Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
nevim jakou ma ()520 motorovku ale FH500 ji ma normalni....Jen se chvastji,nic vice.Kdyby byla tak skvela jak pises,nikdo by do fh prece retarder nedelal,nebo ano?uvazuj logicky..a retarder uz davno nema 300kg jak tu nekdo pise,to mela stara elektricka Telma 20 let zpet,na tu dobu pecka vsak.
Neřeším...
Přiznám se že neznám přesně dnešní nabídku retardérů......poslední Scania kterou jsme ve firmě měli byla s retardérem a byla o 300kg těžší než ostatní vozy. Rok 2010.
Mám DAFa 6ku a i když je to krabice tak bych ho nevyměnil....a za Scanii už vůbec ne. A jak jsem psal....dobrá spotřeba, a motorovka udrží mých 44tun z Mohelničáku naprosto bez problémů. Mám automat a za rok a půl co s tím jezdím nemám jediný důvod ke stížnosti.
Mám DAFa 6ku a i když je to krabice tak bych ho nevyměnil....a za Scanii už vůbec ne. A jak jsem psal....dobrá spotřeba, a motorovka udrží mých 44tun z Mohelničáku naprosto bez problémů. Mám automat a za rok a půl co s tím jezdím nemám jediný důvod ke stížnosti.
-
- 2. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 5150
- Registrován: sob pro 11, 2010 4:17 pm
- Bydliště: Orlova
- Kontaktovat uživatele:
stare retadery meli pul tuny pomalu,elektricke urcite a byli prisroubovane za spajzou.dnes uz to je v kupe vse a jsou olejove.Mohelnicak ti udrzi i liana,jak to beres takto,jak tam das dve minus kvalt,pojedes sice 8kmh za hodinu ale brzdy budou studene..Tak se uz dnes nejezdi ja vim.FH taky mohelnicu udrzi to je jasne,jen napriklad na scanii si nastavis 70kmh dolu kopcem a vic neresisi,toto fh ani daf neumi,kolise to nahoru dolu.Nevim zda me chapes.
Neřeším...
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
T520 neudržela v klesání k přechodu Brumov-Bylnice na motorovce ani prázdný podval, rychlost se zvyšovala a muselo se na brzdy.
Nevím teda jak by se to chovalo v klasickém návěsu, ale já bych každopádně volil retardér.
Nevím teda jak by se to chovalo v klasickém návěsu, ale já bych každopádně volil retardér.
Naposledy upravil(a) M.Z. dne stř srp 24, 2016 8:44 pm, celkem upraveno 1 x.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
no já jsem s hmotnostma docela na hraně, tak se právě ptám na tu VEB+ nebo jak tomu říkají. v automatu by ti to mělo samo podřazovat a spolu s motorovkou udržet rychlost
renault premuium dxi 460 6x2 2010 motorovka, versus scania topline 480 retarder 6x2 2011, rozdíl minimálně 600kg, a to už mi občas vadí
renault premuium dxi 460 6x2 2010 motorovka, versus scania topline 480 retarder 6x2 2011, rozdíl minimálně 600kg, a to už mi občas vadí
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Vašek: puč si to a uvidíš, pak napiš postřehy.
Prostornost má T dobrou, řešení kabiny má chytré, akorát mi vadí ty polotovary, například napůl stažené okno se třepe jak v nějakém starém vraku. Kde je těch 6 let vývoje?! Kdyby to dotáhli, mohlo to být slušné auto, těch dodo je tam víc.
Prostornost má T dobrou, řešení kabiny má chytré, akorát mi vadí ty polotovary, například napůl stažené okno se třepe jak v nějakém starém vraku. Kde je těch 6 let vývoje?! Kdyby to dotáhli, mohlo to být slušné auto, těch dodo je tam víc.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Podstatné novinky se beztak odehrávají pod plechovým pláštěm vozu. A právě těm bychom se při testu nové R480 Highline s převodovkou Opticruise chtěli podívat na zoubek. 12,8litrový řadový šestiválec je „starý známý". S dvojitě chlazeným systémem zpětného vedení výfukových plynů, výkonným vstřikováním Common-Rail a mocným variabilním turbodmychadlem poskytuje čtyřventilový motor - na tuto třídu rozhodně pozoruhodný - točivý moment 2500 Nm. A nejen to: Jako jediný sériový motor splňuje normu Euro 5 bez nutnosti použít nepohodlný AdBlue!
Pro dálkovou – mezinárodní – dopravu jsou v nabídce šesti či osmiválce s výkonem od 380 do 730 koní a pokud jde o šestiválcové agregáty, zákazník si může vybrat i zda chce motor s recirkulací výfukových plynů (systém EGR) nebo se systémem SCR a aditivem AdBlue. Jednak jsou tu k dispozici 12litrové agregáty s technologií SCR, které nabízejí výkon 280 kW/380 k resp. 1900 Nm, 309 kW/420 k resp. 2100 Nm (oba Euro 5) a pak také stejný motor plnící limity EEV. V druhé řadě pak jsou nabízeny nové 13litrové motory s technologií EGR, které všechny plní limity Euro 5. Základem je agregát s výkonem 265 kW/360 k resp. 1850 Nm, dále je k dispozici výkon 294 kW/400 k resp. 2100 Nm, 324 kW/440 k resp. 2300 Nm a konečně 353 kW/480 k resp. 2500 Nm.
Pro dálkovou – mezinárodní – dopravu jsou v nabídce šesti či osmiválce s výkonem od 380 do 730 koní a pokud jde o šestiválcové agregáty, zákazník si může vybrat i zda chce motor s recirkulací výfukových plynů (systém EGR) nebo se systémem SCR a aditivem AdBlue. Jednak jsou tu k dispozici 12litrové agregáty s technologií SCR, které nabízejí výkon 280 kW/380 k resp. 1900 Nm, 309 kW/420 k resp. 2100 Nm (oba Euro 5) a pak také stejný motor plnící limity EEV. V druhé řadě pak jsou nabízeny nové 13litrové motory s technologií EGR, které všechny plní limity Euro 5. Základem je agregát s výkonem 265 kW/360 k resp. 1850 Nm, dále je k dispozici výkon 294 kW/400 k resp. 2100 Nm, 324 kW/440 k resp. 2300 Nm a konečně 353 kW/480 k resp. 2500 Nm.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů