Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Kokes
Příspěvky: 2
Registrován: pon led 18, 2010 11:15 pm
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Zvýšení výkonu motoru T 815

Příspěvek

:twisted: Zdravím,pánové potřeboval bych poradit.Mam Tatru 815 EURO 1 225kw a je to do lesa slabé,dá se s tím něco udělat nějaka přestavba nebo něco.Děkuji za odpověd. :lol:
úte led 19, 2010 10:20 am

Drak
Příspěvky: 697
Registrován: stř dub 23, 2008 6:19 pm
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Koupit silnější auto.
http://www.drakk.eu
http://www.dentalnihygiena.com

Je těžké být debilem, neboť konkurence je vysoká.
úte led 19, 2010 7:16 pm

Kokes
Příspěvky: 2
Registrován: pon led 18, 2010 11:15 pm
Bydliště: Zábřeh na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

:D :D :D To ja vím ale teď jsem opravil auto a chtěl bych aby mi chvili vydrželo :roll:
úte led 19, 2010 7:27 pm

Piškot
Příspěvky: 31
Registrován: čtv čer 12, 2008 10:01 am
Bydliště: Česká Lípa

tatra

Příspěvek

:-)
Naposledy upravil(a) Piškot dne pon úno 03, 2014 1:36 pm, celkem upraveno 1 x.
stř led 20, 2010 12:27 pm

Dřevák :)
Příspěvky: 143
Registrován: ned říj 25, 2009 1:53 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Co kdyz tam das turbo z Euro 3 ?? Muzes jeste pridat na cerpadle ale zvysuje se spotreba.

Pokousim se vyresit stejny problem, jen s motorem euro 2 a taky Tatrovkou do lesa ;)
pon úno 03, 2014 10:10 am

kruji
Příspěvky: 2440
Registrován: sob pro 05, 2009 10:55 am
Bydliště: hodonin

Příspěvek

Větší výkon zpravidla přináší vyšší spotřebu. Souhlasím s příspěvkem: Koupit silnější auto. Výrobce ví co činí, proč tam dá 8, 10, nebo 12 hrnků. Není problém auto oturbovat, ale taky se to musí uchladit. (Což podle mne, laika může být zvlášť u vzducháče problém.) Toď můj názor.
Lesu zmar!
pon úno 03, 2014 6:29 pm

Dřevák :)
Příspěvky: 143
Registrován: ned říj 25, 2009 1:53 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Tak neni vždy tak jednoduchý koupit si nové auto, zkrátka někdy člověk musí vystačit s tím co má a možná tak pokusit se to vylepšit :)
Taklhe, kdyby mi už nekolik šoférů neřikalo, že měli stejnou Tatru jen že ji meli načipovanou a že to jelo pěkně, tak bych nad tim asi nepřemíšlel.
Ale jak se dá Tatra čipovat??? Snad právě jen na čerpadle, turbem a vstřikama. A jestli turbo přidá nejaký výkon, proč ho tam nedát, stejně ho teď budu mněnit.
Delaly se motory euro 2 o výkonu 255 kw a ke konci před příchodem E3 300 kw, motor stejny. Na turbu je videt že je jine ale musí to dělat i jiné zmněny.
pon úno 03, 2014 7:21 pm

Uživatelský avatar
drezy
Příspěvky: 311
Registrován: sob bře 17, 2007 4:24 pm
Bydliště: Rožmitál

Příspěvek

To bys musel u někoho sikovnyho udělat čerpadlo nebo dat lepší,dat větší intercooler a jinou vrtuly chlazeni a udělat hlavy,.ale aby ti to taky vydržel spodek,.ono je rozdíl jezdit sólo pod bagrem nebo tahat dřevo.
pon úno 03, 2014 7:42 pm

pepino_ei
Příspěvky: 251
Registrován: pon pro 07, 2009 7:13 pm
Bydliště: budějovicko

Příspěvek

Zkus konakovat ady z fora Karla 334. en by ti mohl poradit :wink:
pon úno 03, 2014 8:15 pm

Uživatelský avatar
M.Z.
Příspěvky: 2144
Registrován: ned kvě 15, 2011 12:36 pm
Bydliště: Čeladná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Já bych před nějakým laděním, nechal zkontrolovat tlaky v motoru a stav vstřikovací soustavy.
R490
Nooteboom OSDS 48-03
hoonring.cz
F-150 ROUSH
KTM X-BOW
pon úno 03, 2014 9:31 pm

Uživatelský avatar
pavel 815
Příspěvky: 5001
Registrován: stř říj 08, 2008 10:33 pm
Bydliště: okoli brna

Příspěvek

Není to jen o turbu,ale vstřiky jiný,čerpadlo cooler atd,atd...levnější je druhý auto...
Nemít TATRU stojím tam ještě teď !!! Nezlobte se pane,já věřím že máte nejlepší ceny,ale Fridex fakt nepotřebuji...
pon úno 03, 2014 10:01 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

já jsem to taky řešil u 8koly.nechal jsem u bosche Kladno naladit čerpadlo na větší dávku a více otáček (na přeběhové na 2500) turbem E3 jsem nešel dal jsem fungl nové!! K.36. dost se to zlepšilo.Pak jsem to celé převložkoval už to mělo nárok a na brzdě to vykazovalo 270kw na ty origo vstřiky 225kw (tatra Slaný) myslím že tím holsetem by to šlo zase trochu dál i bez většího cooleru.Nechtěl jsem to více trápit aby se to nerozkočilo.Ten velkej cooler je sice pecka jen když praskne pružina na plynu nebo vstř.trubka tak je to na celý den se v tom vrtat!!
úte úno 04, 2014 8:23 pm

Dřevák :)
Příspěvky: 143
Registrován: ned říj 25, 2009 1:53 pm
Bydliště: Plzeň

Příspěvek

Karel334:
Konečně nějaké zkušenosti z praxe :housle: :)
Prostě to není jen tak :)
úte úno 04, 2014 8:56 pm

Karel334
Příspěvky: 1602
Registrován: sob bře 11, 2006 8:36 pm

Příspěvek

Taky jsem se setkal kdy řidič lamentuje že to přestalo táhnou no že to h---o jede.Začal jsem laborovat že asi vstř.pumpa to pomalu vzdává a bude se poroučet.Otevřel jsem motor a začal hledat ,první co jsem zjistil že nejde plný plyn!!! vždy trochu povolím doraz na čerpadle a pustím pedál více od podlahy.Pak vzduch filtr zataženej bordelem dal jsem nový a stále to nebylo ono!!Následovalo demontáž turba a tam jsem zjistil že lopatky od výfuku jsou z 1/4 upálené tak jsem tam dal nové a dost se to zlepšilo.Pro jistotu, když už jsem byl zašmírovaný jako tatrovák ,tak jsem vydloubal filtr nafty a ten byl total KO a to byl ten hlavní problém když řidič začal lamentovat že to nejede!!pak už to lítalo.někdy je lepší takto to proběhnou než to začnete krmit někde na čerpadle a roubovat tam turbo z kirovce!!
úte úno 04, 2014 9:28 pm

Uživatelský avatar
Tomik
Příspěvky: 4855
Registrován: sob pro 15, 2007 9:31 pm
Bydliště: Praha 10

Příspěvek

to sem se sral ted s nissanama,taky hajzl nejel šel jsem po celý palivový soustavě od čerpadla,filtr trubky a svině byl ucpanej sací koš v nádrži ve vysokej točkách a velký zátěži za studena chcípal.zajímavý že když jsem do palivový trubky co z nádrže saje fouknul tak dobrý,ale co jsem chtěl sát,tak ani za boha nic,jak když by tam byla klapka.
a mám dva šestiválcový motory jeden 165k a druhej 210k a ztoho silnějšího jsem dal turbo na ten slabší motor a kupodivu to jelo ještě hůř :cry: .přitom ty turba jsou fyzicky stejný i počet i tvar lopatek sedí ale čísla na štítcích jsou jiný.
a taky dost dělá nafta dost potíží jsem vyřešil,že jsem přestal jezdit na ONO :!:
2x Nissan atleon 210
úte úno 04, 2014 11:21 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů