Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Re: Kotoučové brzdy, ABS

Příspěvek

Udělal jsi myslím to nejlepší co zrovna šlo 8) Kdybys jenom vyndal destičky a neodpojil vzduch,tak by ti oba ty tlačné pístky vyjely a zakously by se do kotouče,to by bylo zatraceně špatný :)

A máš štěstí že ten brzdový válec nebyl pružinový,protože jinak by po odpojení vzduchu automaticky pístky vyjely a kolo by se zabrzdilo,v tom případě bys musel vzadu do válce zašroubovat pojistný šroub,který by ho držel v odbržděné poloze.

Ale takhle jak jsi to udělal je to správně a víc bych nad tím nehloubal,zbytek ať si poradí firma :hvizd:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon črc 09, 2018 11:49 pm

Mechoš
Příspěvky: 200
Registrován: čtv úno 04, 2010 4:57 pm

Re: Kotoučové brzdy, ABS

Příspěvek

sof na obr.4 pod tím gumovým kloboučkem by měla být nasazovací redukce na klíč 10mm - ATW service dal odkaz jak to vypadá.
na obr 3 by mělo stačit jenom našroubovat šroub na odbrzdění válce a pokud by neutíkal vzduch tak by jsi nemusel odpojovat hadice
po vytažení desek šlo hýbat s třmenem? pokud né tak bude problém v přireznutí na vodících čepech.
martin 440 mám obavy že by s tím neotočil :( , vevnitř to je spojené řetízkem a za tu přítlačnou plochu nemá cenu točit páč je to jenom naražené na seřizovacím šroubu. S WD máš pravdu rychle vysychá - raději vozit Konkor
úte črc 10, 2018 3:33 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů