Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: pon led 18, 2010 11:15 pm
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
Zvýšení výkonu motoru T 815
Zdravím,pánové potřeboval bych poradit.Mam Tatru 815 EURO 1 225kw a je to do lesa slabé,dá se s tím něco udělat nějaka přestavba nebo něco.Děkuji za odpověd.
Koupit silnější auto.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
http://www.dentalnihygiena.com
Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
Tak neni vždy tak jednoduchý koupit si nové auto, zkrátka někdy člověk musí vystačit s tím co má a možná tak pokusit se to vylepšit
Taklhe, kdyby mi už nekolik šoférů neřikalo, že měli stejnou Tatru jen že ji meli načipovanou a že to jelo pěkně, tak bych nad tim asi nepřemíšlel.
Ale jak se dá Tatra čipovat??? Snad právě jen na čerpadle, turbem a vstřikama. A jestli turbo přidá nejaký výkon, proč ho tam nedát, stejně ho teď budu mněnit.
Delaly se motory euro 2 o výkonu 255 kw a ke konci před příchodem E3 300 kw, motor stejny. Na turbu je videt že je jine ale musí to dělat i jiné zmněny.
Taklhe, kdyby mi už nekolik šoférů neřikalo, že měli stejnou Tatru jen že ji meli načipovanou a že to jelo pěkně, tak bych nad tim asi nepřemíšlel.
Ale jak se dá Tatra čipovat??? Snad právě jen na čerpadle, turbem a vstřikama. A jestli turbo přidá nejaký výkon, proč ho tam nedát, stejně ho teď budu mněnit.
Delaly se motory euro 2 o výkonu 255 kw a ke konci před příchodem E3 300 kw, motor stejny. Na turbu je videt že je jine ale musí to dělat i jiné zmněny.
já jsem to taky řešil u 8koly.nechal jsem u bosche Kladno naladit čerpadlo na větší dávku a více otáček (na přeběhové na 2500) turbem E3 jsem nešel dal jsem fungl nové!! K.36. dost se to zlepšilo.Pak jsem to celé převložkoval už to mělo nárok a na brzdě to vykazovalo 270kw na ty origo vstřiky 225kw (tatra Slaný) myslím že tím holsetem by to šlo zase trochu dál i bez většího cooleru.Nechtěl jsem to více trápit aby se to nerozkočilo.Ten velkej cooler je sice pecka jen když praskne pružina na plynu nebo vstř.trubka tak je to na celý den se v tom vrtat!!
Taky jsem se setkal kdy řidič lamentuje že to přestalo táhnou no že to h---o jede.Začal jsem laborovat že asi vstř.pumpa to pomalu vzdává a bude se poroučet.Otevřel jsem motor a začal hledat ,první co jsem zjistil že nejde plný plyn!!! vždy trochu povolím doraz na čerpadle a pustím pedál více od podlahy.Pak vzduch filtr zataženej bordelem dal jsem nový a stále to nebylo ono!!Následovalo demontáž turba a tam jsem zjistil že lopatky od výfuku jsou z 1/4 upálené tak jsem tam dal nové a dost se to zlepšilo.Pro jistotu, když už jsem byl zašmírovaný jako tatrovák ,tak jsem vydloubal filtr nafty a ten byl total KO a to byl ten hlavní problém když řidič začal lamentovat že to nejede!!pak už to lítalo.někdy je lepší takto to proběhnou než to začnete krmit někde na čerpadle a roubovat tam turbo z kirovce!!
to sem se sral ted s nissanama,taky hajzl nejel šel jsem po celý palivový soustavě od čerpadla,filtr trubky a svině byl ucpanej sací koš v nádrži ve vysokej točkách a velký zátěži za studena chcípal.zajímavý že když jsem do palivový trubky co z nádrže saje fouknul tak dobrý,ale co jsem chtěl sát,tak ani za boha nic,jak když by tam byla klapka.
a mám dva šestiválcový motory jeden 165k a druhej 210k a ztoho silnějšího jsem dal turbo na ten slabší motor a kupodivu to jelo ještě hůř .přitom ty turba jsou fyzicky stejný i počet i tvar lopatek sedí ale čísla na štítcích jsou jiný.
a taky dost dělá nafta dost potíží jsem vyřešil,že jsem přestal jezdit na ONO
a mám dva šestiválcový motory jeden 165k a druhej 210k a ztoho silnějšího jsem dal turbo na ten slabší motor a kupodivu to jelo ještě hůř .přitom ty turba jsou fyzicky stejný i počet i tvar lopatek sedí ale čísla na štítcích jsou jiný.
a taky dost dělá nafta dost potíží jsem vyřešil,že jsem přestal jezdit na ONO
2x Nissan atleon 210
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů