Pokec např. o kurtování nákladu, vysílačky+rádia, tachografy, poruchy, výbava aut, spotřeba, navigace,nooteboky, atd...

Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

david
Hlavní admin
Příspěvky: 5752
Registrován: úte úno 28, 2006 8:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Obrázek Obrázek
úte říj 13, 2015 10:29 am

Athari
Příspěvky: 38
Registrován: pát dub 03, 2015 7:32 pm
Bydliště: Prostějov

Příspěvek

Už to chápu, dá se říct že lowdeck je normální kamion, a klasika je ten nějak divně vysokej, co se dá semtam vidět. Aspoň podle toho co vidím na silnicích.
stř říj 21, 2015 5:32 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Ale prdlačky,já zase ze svého pohledu vidím normální kamiony a lowdeck spíš jako něco extra.... Hlavně jezdit s lowdeckem na stavby je úchvatný,návěs na 22,5" kolech má alespoň nějakou průjezdnost ,neříkám terénem,ale po mizerných cestách,což je u lowdecku špatné. Pod Lowdeck tahače se ani nedá vlézt v případě poruchy,další super věc :D
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
čtv říj 22, 2015 8:05 am

Athari
Příspěvky: 38
Registrován: pát dub 03, 2015 7:32 pm
Bydliště: Prostějov

Příspěvek

Tak já jezdím s lowdeckem, ne teda na stavby ale mkd. A málokdy vidím návěs kterej má podlahu vejš než já. Pod auto sotva strčím ruku, bez heveru neuděláš nic.
čtv říj 22, 2015 5:39 pm

Odpovědět

Zpět na „Technická témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů