Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Do tater strkáme akumy, poslední se kupovaly před 4ma rokama a po téhle zimě začínají mírně stávkovat, ale počitám, že tak dva roky by ještě mohly. Dost ale hraje roli to, že jak se na stavbě nic neděje, tak se pucujou kontakty, dolívá voda a běhá okolo auta, to se u kamionu asi moc nestane.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
já mám 225ah (europart) ,,,, (varta) a první odešla při startu po týdnu (přepálená svorka vevnitř mezi článkama) nejspíš výh. vada..ted v poho....kdysi jsem měl na starým volvu 24O jak sem psal 7 let bezúdtžba je pěkná, ale soudím, že neni nad to když do ní je vidět (ať sulfatizace nebo na vodu) ...dřív tyhle baterky neměli "rády" velký a častý zatížení , dneska nemám zkušenost....
To Drak " to máš pravdu, ale kdo chce a ždíme je...čas si udělá ono se to vyplatí
To Drak " to máš pravdu, ale kdo chce a ždíme je...čas si udělá ono se to vyplatí
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Tak my jsme dávali na podzim nové bezúdržbové 220ah Varty - nemají ani víčka, tož se uvidí kolik vydrží, původně jsme tam měli 180ah origo Renault a ty vydržely cca 3,5roku což se divím, protože je strašně žere retardér, se 180ah v noci člověk viděl, jak se mu po zapnutí retardéru ztlumovali světla, s 220ah je to zatím v pohodě. A bez víček jsme chtěli schválně, u těhle magnumů umístnění baterek vyřešili naprosto katastrofálně - jedna venku pod filtrem sání, takže na ni prší, sněží, padá blato a nad ní je asi 3cm místa, takže zkontrolovat vodu v zadu pěkně špinavá práce s odšrubováním a vytahováním baterky ven a druhá je pod schodama - které musíte oddělat. Takže se kontroly dost flákaly... nebyl čas takhle doufám že bude stačit jen čistit kontakty
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
mame bannery(ty odolnější proti nárazu)vždy jedna po 4letech chcípne jako když vypneš vypínač.teď jsem mluvil s jedním elektrikářem který radí po měsíci odpojit změřit a tu slabší dobít na hodnotu té silnější.prý odskoušeno a životnost se mnohonásobně prodlouží.ale je to čas a práce.
Iveco je dobré auto(když není rozbité)
Já je mezi sebou jednou za půl roku prohodím, taky to dělá divy. Na zimu, když se auta odstavujou se baterky vyndají, omyjou, dolijou, 2 dny nabíjím malým proudem a nazačátku sezóny nabiju ještě jednou. Po půl roce je zas nabiju a prohodím. Poslední vydržely 8,5 let, což je docela dost. Ale jak řikám, na kamionu se jim asi tolik péče nedostane, protože pomalu ani není kde a kdy.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
To zapletal" nechci oponovat , ale možná jsi vedle (ret) to normálně nedělá.... bude tam jinej "bordel....
To Pacik no vono pokud se to povede (čemuž nevěřim) protože baterky bud makaj "spolu" pokud na jednu neni "něco" připojený tak to moc nepomůže ...max oživení ..až přijde do tuhýho tak crrrrrrrrrrrrr a nic...
To Pacik no vono pokud se to povede (čemuž nevěřim) protože baterky bud makaj "spolu" pokud na jednu neni "něco" připojený tak to moc nepomůže ...max oživení ..až přijde do tuhýho tak crrrrrrrrrrrrr a nic...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
Asi má elektromagnetickou Telmu, tam bych tomu i věřil. Ale dalo by se to řešit i výkonnějším altíkem.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
To Martin 440: Jooo to jsem měl doplnit- opravdu jak tady pánové říkají tam máme elektromagnetickou Telmu, naprostá spokojenost ale když je to schopné udržet 40tun dolů mohelničákem bez požití motorovky, tak je jasné že se to někde na odběru el. energie projevit musí. Hlavně když je motor v nižších otáčkách, člověk nejezdí každý kopeček dolů na 2000
A s tím prohazováním baterek - nejsem elektrikář ale z logiky věci vím, že je to okruh - tudíž jedna baterka je na začátku a druhá na konci - takže jedna -i když mají pracovat spolu - trpí víc odběry.
A s tím prohazováním baterek - nejsem elektrikář ale z logiky věci vím, že je to okruh - tudíž jedna baterka je na začátku a druhá na konci - takže jedna -i když mají pracovat spolu - trpí víc odběry.
- martin440
- rumová víla
- Příspěvky: 11897
- Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)
no nevím Telma... kdysi to jedno auto mělo u (alfy) a brzdilo to tak 200-300 metrů než se rozsvítil "kotouč" do žluta pomálu a pak nic moc , ale lepší něco než nic
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
-
- Příspěvky: 4562
- Registrován: pon lis 28, 2011 10:06 pm
- Bydliště: Zlín
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů