Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Uživatelský avatar
Čonkin
Příspěvky: 991
Registrován: sob srp 02, 2008 11:47 am
Bydliště: hl.m.P.

Příspěvek

Tak dnešní turba (nejčastěji se setkávám s Holsety) bez problémů točí až 160 000 ot/min. Ty co znám, tak nemají žádnou keramiku (zatím), ale kluzná ložiska jsou ze speciálního bronzu. A žádnou gumu nebo simerink jsem v turbu zatím neviděl. S mazáním a "péčí" o turbo máš pravdu.
Chodí to dobře, ale neseje to...
www.bm-autocross-team.euweb.cz
pát dub 03, 2009 11:02 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 11910
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-RUM -)

Příspěvek

je to možný , nejsem až takový "odporník" nechci se hádat... každopádně nový je nový :!:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....
https://slobodnyvysielac.sk/relacie/hodina-vlka/
pát dub 03, 2009 11:13 pm

Uživatelský avatar
rasta
Příspěvky: 852
Registrován: čtv črc 24, 2008 7:36 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

čonkin:dík za vysvětlení.To jsem opravdu nevěděl.
stř dub 08, 2009 8:44 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů