Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
ONO vs SHELL anketa
budu přecházet na Shell karty, teď tankujeme v podstatě z 95% ONO.
Klesne spotřeba když budeme jezdit na SHELL ropu? CZ vnitro, měření spotřeby TDM, kalibrované plováky v nádrži.
Co myslíte?
Klesne spotřeba když budeme jezdit na SHELL ropu? CZ vnitro, měření spotřeby TDM, kalibrované plováky v nádrži.
Co myslíte?
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11907
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
za mě určitě ne ..... jedinej bonus...bodíky pro řidiče pokud jim je necháš osobně sem porovnával (tankuju 95% ono) ono-eurowag -esso , +- všechno stejný , i když někdy se mi zdá, že při natankování "jiný várky" spálim mín , ale je to subjektivní pocit , auto jede furt stejně , u všech stanic ..jednou to smrdí tak, podruhý tak, jednou to pění jak jar , po druhý je to čirý bez pěny , jednou žlutý jak chcanky podruhý míň .... myslim si že si to každej mixuje, jak se jim to hodí do krámu , ale jedno vim jistě .... s onem mi to nikdy nezamrzlo ,,,,,
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Nevím jak ONO vs. Shell... Ale...
Tankujeme na firmě, klasika. Nafta jakkási žlutá - leč auta na ní maj namotáno 300tkm (+mraky motohodin) a problémy se vstřikováním apod. nejsou.
Ale když jezdíme venku, máme eurowag - tj. PapOil nebo EuroOil. Jelikož mi na autě záleží, neváhal jsem a bral jsem na EuroOilce naftu s menším (nebo snad i žádným) podílem biosložky.
Nikdo mi nevykecá, že to auto nejede líp. Bohužel spotřeba se nedá moc porovnávat, protože prostě pokaždý jinej provoz, takže mi spotřeba lítá mezi 45 - 70 běžně. Ale auto jelo každopádně lépe, naloženej jsem z Plzně na Rozvadov (nájezd z Domažlický) šel o půlkvaltu nahoru.
Tankujeme na firmě, klasika. Nafta jakkási žlutá - leč auta na ní maj namotáno 300tkm (+mraky motohodin) a problémy se vstřikováním apod. nejsou.
Ale když jezdíme venku, máme eurowag - tj. PapOil nebo EuroOil. Jelikož mi na autě záleží, neváhal jsem a bral jsem na EuroOilce naftu s menším (nebo snad i žádným) podílem biosložky.
Nikdo mi nevykecá, že to auto nejede líp. Bohužel spotřeba se nedá moc porovnávat, protože prostě pokaždý jinej provoz, takže mi spotřeba lítá mezi 45 - 70 běžně. Ale auto jelo každopádně lépe, naloženej jsem z Plzně na Rozvadov (nájezd z Domažlický) šel o půlkvaltu nahoru.
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
- Tom-Oaza
- Příspěvky: 1886
- Registrován: ned čer 12, 2011 12:33 pm
- Bydliště: Nikol-city
- Kontaktovat uživatele:
ja si spotrebu pisu u vsech aut a shell nema zadnou usporu ve spotrebe oproti jinym pumpam.
shell karty sem dal jen do dodavek co jezdi po venku pred tim pouzivali DKV a tankovali kde se dalo. U rozvozu shell mam jen ja na nakladak kdyz potrebuju natankovat mimo dosah lokalni pumpy. lepsi dojezd spis vidim na OMW kdyz uz vezmu jinou pumpu
shell karty sem dal jen do dodavek co jezdi po venku pred tim pouzivali DKV a tankovali kde se dalo. U rozvozu shell mam jen ja na nakladak kdyz potrebuju natankovat mimo dosah lokalni pumpy. lepsi dojezd spis vidim na OMW kdyz uz vezmu jinou pumpu
Renault Master
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
Peugeot boxer
Iveco Daily 35C12 2x
Lancia Kappa 2,4 TDS
trochu to osvětlím bavme se o obyč.naftě
-shell,benzina,omw,mol,robin oil tito velcí dodavatelé phm tankují z jednoho zdroje a to z rafinérií Kralupy a Litvínov které vlastní Poláci(Orlen) k tomu jiní malí provozovatelé pump kteří mají s nimi smlouvy o dodávkách phm,když to vezmu obrazně všichni nabírají z jednoho sudu stejný základ jen si každá velká společnost do toho stříkne svá aditiva což se děje automaticky při plnění
-méně či více žlutá nafta -výrobce phm musí dle zákona spotřebovat tuším 7%biosložky (řepky)z celkového množství objemu PHM tudíž něktrá várka phm má v sobě více biosložky je více žlutá a jiná várka méně biosložky méně žlutá jak to tam někdo namísí a podle toho auto lépe či hůře jede
-eurooil (Čepro) odebírá taktéž z Litvínova ale vzhledem k tomu že si vyrábí řepkovou bionaftu tak těch 7% nemusí dávat do normální nafty a prodávají pouze čistou naftu bez biosložky
-ono ty nabírají po celé evropě kde koupí něco levnějšího mimo Kralupy,Litvínov,Čepro. Kvalita - slyšel jsem různé bajky ale jezdí hodně do Německa,Slovinsko a tam odsuď by asi nic špatného nemělo být,je možné že berou něco v horší kvalitě od jinud ale to ví asi jen oni
-rozdíly v kvalitě mohou být i v příhraničí kde velcí dodavatelé zajedou i pro normální naftu z důvodu logistiky k sousedům i ti mají vesměs lepší kvalitu než z našich rafinérií.
-takže Vašku otázka spotřeby dle dodavatele z naší zkušenosti nejlepší čistá od Eurooilu bez biosložky,pak už je to jedno.Za hranicemi na západ rozhodně kvalitnější nafta výborná jde i ze Slovnaftu na Slovensku.
Jiné je to v prémiových naftách ty se vozí z Rakouska,Německa,něco vyrábí i Čepro.
-shell,benzina,omw,mol,robin oil tito velcí dodavatelé phm tankují z jednoho zdroje a to z rafinérií Kralupy a Litvínov které vlastní Poláci(Orlen) k tomu jiní malí provozovatelé pump kteří mají s nimi smlouvy o dodávkách phm,když to vezmu obrazně všichni nabírají z jednoho sudu stejný základ jen si každá velká společnost do toho stříkne svá aditiva což se děje automaticky při plnění
-méně či více žlutá nafta -výrobce phm musí dle zákona spotřebovat tuším 7%biosložky (řepky)z celkového množství objemu PHM tudíž něktrá várka phm má v sobě více biosložky je více žlutá a jiná várka méně biosložky méně žlutá jak to tam někdo namísí a podle toho auto lépe či hůře jede
-eurooil (Čepro) odebírá taktéž z Litvínova ale vzhledem k tomu že si vyrábí řepkovou bionaftu tak těch 7% nemusí dávat do normální nafty a prodávají pouze čistou naftu bez biosložky
-ono ty nabírají po celé evropě kde koupí něco levnějšího mimo Kralupy,Litvínov,Čepro. Kvalita - slyšel jsem různé bajky ale jezdí hodně do Německa,Slovinsko a tam odsuď by asi nic špatného nemělo být,je možné že berou něco v horší kvalitě od jinud ale to ví asi jen oni
-rozdíly v kvalitě mohou být i v příhraničí kde velcí dodavatelé zajedou i pro normální naftu z důvodu logistiky k sousedům i ti mají vesměs lepší kvalitu než z našich rafinérií.
-takže Vašku otázka spotřeby dle dodavatele z naší zkušenosti nejlepší čistá od Eurooilu bez biosložky,pak už je to jedno.Za hranicemi na západ rozhodně kvalitnější nafta výborná jde i ze Slovnaftu na Slovensku.
Jiné je to v prémiových naftách ty se vozí z Rakouska,Německa,něco vyrábí i Čepro.
SHELL
Moje zkušenost je taková, že konkrétně tankování na Shell, pokud jsem tam bral alespoň dvakrát po sobě plnou mi srazilo spotřebu o více než litr proti ostatním čerpačkám.
A to se týká Shell venku i doma. Nyní na Shell skoro netankujeme, ale na starém autu M-B MPII 410hp 17t. prázdný (Ø cca. 33l/100km za ujetý milión km) tankujeme hlavně ONO, AS24 a kdysi tedy i dost Shell (každý týden máme pro každou zemi určenou společnost a pouze některé její vybrané pumpy s tím, kde tankovat do plna a kde možno pouze na dojezdy).
Dělám si podrobnou statistiku a opravdu ta spotřeba vycházela o litr méně na opakujících se sekvencích (tzn. několik stejných fůr po sobě s podobnou tonáží, do stejných firem a při podobném počasí/ i neobvyklé počasí si zaznamenávám- silný vítr včetně směru, silný déšť, čerstvý sníh atd./).
A pocitově; shodli jsme se s kolegy, že po natankování na Shell auto ožije a v kopcích opravdu buď udrží vyšší kvalt, nebo řadí později.
A to se týká Shell venku i doma. Nyní na Shell skoro netankujeme, ale na starém autu M-B MPII 410hp 17t. prázdný (Ø cca. 33l/100km za ujetý milión km) tankujeme hlavně ONO, AS24 a kdysi tedy i dost Shell (každý týden máme pro každou zemi určenou společnost a pouze některé její vybrané pumpy s tím, kde tankovat do plna a kde možno pouze na dojezdy).
Dělám si podrobnou statistiku a opravdu ta spotřeba vycházela o litr méně na opakujících se sekvencích (tzn. několik stejných fůr po sobě s podobnou tonáží, do stejných firem a při podobném počasí/ i neobvyklé počasí si zaznamenávám- silný vítr včetně směru, silný déšť, čerstvý sníh atd./).
A pocitově; shodli jsme se s kolegy, že po natankování na Shell auto ožije a v kopcích opravdu buď udrží vyšší kvalt, nebo řadí později.
Odpověď na základní otázku je: !mínus 7 miliard!
- ATW service
- Příspěvky: 924
- Registrován: sob dub 21, 2012 10:33 am
- Bydliště: King's town
- Kontaktovat uživatele:
Máme jen šest aut a berem jen ono. U žádnýho se nemusely nikdy řešit vstřiky, najeto v rozmezí 40tis až milión. Nikdy nezamrzla nafta. Ale co se týká spotřeby a výkonu tak se do euro5 a euro 3 jeden týden tankovalo na benzině. Euro 3 jezdi ve sklopce kolem komína a spotřeba klesla cca o 2-3 litry a motor šel líp odspodu a o půl kvaltu výš - jeden řidič který danou trasu jezdil tři roky. Já euro5 a sklopka po Evropě. Spotřeba klesla o cca 1-2 litry a kopce o půl kvaltu líp. Vyzkoušeno do Petrovic apod. Šéf do má vyzkoušeno i u svého osobaku Volvo,jenže jde o platební podmínky který má po šestnácti letech u ona lepší. Takže asi tak.
radši větší slevu než body když to půjde.
já dostal tuhle nabídku
v příloze Vám zasílám návrh nabídky na platební palivové karty euroShell. Do nabídky jsem uvedl dvě varianty A a B.
Varianta A je sleva ze stojanové ceny.
K variantě B je v příloze emailu ještě dokument s vyhlášenými cenami Nafty za rok 2016 až do dnešního dne. Tato cena je stanovována na základě aktuální ceny ropy na Rotterdamské burze. Vyhlášená cena za naftu („List Price“) je pro tento týden 24,10 Kč bez DPH (29,161 Kč s DPH) platná na všech čerpacích stanicích Shell v ČR. Od této ceny musíte odečíst ještě slevu 2,00 Kč bez DPH (2,42 Kč s DPH) za naftu v síti čerpacích stanic Shell Motorway a Economy v ČR. Konečná aktuální cena pro Vás za litr nafty je tedy 26,741 Kč s DPH v síti čerpacích stanic Shell Motorway a Economy v ČR.
Konkrétní podmínky naleznete na poslední straně nabídky.
V příloze zasílám seznam čerpacích stanic Motorway a Economy.
Na zbylých čerpacích stanicích nabízím slevu 1,40 Kč bez DPH.
takže aktuálně cena shellky na vybranýh pumpách o 30 hal vyšší než stojanová ONO. spíš mě nalákalo i zahrnutí postpay placení mýta v CZ, s tím že vše vyřídí, a karty bez kauce. teda na 4 tahače
já dostal tuhle nabídku
v příloze Vám zasílám návrh nabídky na platební palivové karty euroShell. Do nabídky jsem uvedl dvě varianty A a B.
Varianta A je sleva ze stojanové ceny.
K variantě B je v příloze emailu ještě dokument s vyhlášenými cenami Nafty za rok 2016 až do dnešního dne. Tato cena je stanovována na základě aktuální ceny ropy na Rotterdamské burze. Vyhlášená cena za naftu („List Price“) je pro tento týden 24,10 Kč bez DPH (29,161 Kč s DPH) platná na všech čerpacích stanicích Shell v ČR. Od této ceny musíte odečíst ještě slevu 2,00 Kč bez DPH (2,42 Kč s DPH) za naftu v síti čerpacích stanic Shell Motorway a Economy v ČR. Konečná aktuální cena pro Vás za litr nafty je tedy 26,741 Kč s DPH v síti čerpacích stanic Shell Motorway a Economy v ČR.
Konkrétní podmínky naleznete na poslední straně nabídky.
V příloze zasílám seznam čerpacích stanic Motorway a Economy.
Na zbylých čerpacích stanicích nabízím slevu 1,40 Kč bez DPH.
takže aktuálně cena shellky na vybranýh pumpách o 30 hal vyšší než stojanová ONO. spíš mě nalákalo i zahrnutí postpay placení mýta v CZ, s tím že vše vyřídí, a karty bez kauce. teda na 4 tahače
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti