Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
Žárovky pořád praskají.
Hojec má někdo podobný problém pořád mi praskají žárovky a na vleku za jednu cestu i dvakrát.Je to přepětím nebo???Poraďte.
Změř si to multimetrem a uvidíš.... Hlavně se mrkni, jestli nemají 12 V .
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
www.bm-autocross-team.euweb.cz
Co tam máš za lustry? Mě to dělalo otřesama. Jak tam byly starý tatrovácký, tak litaly žárovky jedna za druhou a pak sem někde sehnal ty s tím gumkama odpruženým pajšlem a je klid.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
Já mám doma kýbl popraskaných žárovek, až sem se dožral, tak sem nakoupil LED žárovky s klasickýma paticama. Jak vlečky poskakovaly tak to šlo jedna žárovka za druhou. Akorát ta cena je trošku vyší a dělají se zatím jen v červené barvě, takže čekám až budou i oranžový do směr. světel. Jsem zvědav kolik ty diody vydrží.
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
- Pavel Šebek
- intercool
- Příspěvky: 10887
- Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
- Bydliště: Bystřice
Ja som teraz dva týždne dozadu chodil s tatrou valníkom s HR a menil som žiarovky hádam 10 ráz, vpredu ľavé,potom vzadu spiatočka,potom zadné pravé,zase predné pravé, tak som sa zo skladu zásobil žiarovkami, neviem či tam je predpätie, lebo pred dvoma mesiacmi menili alternátor, či ho zle nastavili alebo čo neviem,predtým na tej tatre chodil jeden kolega a nestaral sa o baterky,raz ked rozložil HR a chcel nakladať materiál zhasol tatru,chcel si vypisať stasku, potom chcel naštartovať a nešlo to, pozrel baterky a boli úplne suché,žiadna voda,nič. Blížil sa večer a tma,rozložená ruka,stustená pätka a bez naštartovaného motora s tým nejde pohnúť, tak volal kolegovi z V3S aby došiel so štartovacími káblami, lenže po prepojení káblov z V3S do tatry to iba iskrilo a nenaštartovalo,chyba bola v tom, že na V3S sú opačne zapojené póly ako má tatra, tak jediné riešenie bolo prehodiť baterky,potom tatra už naštartovala, prehodil naspäť baterky a ledva došiel do dvora,mal nízke napätie,nespínala ani cievka na prevodovke a išli mu iba malé rýchlosti, keď došiel do dvora potme nalieval do bateriek destilovanu vodu,lebo keby mechanizátor ráno zistil,že mal úplne suché baterky a nestaral sa o ne mal by kolega po prémiách.
Lepší voz ako Tatra neexistuje.
S těma LEDkama do blinkrů bych byl opatrnej. Do obrysovek, brzdový atd nebude problém. Ale LEDka má oproti žárovce nepatrný odběr proudu. Tudíž ta elektronika, co ovládá blikání si bude myslet, že žárovka nesvítí. Takže vám nebudou svítit kontrolky na blinkry, nebo to bude blikat 2x rychlej, nebo řvát nějaký chybový hlášky, podle toho co kdo máte za káru. Řešení by bylo překlenout tu ledku odporem (asi 1ohm/30w a nebo výš). Takhle ale zase nebudete mít tu jistotu při jízdě, že ten blinkr oravdu bliká.
- Leoš H
- Příspěvky: 2668
- Registrován: pát zář 26, 2008 10:30 am
- Bydliště: Hulín
- Kontaktovat uživatele:
JO máš 100pro pravdu, když sem to psal zapoměl sem, že sme je zkoušeli na osobáku a blikalo to strašně rychle a kontrolky nešli, na to sem pozapoměl, zpátečkový zase tak často člověk nepoužívá takže obrys a brzdy stačí. Snad by jenom mohli dělat víc diodovou žárovku do poziček na malé žárovky ty jsou fakt slabý.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů