Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Vojta
Příspěvky: 524
Registrován: ned črc 16, 2006 10:37 am
Bydliště: Třebíč

Příspěvek

No myslím si že u těch Oktávek už to seřídit taky nešlo. Všude píšou mikroprocesorem řízený zapalování. Ale u toho Golfa to mohlo klidně jít jestli tam byl ještě nějakej Jetronic tak tam by to jít mělo.

Jinak k problému. Klepání ventilů v důsledku vůlí bych vyloučil, to auto už určitě musí mít hydraulický vymezovaní ventilů. A když tak by to byl takovej cvrkot, jakoby šicí stroj a ne rachtání. Spíš bych se snažil poslechem zjistit od jaký části motoru to pochází. Může to bejt klidně od alternátoru atd.
Na tyhle zvuky se těžko něco radí. Jak to člověk neslyší tak to nejde moc poradit. Ale asi bych jel hned do servisu aby to nebylo něco fakt fatálního jak říkal kolega.
TATRA The off-road king!
pon bře 24, 2008 10:23 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

přesně tak ,muže to bejt ložisko na altíku nebo vodní pumpě,případně napínací kladka rozvodáku a tak.chce si to poslechnout odkad to de,případně schodit klínovej řemen,nebo si poslechnout jak se ten zvuk mení s přidaním otáček.
2x Nissan atleon 210
pon bře 24, 2008 10:38 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 29 hostů