Stránka 2 z 3
Napsal: ned říj 10, 2010 9:27 pm
od Ladix
kua shelby to me nedocvaklo zitra vyskousim
Napsal: ned říj 10, 2010 9:31 pm
od Ladix
pavel toano prave tam sou jeste ty dva draty co maji na sobe tu izolepu byli zaizolovany tak prave nevim jestli tam nekam nepatri
Napsal: ned říj 10, 2010 9:50 pm
od pavel 815
Každopádně zkus prvně jestli je tam těch 12v,pokud ano tak to připoj na šťávu a uvidíš co to bude dělat.
Napsal: ned říj 10, 2010 9:51 pm
od JiRaY
Od toho je Multimetr abys poznal kam patří
Může jeden z nich bejt třeba od spínání od klíčku
Napsal: ned říj 10, 2010 9:57 pm
od Ladix
no dobra to vim ze se to musi zmerit ale jde me o to ze proud je v te bile cokolade a pak tam sou tydle dva draty volny jen byli zaizolovany a antena
Napsal: ned říj 10, 2010 10:00 pm
od Pavel Šebek
zaizolovaný nech zaizolovaný, pokud jde na ten červenej stálej proud
Napsal: ned říj 10, 2010 10:04 pm
od Ladix
ano na ten cervenej na bilou cokoladu jde stale proud takze kdyz tam bude ten spravnej prud tak s te cokolady natahnu drat jo a napichnu ho do iso konektoru
Napsal: ned říj 10, 2010 10:20 pm
od Pavel Šebek
Iso konektor budeš mít jednodušší, když obejdeš, protože ten kabel potřebuješ propojit jak s červeným, tak se žlutým od radia. Navíc se ty PINy celkem blbě vytahujou.
Napsal: pon říj 11, 2010 7:16 pm
od veverka
Tak je tam 24V. Poraďte kde sehnat za slušnou cenu vhodnej měnič, aby nezabral půlku kabiny?? Popřípadě rádio 24V...Díky...
Napsal: pon říj 11, 2010 8:00 pm
od Pavel Šebek
Tak nejdřív bych se podíval, jestli v tom autě meěnič není?
A radio na 24V? jedině ty debilní originály M-B, MAN-IVECO-Renault a ten je vlastně bez displeje.
Napsal: pon říj 11, 2010 8:07 pm
od Ladix
to museli byt teda exlusivni modely ale me by to stacilo ted nemam nic a vse je lepsi nez ticho ze
Napsal: pon říj 11, 2010 9:03 pm
od Tomik
to si se měl ozvat dřív dneska sem se v houskovým knedlíku motal a pak domu nespěchal.už si mohl hrát,multimetr a jinej vercajk mám ssebou
jinak by tam taky někde tech 12 mohlo bejt vytaženejch,a když ne tak to stáhni z baterky,některý měniče který jsou dělaný jen jako zásuvky,tak jsou na hovno,nesmíš spojit kostru 12 s kostrou 24 jinak ho odpálíš.
Napsal: pon říj 11, 2010 9:51 pm
od JiRaY
No hele,třeba Iveco Eurocargo má z výroby celkem slušnej Grundig,Mercedes má taky origo vlastní rádio.
Já před půl rokem měnil rádio v Ivecu,a to origo 24V jsem si dal do meďáka,na courání po městě mi to stačí
Napsal: pon říj 11, 2010 9:58 pm
od Krwel
A proč já nemám taky v Ivecu celkem slušnej Grundig, ale obyčejný Sony a skoro bych se vsadil, že bude na 12V
Napsal: úte říj 12, 2010 12:45 am
od Pavel Šebek
JiRaY: tyhle originály by nebyly špatný, kdyby za něco stály, ale oni nestojí za nic! Jako k rádiu samotnému výhrady nemám (co víc člověk potebuje?) Ale ta kvalita nestojí za nic a to se to dělá v maďarsku. Ovládání hlasitosti a cd mechaniky k ničemu a je jedno, jestli to vyrobil Grundig, Blaupunkt nebo Panasonic.
...nebo vyrobil, spíš co je tam napsáno....