: 235
Registrován: úte říj 15, 2013 6:11 pm
Bydliště: čr

Příspěvek

Nevím, s mercedesáckym automatem jsem nejel, ale vždycky jsem si říkal, že nemůže být horší automat, jak v Manu. Proto mě udivuje Ivanova poslední věta.
Za mě Volvo euro 5. Nic lepšího jsem v trucku nepoznal. Nejsem zapřísáhlej Volvák (je mi to prdel s čím jezdím, když to funguje, jak má).
ned pro 18, 2016 4:19 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

man tipmatic brali v trucktestech pár let zpět jako nejlepší automat
ned pro 18, 2016 5:09 pm

Uživatelský avatar
MACÍNO
mat
Příspěvky: 447
Registrován: úte čer 16, 2009 5:31 pm
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek

Taky jezdim s MP3 v automatu a problem s prehratou spojkou, jsem mel jen jednou. Tak by me celkem zajimalo, na jaky vzdalenosti couvate, ze se vam to hreje. Posunovaci rezim nemam vyzkousenej.
ned pro 18, 2016 5:33 pm

Rob82
Příspěvky: 235
Registrován: úte říj 15, 2013 6:11 pm
Bydliště: čr

Příspěvek

David29, joistic v MB mě bavil tak ze začátku, bo to bylo něco jinyho. Ale za chvilu mě to začalo jaksi srat, to lupání, a tak jaksi všechno kolem toho. Bylo to dobry, že můžeš telefonovat, nebo svačit a házet to tam loktem :) . Ale nedej bože pustit spojku dřív v nějakym pořádnym stoupáku. Tak konec a stojí to.
Pro dopravce to má aspoň výhodu, že s tím může jezdit ultrablb a nezničí převodovku špatnym řazením.
ned pro 18, 2016 6:58 pm

vašek
Příspěvky: 1448
Registrován: úte úno 19, 2008 12:02 pm
Bydliště: Morava

Příspěvek

rychlo rozjezd brum brum brum, pak trrrrrrrrr trrrrrrrrrrrr a tak zase pěkně pomalu odznova brum brum brum, a už pěkně v klidu lup, brum brum brum, lup brum brum, lup brum brum :D
ned pro 18, 2016 7:09 pm

Rob82
Příspěvky: 235
Registrován: úte říj 15, 2013 6:11 pm
Bydliště: čr

Příspěvek

Vidím, že znáš Mercedesa :D
ned pro 18, 2016 7:14 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů