ohlížím se po teleskop podvalu, asi holka pro všechno, občas hutní materiály, občas bagr, zdvižka, traktor, prostě potřebuju univerzál, za 6x2 tahač
stačí hliníkové odnímatelné nájezdy nebo je lepší mít hydraulické, i s ohledem na váhu návěsu a komplikace s hydraulikou? muldy na kola nutnost nebo se bez nich dá žít?
dík za postřehy
Kassbohrer vypadá multi
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- Gepas
- Příspěvky: 3381
- Registrován: pát črc 03, 2009 10:54 pm
- Bydliště: skoro Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: podval, univerzál
Já kdysi tahal Noteboom teleskop, neměl důlky na kola nakladače, ale když sem ho o metr roztáhl, tak kola zapadla do té díry... a měl sem odnímatelné hliníkové nájezdy, vozili jsme stroje, které přečuhovali 1-2m za návěs a s hydraulickýma nájezdama by to nešlo
Gepasovo - aneb toulky mladého začátečníka po naší oblíbené domovině....
http://www.gepasovo.cz
http://www.gepasovo.cz
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: podval, univerzál
S ručníma nájezdama je jebačka s přenášením a uvazováním a mají ostrý úhel,ale jinak to má samé výhody. Větší variabilita, menší váha a spotřeba díky aerodynamice. Pokud by stačila prohlubeň jen v místě roztažení, tak zase úspora, muldy jsou dražší.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Re: podval, univerzál
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... scopeId=ST
to je podle popisu asi 12t váhy, muldy, teleskop, hydro nájezdy, vše leze do váhy. když bych nechtěl jezdit přes celkovou 48t kvůli povolení, tak zbývá nosnost ani ne 28t, což nic moc
55tis eur za multi podval
to je podle popisu asi 12t váhy, muldy, teleskop, hydro nájezdy, vše leze do váhy. když bych nechtěl jezdit přes celkovou 48t kvůli povolení, tak zbývá nosnost ani ne 28t, což nic moc
55tis eur za multi podval
Re: podval, univerzál
K čemu roztahovací podval, když nechceš jezdit na povolení ? Jak ho roztahneš už ho potřebuješ!
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: podval, univerzál
Všechny multi podvaly jsou těžké.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Re: podval, univerzál
povolení vyřizuju bežně čtvrtletky do 48t na celou ČR.
nad 48t už ale povolení není na celou čr. jen nějakých 8 tras co jsem se kdysi ptal, jestli se to nezměnilo
nebo je to s povolením nějak jinak, 48-60t celková?
nad 48t už ale povolení není na celou čr. jen nějakých 8 tras co jsem se kdysi ptal, jestli se to nezměnilo
nebo je to s povolením nějak jinak, 48-60t celková?
Re: podval, univerzál
No, přijde mi to kapánek drahé. Je to zbytečné, když si nebudeš vozit svůj stroj vyvážečku,dempra atd, na to ty muldy jsou dobré. Začínal jsem s podvalem v r2000 , dnes mám dva a tak na občasné popojíždění. Všichni komu jsem vozil jsi nakoupili svoje návěsy a tak mám více práce na sklopky a plato než na podval. Kup si starší! Ale hračka je to pěkná !!
- M.Z.
- Příspěvky: 2144
- Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
- Bydliště: Čeladná
- Kontaktovat uživatele:
Re: podval, univerzál
Zas na druhou stranu, když už se rozhodl dát řachu do nového, tak bych taky preferoval nějakou přidanou hodnotu, proti klasickému podvalu.Cenový rozdíl už tak drastický nebude a nekupuje to chvilku.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
Re: podval, univerzál
Presne tak, taky jdu cestou noveho, za 80-100 tis uz se da ledacos koupit, resp za tech 100 uz tam mas uplne vse. Kdyz vidim za kolik se prodavaji ty ojetiny tak mi prijde ze ma smysl prave jen novy... Akorat to dodani je dnes cca 8-12 mesicu u vsech vyrobcu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů