Stránka 17 z 18

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: úte úno 21, 2017 10:23 am
od Pavel Šebek
To se uvidí, co řekne...

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: stř úno 22, 2017 3:59 pm
od David29
To přijmou, koupej barvu v pixle, štětec, přetřou a hotovo :-D

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: pát bře 17, 2017 7:29 pm
od Pavel Šebek
Tak nám řekli, že se nesmíme divit, protože to trpí v soli, my jim řekli, že to v soli nikdy nebylo, tak jen další výmluvy na dodavatele a podobně...

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: sob bře 18, 2017 12:07 pm
od karel slezák
Tak u nás je pár kusů od kobitu myslim na posyp jinak samej schmidt radlice sou i kobitacky. kdyz sem to zpetne prolit: klasika sul- chlorid vapenaty do minus 9 a solanka je ucinejsi do vetsich mrazu je to vlastne namichanej koncentrat jak na uzeni az budu v praci tak sem dam fotku zasobniku a misiciho centra ucinejsi ale drazsi. V te soli co ztvrdla nebyl protispekaci pripravek ktery zamezi speceni a hrudkovateni soli u nas sou sklad na tisice tun soli a nikde nic furt sypka sul akorat se vlhkem utvori krusta par mm. Nemuzes srovnavat kvalitu opracovani kobitu na skopcaka. Predsypat suchou silnic je nesmysl protoze to auta rozhazi mimo vozovku. Pokud potkam techniku ktera jede nesype jede asi pro matros nebo na svuj usek ktery je od zakladny i nekolik km u nas je zatim 21 useku.

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: sob bře 18, 2017 12:16 pm
od karel slezák
tak je udelan plan posypu

Obrázek

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: čtv dub 20, 2017 5:01 pm
od Pavel Šebek
Tak mi to z toho Kobitu nějak nechtěj vrátit, to je bomba.

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: ned dub 30, 2017 10:38 am
od Pavel Šebek
Tak se mi konečně vrátilo auto z té světové špičky.

Reklamace věcí, co jsem fotil na předchozí stránce

- únik oleje - veřešno tak, že jsem v kabině našel nové rychlospojky na upínačku, z čerpadla to vypadá, že neteče a z rozvaděčů nevím, nástavbu jsem ještě neměl zapnutou

- zkrácení schůdků - vyřešeno, zaříznuto

Obrázek

-skládací střecha, výměna silonových koleček na čepu, zajištěných prasácky ségrovkou která z jednoho kolečka vypadla a jezdících po hraně pásoviny občas mimo... - vyřešeno - mechanik seřídil, ale na tom není co seřizovat, takže budu muset koupit rolny s ložiskama a na ty pásoviny navařit nějaké dráhy, ať to má po čem jezdit...

- přidat ovládání střechy někam na dosah ze země - na to se zapomnělo

- přidat nádrž na vodu - na to zapomněli při výrobě, teď už tam je

- koroze - nedostříkaná podlaha nástavby zatřená štětcem kam se dosáhlo, plynové vedení, s tím se údajně nesmí nic dělat, reznoucí svár na nerezovém komínu zatřen stříbřenkou, výfuk od bufíku natřen stříbřenkou, vyměněny dva orezlé šrouby a vysvětlení, že v té soli nepomůže ani ta nejdokonalejší ochrana (zajímavé je, že u nástavby Schmidt to pomůže a tohle auto jezdilo dva měsíce v inertu)

Obrázek

- hadice k plynovému hořáku, šoupající se o hranu reflexní tabule nad světlem - vyřešenou radou zavírat plyn a na reflexní desku doplněna guma ze Škody 105 ze dveří

ale to nejlepší na konec, poslali jsme do kobitu tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=x5vLtcXTApw&t=

Něco podobného, že by jsme potřebovali a oni, protože jsou světová špička a dokáží vyrobit to, co nikdo jiný na světě (což je teda pravda :lol: ), zhostily se úkolu a tady je výsledek...


Obrázek Obrázek Obrázek

Takže teď už zbývá jen taková drobnost, jak to předělat, aby šel tahat podvál...

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: ned dub 30, 2017 10:11 pm
od Ivan Hofman
Zadní jekl vyříznout, posadit ho o 40 dolů a co jsou ty 4 šrouby z boku tak to udělat na panty . Spodek vyndat a zvednout to nahoru. To video supr , ještě na konci jak odjízděl do křižovatky kdyby byl záběr že tam řidič nesedí tak by to bylo na 110 procent :D

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: stř kvě 03, 2017 3:41 pm
od Pavel Šebek
To jsem taky vymyslel, jenže ještě je tam nasazená zavírací tlama a kvůli tomu to jen tak nepůjde, každopádně dneska mi šneky sežraly kus zadního plechu.

Re:

Napsal: pát kvě 05, 2017 5:43 pm
od mates
Malča píše:
pát pro 23, 2016 4:32 pm
Pavle pod tím majákem jsou takové tři černé kroužky a těma se dá ladit výška
majáku.Já jsem taky neměl to prodloužení dveří na desetikole ale naše bývalé
vedení je na všechny dokoupilo a každej Arocs co potom co potom došel už je
má,boty se tam krásně vlezou.
nechci rejpat sodruhu,ale ta výška je tam od skopčáků proto,že maj předpis odkud a pod jakym uhlem mají bejt ty majáky vidět. proto to dávaj tak, že to vypadá jak piča, to auto, ne intercoule :P

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: úte kvě 23, 2017 4:14 pm
od Pavel Šebek
a co dělá sypač v létě?


Obrázek Obrázek

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: stř črc 12, 2017 6:47 pm
od Pavel Šebek
Teď už vážně nemám žádné pochybnosti, že Kobit je světová špička!

Po čtrnácti dnech provozu na balené - obě podlahy děravé...


Obrázek Obrázek

upadlé kolečko regulace rychlosti šneků (šneky už dokázali sežrat jeden plech v nástavbě a to hned druhý den) beru jako banalitu, nad kterou mávnu rukou...


Obrázek

Tepelná pojistka na LPG soustavě už je horší, plyn se neodvážím natankovat...


Obrázek

Jedno světlo na šipce přestalo svítit - reklamace u firmy Hit Hofman: přivezte to a my se na to podíváme... jo vám se tam dostala voda, to si řešte s Kobitem

Kobit by k tomu řekl, přivezte to a my se podíváme, potom by řekli, že je to chyba obsluhy, že se do toho dostala voda bylo by. Jenom teda zapomněli do návodu napsat, že ze sypačem se smí jezdit pouze za pěkného letního slunečného dne a parkovat v suché garáži...


Obrázek

A dnes toto: odešel vzduchovej válec z Pragy V3S nebo co to je na otvírání čuby (luxus, když je korba plná balený, která chladne, sice se dá ohřívat bufíkem, ale dva kolegové, co ho používali, tak už jim nejde, tak ho raději nezapínám, navíc jeho vypínač Kobit umístil do kabiny ke spolujezdci) takže už se mi tam ani nechce moc strkat ruka, když to čistím...



Obrázek

Vtipný je, že na firmě měli největší strach z auta, protože to není stará poctivá Tatra


Obrázek

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: čtv črc 13, 2017 11:58 pm
od Plechus
To máš nějaký brutálně páteční auto, nebo to je u Kobitu normální? Nedávno jsem jel okolo nich a jestli je tohle jejich běžná úroveň kvality tak nechápu, že mají plný dvůr podvozků připravených pro nástavby..

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: pát črc 14, 2017 12:11 am
od Pavel Šebek
Kobit je prostě klasicky českej šmejd, nic jinýho a o přístupu k reklamacím se ani nemá cenu bavit. Sám nechápu, že mají tolik práce, ale do karet jim asi hraje zahryzlost komunistických podniků a mírně nižší cena proti nesrovnatelně lepším německým, francouzským, italským, dánským a chorvatským nástavbářům...

Re: Iveco vs. Scania pro zimní i letní údržbu cest (vyhrálo Medo

Napsal: pát črc 14, 2017 3:22 pm
od martin440
TWL to je paskvil , :pray: a já myslel, že jsou aspoň průměr .... :wall: