Moderátoři: martin_100, Olda, -Ondra-, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek
- roadtrain
- 1. NAPOMENUTÍ
- Příspěvky: 10567
- Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
- Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie
hoši to tak nežerte,zakurtuji podle svého nejlepšího svědomí,podle svých možností,vyfotím a jedu.když mě někdo zastaví tak at je tak laskav a předvede mi to jak to je v té brožuře chlapi
VIVA KIPPER
VIVA KIPPER
Steinkohle kipper Orientexpress
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
.................
Bonzáky je třeba spacifikovat,bohužel rozbít ciferník jim nelze,takže je třeba odstřihnout je od zdroje informací.
To je přesně případ, kdy se přestane používat zdravý rozum! Pokud narazíš na policistu, který ho má a použít ho chce, tak super, ale bohužel je hodně těch co (budu si radši myslet) co ho použít nechtějí.
Jednou jsem četl nějaký článek o hlukových normách co určila EU od kdy se musí používat v zaměstnání prostředky k ochraně sluchu. Ptali se nějakého Německého šéfdirigenta co s tím budou dělat, neboť to byl profesionální soubor a muzikanti byly v zaměstnaneckém poměru. On úplně vážně opověděl že budou používat špunty do uší!!!
Pokud bude policista za každou cenu vyžadovat nesmyslné nařízení tak s tím nikdo nic nenadělá. Bohužel...
Jednou jsem četl nějaký článek o hlukových normách co určila EU od kdy se musí používat v zaměstnání prostředky k ochraně sluchu. Ptali se nějakého Německého šéfdirigenta co s tím budou dělat, neboť to byl profesionální soubor a muzikanti byly v zaměstnaneckém poměru. On úplně vážně opověděl že budou používat špunty do uší!!!
Pokud bude policista za každou cenu vyžadovat nesmyslné nařízení tak s tím nikdo nic nenadělá. Bohužel...
to mi právě štve, dobře, tak idiot to vymyslí, pak to nějakej idiot musí schválit a pak to nějakej idiot může pokutovat a na konci toho řetězu je idiotskej řidič, páč to neudělal tak jak idiotsky měl.
Jak je to jednoduchý.
Ruku na srdce, kdo z vás naloží z rampy pnej návěs gitrů co jsou od strany ke straně a ví že je bude i z rampy skládat, kdo z vás je zakurtuje, když tam ten kurt ani nedám, stojí tam přece ten gitr. Kdo to na nakládce i vykládce otevře ze strany, když je nacouvanej k rampě. Já to teda nezakurtuju, to si buďte jistý soudruzi policajti.
Jak je to jednoduchý.
Ruku na srdce, kdo z vás naloží z rampy pnej návěs gitrů co jsou od strany ke straně a ví že je bude i z rampy skládat, kdo z vás je zakurtuje, když tam ten kurt ani nedám, stojí tam přece ten gitr. Kdo to na nakládce i vykládce otevře ze strany, když je nacouvanej k rampě. Já to teda nezakurtuju, to si buďte jistý soudruzi policajti.
- Globe
- řidič angličáku
- Příspěvky: 4787
- Registrován: pon srp 28, 2006 4:55 pm
- Bydliště: Usti nad Labem
a ve finale bude teda idiot policajt, kterej vyzaduje, aby se dodrzovalo to, co je psano, protoze to zase od nej vyzaduje jeho nadrizeny, od kteryho to vyzaduje jeho nadrizeny (ktery ma taky nejakyho nadrizenyho, a to uz treba muze bejt ten idiot, co to vymyslel)... nebylo by lepsi to resit v klidu a neoznacovat se navzajem za idioty?
No jo, ve mně se to taky hned vzbouřilo, když jsem to četl....taky jsem měl plnou pusu "kurt" (by Hroch "když si naši policajti mysleli,že kurta je sprostý slovo")
Když ono sé né vždy dá postupovat dle příručky....ti "vědci z výzkumáku" to aranžujou celej den, pak udělaj cvak CVAK a je to v brožůře. A my už jen slyšíme : noch 5 gurten, ja ja, da ist 100 ojro, ales klar?
Když ono sé né vždy dá postupovat dle příručky....ti "vědci z výzkumáku" to aranžujou celej den, pak udělaj cvak CVAK a je to v brožůře. A my už jen slyšíme : noch 5 gurten, ja ja, da ist 100 ojro, ales klar?
Scania Touring 2016
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
Volvo FH500
Volvo FH460
Scania Topline R420
Renault Premium 420 DCi
MB Atego
Praga V3S 2003
- Bohousek1
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon črc 30, 2007 9:45 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zde jen preposilam vzkaz pro PedroKV, od Franty, ktery zde není registrovaný.
----------------------------------------
Odpovědi :
Normu nemá smysl zde opisovat-sami si zajistěte proškolení, jen bych zmínil pár věcí:
reakce- Zajistit proškolení by měl zaměstnavatel dle ZP § 103 odst.2) a ne řidiči.
v tautlineru-plachťáku-shrnovačce musíte kurtovat naprosto vždy, neb nemá definovanou únosnost. XXL plachty (zesílené výstužema) se počítají v Německu, u nás ne.:
reakce- Ano, běžná shrnovací plachta "třístranka" i když má svislé pásy ke sponám se počíta do kategorie zabezpečení proti povětrnostním podmínkám, ne jako prvek k zabezpečení nákladu. Pokud ovšem konstrukce nákladního a přívěsného vozidla splňuje minimální požadavky na normu EN 12642-XL snižuje se počet zabezpečovacích popruhů (prvků), popřípadě se nemusí kurtovat vůbec (např. na návěsu naložené zbožím vážící celkem cca 4 tuny, rovnoměrně rozloženém po celém prostoru, zabezpečené tvarovým zajištěním). Tato směrnice neplatí jen v Německu ale i mimo jiné v ČR. Upozorňuji že prvky takovéhoto vozidla musí být opatřeny modrými štítky s vyznačením dané normy.
relativně častou větou řidičů je "zakázali mi to kurtovat", "tohle se kurtovat nesmí". Tak ať si to odveze ten, kdo vám to zakázal. Pokud vám řeknou, že zboží se nesmí kurtovat, pak zřejmě není zboží řádně zabaleno pro přepravu nebo není použit vhodný dopravní prostředek. .
reakce- Pokud odesílatel zakáže z důvodu poškození nákladu tento náklad zabezpečit a dá k tomu písemný pokyn ( jde zejména o zboží lehké a snadno deformovatelné- výrobky z papírové vrstvené lepenky), pak lze tento případ řešit ve správním řízení, pokud kontrolor neuzná námitku odesílatele.
----------------------------------------
Odpovědi :
Normu nemá smysl zde opisovat-sami si zajistěte proškolení, jen bych zmínil pár věcí:
reakce- Zajistit proškolení by měl zaměstnavatel dle ZP § 103 odst.2) a ne řidiči.
v tautlineru-plachťáku-shrnovačce musíte kurtovat naprosto vždy, neb nemá definovanou únosnost. XXL plachty (zesílené výstužema) se počítají v Německu, u nás ne.:
reakce- Ano, běžná shrnovací plachta "třístranka" i když má svislé pásy ke sponám se počíta do kategorie zabezpečení proti povětrnostním podmínkám, ne jako prvek k zabezpečení nákladu. Pokud ovšem konstrukce nákladního a přívěsného vozidla splňuje minimální požadavky na normu EN 12642-XL snižuje se počet zabezpečovacích popruhů (prvků), popřípadě se nemusí kurtovat vůbec (např. na návěsu naložené zbožím vážící celkem cca 4 tuny, rovnoměrně rozloženém po celém prostoru, zabezpečené tvarovým zajištěním). Tato směrnice neplatí jen v Německu ale i mimo jiné v ČR. Upozorňuji že prvky takovéhoto vozidla musí být opatřeny modrými štítky s vyznačením dané normy.
relativně častou větou řidičů je "zakázali mi to kurtovat", "tohle se kurtovat nesmí". Tak ať si to odveze ten, kdo vám to zakázal. Pokud vám řeknou, že zboží se nesmí kurtovat, pak zřejmě není zboží řádně zabaleno pro přepravu nebo není použit vhodný dopravní prostředek. .
reakce- Pokud odesílatel zakáže z důvodu poškození nákladu tento náklad zabezpečit a dá k tomu písemný pokyn ( jde zejména o zboží lehké a snadno deformovatelné- výrobky z papírové vrstvené lepenky), pak lze tento případ řešit ve správním řízení, pokud kontrolor neuzná námitku odesílatele.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] a 18 hostů