že ti ruky neupadnou!!!!!!!!!Pedrozo1 píše:Lepší VW a OPEL než nějaký auto s pí..ou ve znaku.... viz renault a všechny ty francouzský .................
Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Cest fogliku,tak jedna zkusenost z francouzema ju?! Koupil jsem Volvo V40,rikam si spolehlivy auto,to bude ok. Jenze Volvo a Renault maj nejakej freundschaft a do Volva nasrali motor a prevodovku z laguny,malem jsem omdlel kdyz jsem to videl v technicaku. Takze nekolikrat porucha prevodovky,nekolikrat motor,porad hlava-praskla,sedla ventilu popraskany,sedlo ventilu spadly do valce,vymena motoru a zase ty samy problemy. Jinak nic,podvozek ,brzdy bez problemu,jen to co bylo od francouzu. To auto se mi libilo,za 2 roky me stalo pres sto tisic na opravach,nakonec muselo jit z baraku,protoze uz se to nedalo tahnout. Ted mam VW a naprosto bez problemu.
- Foglik
- čelo až na záda
- Příspěvky: 1899
- Registrován: stř čer 04, 2008 9:41 pm
- Bydliště: Přeštice
- Kontaktovat uživatele:
Pro Hroch.R420: Zdarec chlape. Já jsem volal kamarádovi, co volva dělá. Jeho V40 nám stojí před barákem Pro volvo dodával renault jen dieselové motory i s převodovkou. Nakonec od toho upustili, protože motory pro volvo byly opravdu poruchové. Benziny má volvo vlastní. On má 1.8 s turbem a maximální spokojenost.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Já mám VOLVO 44O turbo (benzín) a motor tam je taky kosospíčenec, ale běhá to bez problémů, ale to je asi tím, že auto je celkově v dobrém stavu a je přitažený z německa a teď má 135 000 poctivejch. Jinak všechny ty holandský Volva se švédem nemaj nic společnýho. Třeba S/V 40 je převlečená Mitsubishi Carisma. Názor na francouzský auta tady ani nebudu psát, to by jste mě zabili.
BES - běs
Kolega mel Lagunu předešlé (tudíž druhé) generace a na tom autě se srali věci, o kterých člověk ani nevěděl že tam vůbec jsou. Fakt katastrofa. Toto myslím mluví za vše, 107. místo ze 113. v testu poruchovosti aut. http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... 007-2-3/18
Jinak obecně francouze nebrat. Měli jsme 406ku, najednou se tam vysrala komplet spojka, převodovka a vlastně všechno od motoru dolů, komplet přední náprava atd. Tak jsme ho ani neopravovali a radši rovnou koupili new car Seat Leon Cupra 1.9 TDI. Za ty čtyři roky co ho máme, ani jedna porucha. V práci máme jednoho Jumpera, jednoho Jumpyho a dvě C15ky. Jumper s Jumpym mají najeto každej něco kolem 120 000, ale vypadají tak na 500 000. Pořád nějaký závady, na Jumperovi už se měnilo snad uplně všechno, za blbej motorek ke stěračům si u dealera řekli 7000. atd atd... C15ky v pohodě, to jsou ještě auta ze starý školy, vydrží všechno.
BTW- Co se těch světel týče, už jsem o tom taky slyšel, že by se to pojišťovně nemuselo moc líbit, ale na druhou stranu to vlastně nedává moc smysl, protože jsem chtěl líp vidět (a být vidět) tak jako můžu za havárii? To je přece paradox. Ale... ještě mám jeden dotázek... Scháním potahy na sedadla, nějakou kombinaci bílo/černé, člověk by ale neřekl, jakej je to problém najít potahy bez nějakýho přitroublýho nápisu typu Tuning, Racer apod. Nevíte o něčem? Tak max do 2000 Kč na komplet auto, tzn. dopředu 2x sedačka + 2x hlavová opěrka + dozadu lavice (pokud možno nějak dělená) + 3x hlavová opěrka. Díky.
Jinak obecně francouze nebrat. Měli jsme 406ku, najednou se tam vysrala komplet spojka, převodovka a vlastně všechno od motoru dolů, komplet přední náprava atd. Tak jsme ho ani neopravovali a radši rovnou koupili new car Seat Leon Cupra 1.9 TDI. Za ty čtyři roky co ho máme, ani jedna porucha. V práci máme jednoho Jumpera, jednoho Jumpyho a dvě C15ky. Jumper s Jumpym mají najeto každej něco kolem 120 000, ale vypadají tak na 500 000. Pořád nějaký závady, na Jumperovi už se měnilo snad uplně všechno, za blbej motorek ke stěračům si u dealera řekli 7000. atd atd... C15ky v pohodě, to jsou ještě auta ze starý školy, vydrží všechno.
BTW- Co se těch světel týče, už jsem o tom taky slyšel, že by se to pojišťovně nemuselo moc líbit, ale na druhou stranu to vlastně nedává moc smysl, protože jsem chtěl líp vidět (a být vidět) tak jako můžu za havárii? To je přece paradox. Ale... ještě mám jeden dotázek... Scháním potahy na sedadla, nějakou kombinaci bílo/černé, člověk by ale neřekl, jakej je to problém najít potahy bez nějakýho přitroublýho nápisu typu Tuning, Racer apod. Nevíte o něčem? Tak max do 2000 Kč na komplet auto, tzn. dopředu 2x sedačka + 2x hlavová opěrka + dozadu lavice (pokud možno nějak dělená) + 3x hlavová opěrka. Díky.
- Láďa Scania
- Příspěvky: 144
- Registrován: pát zář 28, 2007 9:01 pm
- Bydliště: Brána Sumavy
Tak taky pridam trosku do mlyna.Mam Renaulta lagunu r.v 2003,1.9dci 88kw.Autoje privezene ze Svycarska .Ted ma najeto 135000km a slape jak hodinky.Znam hodne lidi co ma Francouze a bez problemu.Take znam dost lidi co maj VW a jina koncernova auta a jen do toho cpou penize.Je to jen o tom jak se k autu chovate a nebo se choval predchozi majitel.
-
- Příspěvky: 1336
- Registrován: ned srp 06, 2006 4:09 pm
- Bydliště: Košice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak : ja mam Lagunu len kvôli tomu že som nevedel predať moju dodavku ( prasknuté , čelne sklo , trebalo GO prednej napraví , sem tam vyvariť kasňu a pod. veci ale motor mal 386 000-km a bol výborný pritom nikdy nemal za sebou opravu !!! a bol to 1,9 TD 66-kw takže mal čo robiť aby utiahol naloženú dodavku .
Laguny 1 generácie okrem 2,0 102-kw boli veľmi vydarene auta . Len ten 2,0 102-kw Renault dosral je to motor VOLVO ale Renault si naň vyvinul svoju hlavu a tým to aj dosral . Inak taká perlička najlepší motor v Lagune bol 2,0 83-kw čo je čista práca Renaultu bol veľmi spoľahliví a ma veľmi dobru spotrebu . Nove Laguny teda od r.v. 2001 stali za prd až od roku 2003 boli na tom už konečne priemerne teda tak ako 95% EU aut . Ale aj tak sa chcem tej mojej Laguny zbaviť jednoducho to nie je auto aké chcem u mňa doma ma byť jednoznačne niečo Italske
Laguny 1 generácie okrem 2,0 102-kw boli veľmi vydarene auta . Len ten 2,0 102-kw Renault dosral je to motor VOLVO ale Renault si naň vyvinul svoju hlavu a tým to aj dosral . Inak taká perlička najlepší motor v Lagune bol 2,0 83-kw čo je čista práca Renaultu bol veľmi spoľahliví a ma veľmi dobru spotrebu . Nove Laguny teda od r.v. 2001 stali za prd až od roku 2003 boli na tom už konečne priemerne teda tak ako 95% EU aut . Ale aj tak sa chcem tej mojej Laguny zbaviť jednoducho to nie je auto aké chcem u mňa doma ma byť jednoznačne niečo Italske
Asi bych se ztotožnil s Láďou, mně taky zrazovali od Omegy a šlapala jako hodinky. Je to o tom jak k tomu autu přistupuješ. Soused si koupil Sharana 5 let starý auto z bezzávadového koncernu a po pár týdnech !!!!!! oddělal turbo. Nikdy před tím neměl diesel,tak přilít a zdechl to.Zřejmně už bylo načatý, tak ho dodělal.A frantíci se tolik nekradou.
Práci čest,rukám klid.
FH 12 420 2000,FH 12 420 2001,FH 13 440 2007,
FH 13 440 2008, Man TGX 440 2009
Teď Béda Trávníček
FH 12 420 2000,FH 12 420 2001,FH 13 440 2007,
FH 13 440 2008, Man TGX 440 2009
Teď Béda Trávníček
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 16 hostů