Stránka 53 z 56

Napsal: sob dub 11, 2015 8:44 am
od Tomino
mně to tak dělá taky, mosím si na to dávat pozor. taky mna celkem sere že když zdechnu auto tak mně to samo přeskočí na postýlku i když pauzu nechcu

Napsal: sob dub 11, 2015 7:04 pm
od jirkaman
Tohle je normální chování starších digi tachografů. Mám VDO z roku 2007 a za tu dobu jsem se s tím naučil žít. Tachograf ti započítá každých alespoň 15 minut jako pauzu a když to dá dohromady 45 minut, tak se ti doba jízdy po rozjetí vynuluje. Řešením je si napsat odjetou dobu a dopočítat si kolik ti zbývá jízdy než uděláš 30 minut pauzu. Touto pauzou ale tachograf zmateš, protože on ti jízdu již vynuloval a po 30 min. pauze pokračuje v počítání jízdy po svém až dojedeš k času, kdy si začne vynucovat přestávku, ale tobě stačí jen potvrdit chybu, protože podle předpisů jedeš správně, pouze tachograf to špatně počítá.

Napsal: sob dub 11, 2015 8:06 pm
od michal.jansto
Potvrzuji, toto chování předvádí i můj tachograf (Siemens VDO 2007)... prostě si jede podle AETR a ne 561. U AETRu můžeš pauzu rozdělit na 3x15 minut. Takže se do přestávek započítávají a sčítají všechna stání nad 15 minut (a pozor sčítá všechny minuty, takže pokud udělám 2x pauzu po 25 minutách vynuluje se). Je to někdy trochu problém, když jezdím třeba pod bagrem, kdy je těch přestávek k různých délkách tolik, že v nich i já ztratím přehled. Pak nezbývá než preventivně udělat jednu třicítku mimo plán. Na druhou stranu, věřím že orgáni by snad pochopili absenci 30 minutové pauzy, když za den najedu třeba jen 80km a mám 7x15 minut pauzy.

Stejně ruku na srdce, žijeme v 21 století ... digitální technologie nás provázejí prakticky všude. Ale dát do vozidla z po roce 2006 (povinnost digi tacho) tachografy které stojí jako ojetina střední třídy a přitom nemají více technologií a inteligence než náramkové hodiny mi přijde hodně uhozené. Za ty prachy měli už počítat naprosto všechno. A neumí ani spočítat týdenní výkon, pohlídat denní odpočinek, nebo týdenní pauzu. O nějakém systému náhrady v případě zkrácení nemůže být ani řeč. Je to jako najít v autě z roku 2007 autorádio na magnetofonové kazety (můj případ) :D ...

Napsal: sob dub 11, 2015 9:02 pm
od Piki999
Zdravím měl bych dotaz. Máme jedno auto s digi tachografem hledáme neco na stahovani karty podle zakona... Našel jsem tohle http://www.tachosys.com/index.php/products/digiblu

Nemá s tim někdo zkušenosti?
Tachograf tam je siemens vdo

Napsal: sob dub 11, 2015 10:49 pm
od michal.jansto
Piki999 : Záleží ne jen kolik máte ve firmě aut, ale také kolik řidičů má karty (i řidič jezdící na kolečka ale vlastnící kartu ji má povinnost nechat vyčítat). V naši firmě je sice jen jedno auto s digitálem, ale řidičů s kartami je tady cca 6. V podobném případě si raději vem takové zařízení, které umí vyčítat karty samostatně (bez PC nebo tachografu). Výborné zkušenosti mám v DLK Pro Download Key, je sice celkem drahý, ale umí pracovat a vyčítat bez PC (na svou vlastní baterii) a snadno si v něm můžeš ověřit kolik dní do poviného vyčítání zbývá a to jak u aut, tak u karet. Největší položkou ale stejně zůstává software, dá se to řešit pomocí freeware, ale ten ti ani AETR, ani 561 nezkontroluje, je nutná ruční kontrola. DLK Pro umí kontrolovat i chyby v pauzách, apod. ale jen za příplatek. Pokud je u vás ve firmě jen jeden řidič (takže jeho karta bude v tachografu stále), stačí jakýkoliv download key + software do PC.

Napsal: pon dub 13, 2015 8:46 pm
od Piki999
Řidiči jsme 2, tak ren DigiBlu by byl vyhovující stáhnu do telefonu a pošlu email na firmu... existuje něco na ten vdo tachograf aplikace do telefonu ktera mi bude hlídat vykony ? Do který to nemusím psát ručně a bude brát info přímo z tachografu? Díky

Napsal: úte čer 14, 2016 5:49 pm
od talaš.m
Možná to tu někde je ale neví někdo jak nastavím na tachografu režim OUT?
Je o Siemens, číslo a sérii z hlavy nevím ale jde o jeden z prvních digitálů.
Kdyžtak dík za návod, hrabal jsem se v tom jak doktor v k...ě a ne a ne to najít

Napsal: úte čer 14, 2016 5:58 pm
od MACÍNO
Snad vlíst do menu, zadání vozidlo, režim out začátek/konec....Jestli se to u starších liší, nevím, já mám kárku z 2009.

Napsal: úte čer 14, 2016 6:01 pm
od talaš.m
No já pomačkal snad všechno co šlo ale nenašel jsem to tam, nevím možná jsem něco přehlédl ale mám za to že jsem to tam nikde neviděl

Napsal: úte čer 14, 2016 6:36 pm
od MiKe22
Ahoj Michale. Je to tam,měl jsem v terrnu první digitál od Siemensu a vim že to tam je,jezdil jsem na to. Tadyk návod,z hlavy si to nepamatuju :) Strana 61

http://docplayer.cz/11697377-Only-servi ... -opce.html 8)

Napsal: úte čer 14, 2016 6:56 pm
od talaš.m
Díky, díky pane :wink:

Napsal: úte čer 14, 2016 7:45 pm
od Mechoš

Re: Digitální tachograf

Napsal: ned dub 02, 2017 2:39 pm
od Osmnactka18
U nás to myslím dělala firma, kde se tachografy objednávaly, myslím, že to byla tato http://www.mechanikadc.cz/. Dělali nám i školení a starají se i o servis a sběr dat. Zdá se, že jsou s nimi ve firmě spokojení, jelikož jsem stížnosti neslyšel a všechno funguje jak má.

Re: Digitální tachograf

Napsal: čtv zář 21, 2017 7:39 pm
od mr.eko
Zdravím. Potřebuji poradit jak co nejlevněji ukládat data z tachografu a paměťové karty řidiče. Mám jedno vozidlo s tachografem a řídím sám. Pokud jde vlastnit pouze přístroj na stažení dat a ty uložit do PC bez nutnosti sw.? Prosím případně o odkaz nebo značku hw. Díky

Re: Digitální tachograf

Napsal: pát zář 22, 2017 10:55 am
od mikac
já taky řidím sám a stahuju pomocí tachoscan . Vyšlo to na nějakých 8000 Kč, jak na stažení karty tak tachografu.